1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Brrrr ik word ziek. Beroerd, moe en het gevoel alsof een bulldozer me heeft overreden. Kan er ook nog wel bij!

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hahaha :D wat een giller he

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Panter vervelend voor jou dat je je ziek voelt, maar misschien positief nieuws mbt innestelen ;)

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dat onze mannen na een nacht met ons niet meer weg gingen? Whaha..hebben we toch iéts goed gedaan ;)

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee denk toch echt dat ik ziek word. Zit nog maar 7 dagen na iui. 2de wachtweek gaat morgen in.

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Maakt niet uit! Ziek of niet! Dit is je gouden ei ;)
    Let maar op, de 26ste test jij positief! :D

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whahaha hoe komt het dat je zo overtuigd bent? Zou grappige verrassing zijn!

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    En hier ook! Alleen ben ik degene die nooit meer weg is gegaan... Beetje overdreven maar zoiets was het wel... Binnen een paar maanden woonde ik hier...

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Grappig om te lezen dat we allemaal zulke voortvarende dames zijn. :D
    Lief en ik woonden vanaf dag 1 samen, al is ie pas ingeschreven toen we gingen trouwen. Voor die tijd logeerde hij bij me ;)

10. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Soms weet je gewoon dat he JOUW man is!! Wij krijgen altijd de mededeling dat we zo snel zijn gaan samenwonen en trouwen....binnen 11 mnd samenwonen en trouwen 4 mnd erna...

1 ding weten we zeker, wij zijn een match

Panter.... Ik voel een vibe... Lees beebje ;) ik hoor heel veel zwangere dames, voordat ze wisten dat ze zwanger waren, ziek waren. Is het niet zo dat je weerstand dan iets minder is??! Ik denk nl dat je een positieve test in handen krijgt....

Roodje, dat is in haven... Erg chique en super lekker...

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Zo weer terug van een weekend Belgie!
    Gisteren een prachtige bruiloft meegemaakt, maar wel heftig zo de hele dag op pad en pas om 2u in bed :$
    Normaal kan ik dat wel aan, maar dat is nu andere (moeder)koek! ;)

Panter ik denk dat het feit dat je zo'n sterk ei had ondanks de Progynova en dat je nu ziek bent allemaal positieve tekens zijn.
    Heeft het trouwens doorgezet?

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ga ik eens opzoeken! Misschien is dat wel een goeie voor ons komende jubileum. Zou wel fijn zijn als we iets kunnen vinden wat niet al te ver van huis is!

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ziek zijn zet niet door. Ik voel me te goed om echt ziek te zijn, en te ziek om me goed te voelen.
    Beetje een onpasselijk gevoel, heel erg moe en zere spieren in de ochtend. maar vooral dat vermoeide gevoel. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen....ik voel me gewoon een oud wijf.

heb deze keer geen utro tietjes...vandaag dag 10 van utro en tietjes worden nu iets gevoeliger. Maar echt pijnlijk zoals anders zijn ze niet. We wachten af...over 7 dagen mag ik testen.

14. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Panter mijn gevoel (vibe) word steeds sterker...

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Lin hoe was het in DD????? :)

Suus hoe was je FM?????? :)

Vertel!!!!

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje: beetje bijgekomen van je weekendje?

Panter, spannend!!!!

Lin: vertel meid!!!!! Ben erg benieuwd!

Suus: zag het er goed uit??

Ego: hier ook niet fit. Ziek is een groot woord, maar ben gewoon niet lekker. Zo maar een lekker warme douche nemen en dan met een kruik naar bed. Vandaag bij de vk geweest, extra echo toegewezen gekregen! Joepie!!!! Nu nog even bellen voor een afspraak.
    Vind het zo lang duren van 12 tot 20 weken. Zij weet niet dat ik as woensdag een pretecho heb. Wil de vk echo nu plannen rond de 18 weken. Dan daarna de 20 weken en dan hoop ik dat ik toch wat getrappel mag gaan voelen wat me gerust stelt... Wat blijft het eng!!

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hier ook niet fit... Ben zo moe doordat ik 's nachts steeds opvliegers heb...

De FM was oke maar nog weinig groei ong 5 van 10mm dus gewoon verder met de 100 en woensdag weer terug...

18. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Kiekske goed geregeld die extra echo! ;)
    Ik voelde met precies 16 weken voor het eerst een 'plopje' en toen een week later nog eens en vanaf 17,5 wkn bijna elke dag. Inmiddels voelt m'n vriend het ook aan de buitenkant.
    Weet je waar je placenta ligt? Als ie voor ligt kan het wat langer duren voordat je iets voelt.

Suusje alles aan een kant of verspreid? Hopelijk woensdag nog een paar erbij.
    Vervelend dat je zo slecht slaapt door die opvliegers

19. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Hai dames even ego want ben echt gesloopt
    vanochend om 07.00 uur zaten wij in de auto... we zijn echt half slapend naar dd gereden haahaha... bijna niet geslapen .. heb een spier verrekt in mijn schouder en behoorlijk last van. maar ja... gaat wel weer over.
    Dr s. heeft ons even laten wachten hahah een uur!
    Het gesprek stelde niet veel voor. hij vond vanwege mijn leefdtijd dat ik weinig eicelle had. eerste keer 7 en 2e keer 4. Terwijl ze hier zeiden dat ik echt blj moest zijn met 7. Ahm hebben ze geprikt. uitslag hoor ik 4 maart en dan gelijk daarna behandel plan bespreken. hij zei andere medicatie en de dosis wat opvoeren. hij had het ook over imsi en al het andere maar hij zei daar hebben we het de volgende keer over en dan gelijk starten.
    Al met al..was ik al goed voorbereid haha dus gesprek ging precies zoals ik had verwacht.
    Moet alleen nog even vragen of wij wel 2 mogen laten terugplaatsen. maar ja dat komt dan wel.

Ik ga nu slapenn want ben echt zooo moe.... 7 uren in de auto gezetten en met al die spanningen. ik lees morgen even bij hoor. knuffel voor jullie allemaal!

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, fijn dat het gesprek goed was! benieuwd wat je amh laat zien. Hopelijk is dat gewoon goed en hebben ze je gewoon onvoldoende gestimuleerd.

De rest een dikke knuffel!!! Ik ben gebroken na 5 late diensten. Nu eindelijk 2 vrije dagen.

Deel Deze Pagina