1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lin, hoe laat had je je afspraak? Ik weet dat er om 10 uur een fout in de planning zat, waardoor alles uit is gaan lopen. Het was ook erg druk, of niet?

Hoe voelde je jezelf verder bij DD en Dr S? Begrijp ik het goed dat je 4 mrt je volgende afspraak hebt? Het gaat nu snel meid! Tenzij je aan de dhea zou moeten. Dat is het enige dat kan tegen houden eigenlijk. Als je menstruatie regelmatig is, kan je gaan rekenen wanneer je start is. Waar zit je 4 mrt in je cyclus?

Ook al nagedacht over imsi enzo? Zou wel vragen of hij dan denkt dat dit echt een meerwaarde voor het zaad is. Als het zaad echt slecht is, zou ik eerder voor picsi gaan. En de embryoscoop sowieso om de kwaliteit van je embryo's goed te kunnen volgen. Spannend!!

Panter: geniet van je vrije dagen meid!!

2. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    #4182 linbabylin, 19 feb 2013
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
    Ja ik had om 11 uur een afspraak. Haha nou ja ach kan gebeuren.
    4 maart belt hij mij.. en dan een afspraak maken voor het behandelplan. en dan als alles goed is kan ik eind maart starten ik word waarschijnlijk 24 maart ongie. Hij verwachte trouwens niet dat ik voor lange tijd aan medicijnen zou moeten. en hij zei ik denk dat we gewoon eind volgende maand kunnen beginnen.

En over de behandelmethode hebben we het later nog over. dus we zullen zien..
    Heb er al helemaal zin in!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Das een goed vooruitzicht lin!!

Even klagen hoor: Ik ben zo moeeeehoeeeeeeeee!!!! Deze keer geen utrotietjes maar een allesbeheersende moeheid. bah! kan zelfs al ik sta wel in slaap vallen.

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat goed Lin!
    Fijn dat je een prettig gesprek hebt gehad en dat je al snel van start mag! :) Kan me voorstellen dat je blij bent dat er weer beweging in zit!

Panter klaag maar lekker raak hoor. Binnenkort krijg jij nog veel meer kwaaltjes ;) hehe

Suus hoe laat moet je morgen?

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Oooh panter daar is de eerste symtoom al:D
    denk je dat je nog zo lang kan wachten met testen???

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja ik ga echt niet eerder testen dan dinsdag de 26ste...héél mss test ik de 25ste als ik me niet in kan houden. Ik hoop idd dat het een kwaal is en niet een sluimerend griepje.

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Goed zo Panter, nog ff wachten met testen! :)
    Sla jezelf door die laatste wachtweek heen!

8. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ff egoberichtje:
    Vandaag op mijn werk vroegen collega's hoe het met mij was en ze waren vol compassie toen ik het verhaal vertelde. Maar dan de 'gouden' tip die ik van ze kreeg: misschien moet je er een beetje minder gefocust op zijn. Hallo, ik was wel kort even zwanger he, leek alsof ze mij doorstaken dat ik de oorzaak was dat ik een miskraam heb gehad. Weet dat ze het zo niet bedoelen, maar toch op die moment zou je ze de nek omwringen.
    Voilà, gal gespuwd!

9. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere

Njs snap jou helemaal... Mijn chef zegt ook steeds dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en ook de tijd moet nemen om tot rust te komen.... Amehoela niemand kan bepalen wat we willen, voelen en doen....ook al bedoelen ze het goed

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ach de bekende dooddoener...je moet er niet zoveel mee bezig zijn. Die word gebruikt door de mensen die niet begrijpen hoe het is om ons traject te doen.
    Niks van aantrekken njs, ze moeten eerst maar eens een mijl in jouw schoenen lopen voordat ze mogen oordelen.

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Die hebben wij de afgelopen jaren ook al een aantal keren te horen gekregen...
    Mensen die niet in de mmm zitten hebben geen idee waar ze het over hebben, helemaal als ze zelf met de klap van een natte theedoek zwanger zijn geraakt ;)

Als je een vruchtbaarheidstraject moet volgen en elke dag hormonen moet spuiten of Utro inbrengen etc dan kan je er niet NIET mee bezig zijn! Dat begrijpen de meeste mensen niet.
    In het begin deed ik nog heel erg m'n best om dat uit te leggen, maar later ging het gewoon m'n ene oor in en het andere uit.

*knuffel* @ NJS

12. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ja en het is niet alleen de behandeling zelf.. Maar ook de tijd die er telkens tussen zit. Je blijft er toch mee bezig zolang je niet zwanger bent..
    Ja is niet makkelijk allemaal. En voor de buitenwereld moeilijk te begrijpen. Je moet maar zo denken, ze weten ook niet beter en ze bedoelen het alleen maar goed.

We kunnen ook niet verwachten dat iedereen snapt wat we doormaken. misschien gelukkig ook maar voor de rest.

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Knuffel NJS!

Hier ben ik iets wat teleurgesteld want bij de echo bleek dat ik maar 4 follikels had die mee groeien... De rest doet niet echt veel...

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Sjeetje Suus kan me voorstellen dat het een domper is.
    Kunnen ze de stimuleringshormonen nog opschroeven?
    Hebben ze een ander plan?

15. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ooh suus dat is een domper.... ga je indd opvoeren met de medicatie? Of gaan ze iets anders doen?

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nee denk het niet omdat er te veel kleine omheen liggen... ik moet vrijdag weer terug en hoor dan hoe en wat...

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Potverdikkie meis :(
    Hopelijk maken de kleintjes er omheen toch nog een groeispurt
    Het zit je ook niet mee *knuffel*

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @NJS: jemig dat is nou nét iets wat je wilde horen van je collega's...:( je hoort ook elke keer zo'n zelfde verhaal...'een vriendin ging even op vakantie en toen kwam ze zwanger terug' 'toen mijn vriendin er even niet mee bezig was is ze meteen zwanger geraakt'....pfff als het allemaal zo makkelijk ging!!
    @Suus: Ohw...:( hoop zo voor je dat het er meer worden!!
    @Lin: veel succes in DD!
    @Panter: hoe gaat het met jou?
    @Roodje: leuke bruiloft gehad dus? :D Je jurk zag er iig prachtig uit ;)

Hier gaat alles goed, morgen 3D/4D echo ben echt benieuwd ;)

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Suus, wat jammer!! escape-iui niet wat voor je? 4 follies is wel weinig....

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Pinda heel veel plezier...

Ik weet niet wat ze willen gaan doen... ze hopen dat de eitjes nog gaan groeien...

Deel Deze Pagina