Panter hoe was het gesprek? Helaas geen topper maar ze hebben een 5 cellige terug geplaatst... Geen idee hoeveel cellig een topper eigenlijk is...
Suus, hebben ze iets gezegd over de kwaliteit? Een topper is op deze dag volgens mij 8 cellig, maar het wil allemaal niet veel zeggen. Er zijn genoeg meiden die met een topper niet zwanger raken, maar met een matig embryo wel. Goed voor jezelf en je minietje zorgen is het belangrijkst!
Suus, het hangt ervan af hoe oud je emmie was. Op dag 3/4 willen ze vaak 6-12 cellen zien. Lekker broeden, elke kans is een kans!! hier gebeld, we gaan het op dezelfde manier proberen. Anders had ik ook nog decapeptyl moeten spuiten. Daar had ik niet zo'n trek in.
Joepie Suus! Fijn een emmie aan boord! Dat ie maar goed mag nestelen en uitgroeit tot een prachtige beeb Panter kan me voorstellen dat je geen zin hebt om deca te spuiten. Moet je nu op je ongi wachten of mag je gelijk weer beginnen met de Progynova? Hoe werkt dit ook al weer?
Suus, aan de POM jij!!! Panter, spannend.... Gaat het deze ronde al gebeuren? Snap dat je geen zin in deca hebt...
Ik stop vadaag met utro en progynova...dan word ik binnen 3 dagen ongesteld en start vanaf dag 1 met de progynova. Op dag 15 meting en hopelijk dan de TP van mn laatste cryootje. Wel weer spannend!! Whieeeehoeeeee!!
Ow ja dat moet ik nog gaan halen... Oh Panter hoop zo voor je dat dit hem gaat worden... Ik heb maandag de punctie gehad dus dan is ie 3 dagen oud he?
Ja heel spannend dat er weer 2 meiden onderweg zijn! Hopelijk mogen Lin, Mona en NJS ook gauw weer volgen!
Suusje: weer in de spannende wachtweken! Panter: ook bijna opnieuw van start! Jenka: was idd nogal een verhaal zeg! Hoop dat het niet meer voorvalt voor jou! Eisprong is achter de rug. Nu ook weer afwachten. Doe mijn best om gezond te eten. Lukt redelijk. Zit eigenlijk mijn mijn gedachten al een beetje bij de start van mijn volgende cryopoging. Ik heb beslist dat ik ze alletwee ga laten terugplaatsen. Ga ook moeten starten met meer progynova. 3 vanboven en 2 vanonder per dag. Joepie... Maar als het helpt, graag!
Suus; lekker broeden nu!!! Panter en njs; spannend ook weer voor jullie, ik duim mn duimen eraf. Ik ga zaterdag naar een "Gooise (boerinnen) bingo ???!!! ben benieuwd
Daar heb ik wel eens over gehoord Chaben! Schijnen leuke prijzen te zijn, Uggs en zelfs een keer een Vespa scooter geloof ik! Is dat in Men at work?
WAUW!!!!!! Wat goed Panter!!!!!!! JOEPIE!!!!!! Proficiat meid!!!! Ik vind het echt heerlijk om auto te rijden, dus geniet ervan!!!