1ste ICSI poging in Juni

Discussion in 'MMM clubs' started by RooDje, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Kiekske, ik heb juist het omgekeerde: Ik word steeds banger dat ik spijt krijg als ik het niet doe!
    Ben nog altijd blij met al m'n tattoos en de sleeve wordt ook niet zomaar een leuk plaatje, maar een verzameling van dingen die me aan mijn familie herinneren en dus ook iets voor me betekenen. M'n vriend vind het prachtig en vindt dat ik die sleeve jaren geleden al had moeten nemen. Hij heeft er zelf 3. Het gaat een jarenplan worden, helemaal nu met die kleine op komst, want het kost ook allemaal genoeg! :$

Diva, dat hoeft niet stiekem hoor! Ik heb hem gewoon op straat uitgelachen :D Hij heeft mij ook vaak genoeg uitgelachen bijv toen ik begin van de zwangerschap met tissues in mijn neus rondliep omdat ik misselijk werd van alle geurtjes ;)

Spannend hoor Lin! ;)

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Nou zeg ik krijg dus niet altijd meer een melding... haha dus hang weer eens flink achter...

Tattoo: ik heb er geen.. Vind het wel mooi maar ben ook bang dat ik er weer op uitgekeken raak...

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Hey Suus!
    Hoe is het met jou?

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ja afgezien van de kwaaltjes door de hormonen wel goed...
    Maandag de eerst FM...

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

Aug 28, 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Dank je kiekske!
    Hahahaha nou zal even oefenen hahahaha.. Ik kan namelijk echt helemaal geen duits..
    Vind het wel heel spannend. Qua med heb ik geen idee.. Wij hebben afgelopen keren gonal f 150 gebruikt. Ik hoop dat we nu wel een iets hogere dosis mogen. 225 ofzo. En misschien denkt hij dat een ander hormoon misschien beter is voor mij. We zullen het wel zien.

Maar ergens heb ik ook wel veel angst hoor... Iedereen komt bijna zwanger uit DD. Dus geeft aan de ene kant veel hoop, maar ook toch angst dat het alsnog bij mij niet gaat lukken.
    En ik hoop dat ik echt 2 mag laten terugplaatsen. ook al zijn wij allebei nog zo jong.

@ suus spannend hoor!!! hoop op een mooi aantal eitjes

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Suusje, spannend weer meid!!! Ik duim voor een mooie FM maandag....!!

Lin: Je zal eerst bloed moeten laten prikken denk ik zo. Ze willen daar je AMH weten, zodat ze er goed op in kunnen spelen. Ben benieuwd wat voor protocol je gaat krijgen. Zal iig een kort protocol zijn. Heb nog nooit iemand met een lang protocol in DD gehoord. Hoeveel follikels heb je normaal?

Ik zou als je de mogelijkheid hebt zeker de embryoscoop gebruiken, hij zal dat ook wel vragen. En anders dag 2 of 3 tp met assisted hatching.
    Hij plaatst niet zomaar 2 embryo's terug, maar dat zal hij ook nog wel vertellen. Wie weet kan het in jullie situatie wel. Bij ons raadde hij het echt aan, maar dat is gezien mijn toestand.

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Suus, Ja die kwaaltjes zijn ff pittig, maar hopelijk heb je maandag een mooie meting en zijn die kwaaltjes niet voor niks! Spannend weer hoor! Ook hier gaan de duimen weer draaien voor jou.

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Thanks meiden! Pff heb het echt gehad met die klote hormonen maar denk dat het gewoon wat veel is geweest het afgelopen half jaar...

Oh Lin jij gaat echt een spannende periode krijgen... En kennisje van mij moet de 19de voor het eerst naar DD...

9. Jenka

Jenka Actief lid

Jun 2, 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Thnx roodje... Ik blijf gewoon gaan..de afspraak met het vu moest toch verzet worden en is een week later... Ik zie wel hoe t loopt ;)

Suusje, spannend hoor.. Hoop dat er veel eitjes groeien!

Hebben jullie nogvwat voor valentijn gehad? Ik mooie rode rozen en een bedeltje voor in mijn my imenso ketting

10. linbabylin

linbabylin Bekend lid

Aug 28, 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOh suus dat is een dag naar mij.. wat grappig..

@ kiekske.. Ja ik dacht ook een kort protocol. Heb idd ook nog niet eerder gehoord dat iemand de lange had. HEEERlijk hahaha.

Ik had de eerste keer 12 follikel 7 eitjes en de 2e keer 9 follikels en 4 eitjes.
    Opzich niet heeeel weinig nou ja die 4 was nou niet echt een super resultaat. maar oke kan erger.

En ja over die 2 terugplaatsen.. Het is wel onze 3e poging al..

Hoelang duurde het bij jou voordat jij een gesprek had na de intake..
    ik hoop namelijk dat ik uiterlijk 4 weken daarna weer mag terug komen. hopelijk het behandelplan bespreken.

