Oh Pinda wat heerlijk naar het strand! Sinds ik zo dicht bij het strand woon ben ik eigenlijk nog maar 1x geweest! Ik zit hier in een stoffig heet kantoor!
Lin, ik ben stikchagerijnig....en voel me ook best wel een beetje een agressor. Erger me dood aan vanalles en nog wat...en mijn geduld is ook ver te zoeken. Heb echt het gevoel alsof ik de eerste de beste die me raar aankijkt een klap ga verkopen... Kan het niet goed uitleggen...beetje opgefokt is mss wel het goede woord. Verder ook enge dromen en veel zweten snachts.
Oh wat balen@ Panter Het is al zo heet 's nachts! Ben benieuwd of het bij mij ook zo slecht gaat zijn. Over een week moet ik ook beginnen! Trouwens Panter, heb ik iets gemist, of is er nog niks bekend over je sollicitatie? Ik ben rete nieuwsgierig!
Ik weet dat er 5 brieven gekomen waren en ze nu bezig zijn met wie ze willen uitnodigen voor de gesprekken. Zal deze week, of volgende week wel wat horen hoop ik... Wel spannend hoor, vol hormonen straks een soll gesprek haha
Hej Meiden! Yes ik ben eindelijk gestart! Vanmorgen de 1ste spuit Deca gezet.. Viel reuze mee.. Ben gelukkig niet bang voor prikken en heb natuurlijk voor de IUI ook al zelf moeten prikken.. Enige wat ik vond is dat het naaldje wat bot leek... Vloeistof prikt een klein beetje maar dat trekt best snel weg.. En nu is er niks meer te zien als een klein rood stipje van de naald... Kan me wel voorstellen dat er vrouwen zijn die er moeite mee hebben zichzelf te prikken, en dat lijkt me reuze last als je afhankelijk bent van andere voor de spuit.. Ik ben ook er benieuwd of ik klachten zal gaan krijgen... Van de hormonen van de IUI was ik best een emmotioneel wrak haha.... @ Lin, jij ook vandaag de 1ste prik gezet, gelukkig dat het jouw ook meeviel! @ Panter, spannend zeg! Hopelijk zit je erbij en krijg jij de baan! Vervelend dat je zo'n last hebt van de hormonen!! Bij ons is het nu ook zo'n 27 graden (in de schaduw!) Moet helaas ook zo gaan werken tot 22.30... ! Liefs
Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo +- week 25 punctie = week van 18juni Me083 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo 01 06: laatste pil ca. 04 06: eerste spuit (normaal gezien zal het menopur zijn) week van 18 juni: punctie + terugplaatsing Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo Begin juni geschatte punctie
@ panter echt spannend hoor panter die sollicitatie! Je laat het wel weten zodra je wat meer weet he. En heel vervelend dat je zoon last er van hebt. Zoals ik al zei ben heel benieuwd hoe het bij ons straks is. Ben vandaag echt heel vrolijk! Gister even een huilbui gehad bij me moeder, moest er echt even allemaal uit. heel even lekker opgelucht. Vriend schrok er wel wat van hahah.. die had niet door dat dit allemaal zoveel met me doet. @Roodje voor jou komt het ook nu echt dichtbij he. Nog 1 weekje en dan mag jij ook los! @ mona, ja viel gelukkig heel erg mee, en ik heb indd ook een rood stipje in me buik. HAhahaha moet je onze buik over een maand zien.
Blij dat het meeviel@ Lin & Mona Hoop dat het voor mij tegen die tijd ook zo makkelijk gaat! Spannend@ Panter Ik blijf voor je duimen! Bah ik wil naar huis! Geen zin meer!
Ja niks aan he met dit weer werken.. Ik werk vandaag gelukkig vanuit huis en ben gelukkig half 5 al lekker klaar. Het is hier binnen gewoon 25 graden
Van Panter en Pinda weet ik 't al, maar wat doet de rest eigenlijk voor werk? Ik zit in de Mode/Sales. Werk fulltime.
@ Lin, dat is afgesproken, over een half jaar is onze buik mooi dik en rond haha! Ik moet zeggen ben ook wel vrolijk, ben zo blij dat we eindelijk gestart zijn... Benieuwd hoe dat over een paar dagen is.. Geen idee hoe snel je iets van de bijwerkingen zou kunnen krijgen.. @ Panter, hoe snel kwam dat bij jou? Ik werk in de zorg... Vandaar dat ik spuiten niet eng vind haha!
Hallo allemaal, Gisteren heb ik de uitslag van het bioptje gehad en er zijn geen ontstekingen!! joepie geen antibiotica!! Laat ons hopen dat dit het begin is van iets positiefs! Ik blijf nog een goede week gaatjesvrij. Ik sta in het onderwijs. Me
@Me oh wat fijn dat je geen ontstekingen hebt... Ik werk in een tankstation... Ben op zoek naar iets nieuws... Heb niet veel keus want wilde nooit studeren... Zo stom van mezelf...
@me083 Dat is goed nieuws zeg! Ik heb een administratieve baan. Ik werk 2 dagen op een kantoor en 3 dagen van de week werk ik vanuit huis.
Joepie @ Me Blij dat je biopt in orde was! Wat en wanneer is nu je volgende stap? Zit je in het basis- of voortgezet onderwijs? Leuk te zien wat iedereen doet! Hoe verschillend allemaal.
@ Me, Wat een goed nieuws! Super! @Lin, heerlijk zeg een baan vanuit thuis... Weet niet of dat echt iets voor mij zou zijn.. zeker niet mijn zo'n fijn weer.. haha X
Ik geef les aan 12 - 13 - 14 jarigen (de beginnende pubertjes) Nu nog pil tem 1 juni en dan starten met spuiten
Oehhh heftig@ Me! Respect hoor! Wat voor vakken geef je? Heerlijk dat je bijna mag stoppen met de pil! Ik mag ook bijna stoppen. Maar ja dan beginnen we weer met de volgende horrormonen!