Gisteren trouwens de Moeders voor Moeders kratten uitgezwaaid. Ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen Maar ben ook wel weer blij dat ik na 2 maanden weer gewoon op de wc kan zitten ipv in die kannetjes te plassen!
Met tranen in mijn ogen van de prachtige nummers de post van Mona over haar topper gelezen! @Mona: jaaaaa, een topper! Fijn! Broed ze en dan over twee weken een knaltest!!!
@Mona: yes meid, gefeliciteerd!! Lees soms nog wel mee hoor en ben altijd benieuwd hoe het met jullie gaat
Mona, goed nieuws!!!! Duimen draaien voor jouw toppertje!!!! Roodje, dus jij bent al uitgeplast! Ik moet/ mag tot 26 feb. Heb er trouwens helemaal geen moeite mee. Ik plas nog even lekker verder voor de dames! Osteopaat: wie vroeg dat nou? Ik ben er ook geweest, ook voor deze poging. Bij mij zaten een paar wervels verkeerd die aan de baarmoeder en eileiders enzo verbonden zitten. Goed gekraakt. Ook heeft hij laatst mijn bekken goed gezet. Ik vind het superfijn! Verder volg ik het even niet helemaal, erg druk. Na dit weekend weer rust...zennnn....
Leuk je weer te zien Kiekske! Gaat het goed met je? Qua mentaliteit had ik ook nog wel door kunnen plassen, maar ik merkte lichamelijk gezien dat ik m'n blaas toch niet helemaal goed kon legen. Heb echter begrepen dat het zwangerschapshormoon nu minder gaat worden en dus niet meer geschikt is voor MvM. Tot nu toe dus positieve verhalen wbt de osteopaat. Ik ga het onthouden!
Mona; een topper, wat goed!!! Dit gaat hem worden... wanneer mag je testen? en moet je een thuis test of doen ze een bloedtest? Kiekske en pinda, blij te horen dat jullie meelezen en het goed gaat met jullie. Roodje, ik vond het ook fijn mn steentje bij te dragen voor mvm, maar was ook wel weer blij dat het klaar was.( alhoewel dat ook weer best snel voorbij ging, die plasweken..hihi)
oh, by the way... ik heb vorige week de 20 weken echo gehad. Alles was goed, maar ze kreeg het hartje niet goed in beeld omdat de kleine teveel bewoog; resultaat.. 2e echo amc. Daar konden ze alles goed zien. Ons apie is helemaal in orde! Ik voel mn kleintje ook al een tijdje van binnenuit, maar eergisteren voor het eerst met mn hand aan de buitenkant!!! zo leuk en speciaal...
@chaben... ik hoop dat je gelijk hebt idd endat deze poging onze poging zal zijn... De testdatum is 31-1-13... bijzondere datum, van voor en achter te lezen en dat nlijft ie hetzelfde ♡ Mag gewoon thuis testen en doorbellen.. X
Inderdaad een bijzondere datum Mona! Dat brengt vast geluk zodat je nooit kunt vergeten wanneer je die langverwachtte positieve test in handen had! Chaben Fijn dat alles er goed uit zag en dat je stiekem 2x mocht!
Vandaag echo en bn gehad. Vanaf morgen aan de utro en vrijdag tp als de cryo's goed ontdooien. Ga maar eentje laten terugplaatsen.
Wauw mona!!!! Een topper zelfs nou dit moet helemaal goed komen... met zoon mooie datum! @ chaben... hihi waren wel even spannende momenten dus.. Fijn dat alles goed is. EN wat leuk dat je hem/haar al kan voelen! NJS hoe is het gegaan??? heb je een terugplaatsing gehad??? Ben heeeel benieuwd! Ik denk wij allemaal wel
mona wat FIJNNNNN...toch een topper geTPT mij duimen draaien hier!!!! en idd wat een mooie datum.. die 3-en en 1-en moeten je toch geluk brengen?? het kan haast niet anders.. zet um op deze wachtweken.. je kunt UT TOI TOI TOI meid..
@Mona: dat moet geluk brengen zo'n datum! @NSJ: spannend! Duim duim duim! @Chaben: Ja dat is echt heel bijzonder he!
Oh NJS wat spannend voor je! de duimen draaien ook voor jou volle toeren.. Mona, prachtige datum... verschrikkelijk dat wachten, vooral de tweede week, maar voordat je het weet is het zover