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lin, wij hebben meteen het behandelplan gekregen. Ik had alle bloeduitslagen al, was net bij Dr Pf.eiffer geweest. Wij zijn daardoor ook van 6 december (intake) naar 6 september verzet. Uiteindelijk had ik nu op 6 december de positieve test in handen, 2 dagen eerder zelfs! :D

Maar ik moest aan de DHEA en dat heeft even tijd nodig. Die heb ik tussendoor ook laten volgen, even voor bloedprikken op en neer naar DD. Daarnaast kreeg ik die heftige Antibiotica kuur vanuit Athene en daardoor heb ik zelf de start een maand uitgesteld. Eigenlijk mocht ik in oktober starten, maar de start is uiteindelijk 7 november geweest. Dus het gaat heel snel daar!!

Suus: die hormonen en emoties kunnen idd allemaal even heel veel zijn. Bij mij zat tussen de laatste poging in Gent en de poging in DD 4 maanden. In die maanden heb ik bewust heel veel rust genomen, dat heeft me echt goed gedaan. Een pauze is aan de ene kant zonde, maar aan de andere kant soms ook heel goed.

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Begrijpelijk Suusje. Als je straks zwanger bent is het je allemaal dubbel en dwars waard geweest echt! ;)

Jenka wat lief van je mannetje! Wij doen niet aan Valentijn. Volgende maand zijn we 7 jaar samen dat gaan we wel vieren :D

13. Jenka

Jenka Actief lid

Jun 2, 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Zooo 7 jaar al weer... Wij vieren 6 maart dat we 1 jaar getrouwd zijn... Weer een verrassing... Ik weet dat ie wat geregeld heeft, hij is zeer slecht in dit soort dingen geheim te houden.. Hahaha

Wat gaan jullie doen???

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Geen idee eigenlijk!!! LOL :D
    Meestal gaan we ergens uberchique uit eten en we zeggen altijd dat we niet aan kadootjes doen, maar meestal hebben we wel iets voor mekaar ;)

15. Jenka

Jenka Actief lid

Jun 2, 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Hahaha dat ken ik...

Wel eens weten eten bij bakboord?? Dat is wel chique en heerlijk!

16. linbabylin

linbabylin Bekend lid

Aug 28, 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ kiekske, ja bij jullie liep het ook wat anders he..
    Ik heb 2 weken terug mijn schildklier laten testen. vandaagde uitslag. En gelukkig zijn alle waarden gewoon goed. Ik wou dit voor de zekerheid doen want ik hoorde dat als je schildklier niet goed werkt het slecht kan zijn voor de innesteling.
    Dus wij moeten nog wel wat testen doen in DD. Maar ja vind het ook niet erg dat we misschien nog een maandje moeten wachten want ik heb wel een goed gevoel bij de maand april.

NOG 3 DAAGJES! hihi

@ Leuk 1 jaar getrouwd! Hahhahah ja mannen zijn daar idd heel slecht in. Weet je ook al wat ie van plan is?

@ roodje... ook al 7 jaar! Al best een poos he.. Wij zijn ook in juni 7 jaar samen.
    Alleen wij hebben niet echt een datum (lang verhaal) dus wij vieren het eigenlijk ook niet echt..

@ ja suus die emo rollercoaster.. soms om gek van te worden he. Maar ik heb onze maanden rust hetzelfde als kiekske ervaren.
    Ik ben nu ook wel echt tot rust gekomen. Ondacks dat ik het wachten ook wel weer slopend vond. Dus ben nu ook wel blij dat we weer actief bezig kunnen zijn

17. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Lin, de dagen tellen af!!

jenka wat leuk, ben benieuwd wat je lief voor je in petto heeft!

Roodje, al 7 jaar!!

Hier dit jaar 5 jaar getrouwd, 13 juni. Wij vergeten onze trouwdag altijd....zijn beide niet zo attent. Past precies bij elkaar. Worden we gebeld door onze ouders: van harte met deze dag. Wij: "hoezo? wat is er vandaag dan?""

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lin: welke waarden heb je laten prikken? En wat zijn de waarden?
    Bij mij kwam daar ook niks uit, ik bleek een bloedstollingsafwijking te hebben.

@trouwen: wij zijn in juli ook alweer 2 jaar getrouwd! Wij doen eigenlijk ook nooit echt iets groots ofzo.
    Panter, leuk zo'n herinnering van je ouders, hahaha!!!

19. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Jenka nee nog nooit bij Bakboord geweest. Waar is dat?

Lin ook 7 jaar samen wat grappig!

Haha leuk Panter dat jullie ouders het beter weten dan jullie zelf!

Sja idd 7 jaar alweer!
    De datum weten wij nog zo goed, omdat het de datum was van onze eerste date :)
    Meneer is blijven slapen en nooit meer weggegaan... :D

20. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hier ook zo :D

Share This Page