Heb vandaag niet meer getest. @suusje: bij cryo's doen ze idd heel vlug een bloedtest. Vind het niet erg
wat zijn we nieuwsgierige aagjes he roodje? Vind het zo spannend voor NJS!! Hoop dat ze goed nieuws komt brengen!!
Ben net thuis. Ze hadden al iets na 2 gebeld, maar wou bewust niet opnemen. Heb gewacht tot ik in de auto zat. De eerste bloedtest is positief. Ik moet wel mijn medicatie opdrijven. Zondag moet ik terug een bloedtest krijgen. Ik ben direct na de voicemail beginnen wenen. Waren tranen van spanning denk ik. Ik durf wel nog niet te veel te hopen. Al teveel negatieve dingen meegemaakt. Nu afwachten naar zondag en ondertussen mij goed rustig houden. Bedankt om te duimen voor mij!
NJS: wat gaaf meid!!!! Proficiat!!!! Laat die tranen maar komen hoor! Welke medicatie moet je ophogen?
Ja, er is hcg. Ik heb wel bewust niet gevraagd hoeveel want anders maak ik er mij weer zorgen om. Weet ook niet hoeveel het al zou moeten zijn, want zit nog maar 8 dagen na tp. Progynova 5 tabletjes en utro telkens 2 ipv 1 opsteken. Kiekske, ik heb een vraagje voor jou. Jij hebt ook asaflow of asperine genomen he. Hoe lang heb jij dit genomen. Weet niet of ik daar nu nog best mee doorga of stop.
Njs: Ik gebruik idd aspirine. Moet het tot 36 weken gebruiken. Ook gebruik ik nog steeds utro. Mocht met 12 weken stoppen, maar durf gewoon niet. Zeker niet nadat de gyn zei dat de kritieke periode tussen de 13 en 15 weken ligt. Ik ga nog eventjes verder...
Whaaaa! Ik was natuurlijk net in de supermarkt toen ik het goede nieuws las! Wat geweldig NJS! Laat dat HCG maar goed stijgen de komende weken! *knuffel* Zullen de hormonen wel zijn maar ik voel ook traantjes prikkenl!
NJS hoe voel je je meid? Hoe gaat het nu eigenlijk verder? Moet je binnenkort nog eens bloedprikken om het HCG te meten? Panter hoe is het met jou? Wanneer heb je een FM? Suus hoe ga jij met prikken? Heb jij ook al een FM gehad? Kiekske leuke reactie gehad van je schoonvader?!
NJS: moest jij vandaag niet weer prikken? Roodje ik heb vrijdag de startecho en hopelijk maandag beginnen met de puregon....
Vandaag vreselijke dag achter de rug. Deze ochtend nog eens getest en de test was iets donkerder dan de eerste test, maar ik dacht dat hij al donkerder moest zijn. Bij het inbrengen utro zaten op inbrenghuls een paar kleine bruine stipjes. Dus ik deze ochtend naar ziekenhuis om bloed te gaan prikken, maar gefrustreerd als geeneen. Ik wou zo graag mijn frustraties hier komen afschrijven, maar het probleem was dat de provider volledig plat lag. Dus ik kon niets doen, dan mij hier heel de tijd in mijn eentje zitten opjagen. 's Middags opnieuw utro ingestoken, niets meer te bespeuren van bruine spatjes. Deze namiddag in volle stress afwachten tot tel. Ik had mijn vragen al klaar voor het vervolg. Om 16u moesten we naar een toneelvoorstelling en ze hadden nog steeds niet gebeld. In de auto na de voorstelling controleerde ik mijn gsm en ze hadden gebeld. Ze wisten mij te vertellen dat de waarde goed was doorgestegen en dat ik de medicatie zeker moest doornemen. Ik begon echt weeral te wenen na het horen van de voicemail (vrijdag ook al). Donderdag opnieuw bloedprik om te kijken of het verder mooi doorstijgt. Mijn hcg is nu 72, maar zit wel nog maar op 9de dag na tp. Weet nu wel één ding, dat zal iedere keer stress zijn en genieten dat zal waarschijnlijk ver te zoeken zijn in het begin. Ik heb er trouwens nog altijd niet te veel vertrouwen in dat het goedkomt. Ik heb gewoon teveel negatieve dingen tegengekomen denk ik.
NJS het lan zijn dat je door het inbrengen van de utro wat wondjes krijgt en daardoor bloedverlies hebt... Gewoon niet te gek maken... Het is goed dat er HCG is gevonden en het stijgt... Lekker rustig aan doen en niet te gek maken... Dat heeft toch geen zin en is ook helemaal niet goed voor je...