1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ me, idd respect, zou niks voor mij zijn zo'n pubers hahaha!

Ik ben ook heel blij dat ik zaterdag mijn laatste pil hoef te slikken, ben hem helemaal zat haha! Hopelijk ben ik dan 9mnd van het bloedverlies af ;)

X

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Me, topnieuws!!!

Ik werk ook in de zorg...

@ bijwerkingen, bij mij vanaf gisteren...dag 4 spuiten en vandaag ben ik niet te genieten!!!!

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Meiden, nu reactie vanuit nederland! Wij zijn dus weer thuis. Gelukkig is de zon er ook, hoewel we hier net een flinke bui hebben gehad. Ach, is het voor vannacht iig weer lekker afgekoeld.

@spuiters: blij dat het meevalt! Ik had van deca geen hormonster bijwerkingen, enkel erg moe. Van de pil juist wel hormonster bijwerkingen...

Panter: wat balen dat je een hormonster wordt! maar je hebt hetnzelf in de gaten. Kan je het iets tegenhouden, of komt het er gewoon uit?

Me: super van je biopt! Nu gaan we door met het positieve nieuws!

Werk: ik ben manusje van alles binnen een kinderopvang: schrijf mede beleidstukken, stuk P&O erbij, heb pas onze nieuwe huisstijl ontworpen en ben daar nog mee bezig. Dus vanalles zeg maar. En ik werk vanuit huis. Heerlijk. En heb ik zin in contact met collega's, dan rij ik even naar een locatie. Ideaal.

4. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ Kieske. Hoe is je vakantie verder geweest?? En gelukkig kom je hier gelijk met mooi weer!
    Jou baan lijkt me ook wel heel erg leuk ja!

@ All ja leuk he zo te zien wat iedereen doet. ik werk dus 3 dagen vanuit huis, gelukkig heb ik de dicipline. Maar sommige collega's van mij doen het niet hoor. Die zeggen ook heel eerlijk ik kan dan toch niet de hele dag alleen op me werk concentreren.

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kiekse: weet nog steeds niet waar je geweest bent! Lekker bruin geworden? :)
    @Suusje: ook al werk je bij een tankstation, het is een baan! Tegenwoordig mag je daar al heel blij mee zijn!

@Werk: ik werk ook in de zorg, begeleid jongeren van 12 t/m 23 jaar die hulpvragen hebben op meerdere leefgebieden (verslaving, schulden, dakloos, gezinssituatie etc.). Ik kom bij jongeren thuis, op scholen, spreek wel eens in de stad af of in het laatste geval bij ons op kantoor. Doe veel administratie taken lekker thuis, ideaal :D

@hormonen: merk het dat mijn eitjes beginnen te groeien. Heb dat bij elke cyclus gehad..dus ben benieuwd as zaterdag of de Gonal-F heeft gewerkt :) Verder niet echt veel bijwerkingen meer.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meiden!

Wat is het warm he???!!! PPFFF en dan mag ik van 13-16 uuur op cursus met het mooie weer....
    5 dagen werken en 1 dag cursus deze week...ben ik straks eens vrij dan zal het wel weer regenen ;)

Hoe voelen we ons meiden?

Hier nog steeds hormonsterig, alleen minder dan gisteren. Maar voel me wel opgefokt, kan me redelijk inhouden hoor. Maar maak soms wel een wat net té lugubere opmerking...
    Beetje negatief ofzo...maar goed...niks aan te doen!

Kiekske, ben je inmiddels bruin? Mijn witte huid kleurt aardig bij, mag met recht zeggen dat ik ook eindelijk eens bruin ben.

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hier schijnt ook eindelijk de zon... Helaas mag ik gaan werken straks...

@Pinda ja daar ben ik ook wel blij om.. Maar tot een jaar geleden was ik assistent en dit ik het grootste gedeelte van de administratie dus had ik ook iets te doen... Toen kwam een nieuwe eigenaar en nu verveel ik me dood daar...

@Roodje tel je ook de dagen af... Pff duurt me echt te lang...

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ja zeker @ Suusje
    Merk dat ik slechter slaap de laatste paar dagen. Weet niet of het door het weer komt of toch een beetje spanningen. Misschien wel beide.

Ik hou Panter nauwlettend in de gaten, aangezien ik hetzelfde hormoon moet gaan spuiten!!!
    Gaat het nog een beetje @ Panter?
    Nog steeds nachtelijk zweten en opgefokt? Geen vervelende dingen meer bijgekomen?

Moet je trouwens echt elke dag stipt op dezelfde tijd spuiten of mag het ook af en toe iets eerder of later?
    Ik moet volgende week woensdag beginnen, maar heb dan een acupunctuur sessie van 6 tot 7. Ik wilde eigenlijk elke dag rond 7u spuiten, maar ik ben dus pas half 8 thuis...
    Niet bij nagedacht toen ik die inplande

Hier ook al zo heet. Vanavond gaan we naar Gouda voor een andere auto kijken. Die van ons is sinds zondag in coma :(
    Ziet er dus naar uit dat ik weer de hele dag binnen zit of in de auto zit! Bah! Gelukkig wordt het vh weekend ook nog mooi@ Panter. iig zaterdag!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haaai!

je mag met een marge spuiten van 3 uren. Als je normaal om 7 uur spuit dan mag je dus 1.5 uur eerder/ 1.5 uur later nog spuiten. Geen zorgen om die afspraak maken dus!

Ik ben een hormonster. Chagerijnig, depri en opgefokt haha. Na ja ik kan er ook nog wel om lachen, maar heb momenteel het geduld van een doperwt. handig als je de hele week met dementerende bejaarden moet werken ;)
    Vandaag gelukkig cursus en dan morgen & overmorgen weer 2 late diensten. Dan heb ik er 5 gewerkt en 1 cursusdag. 2 dagen vrij en dan mag ik weer 6 diensten achter elkaar werken.
    Hopelijk word ik niet een erger hormonster, want dan kan ik echt mijn werk niet meer goed doen.
    Werd gisteravond al gek toen 1 bewoner me 25x hetzelfde vroeg in 30 minuten tijd...en dan heb ik er nog 5 rondlopen die dat ook doen...en ik ben helemaal alleen met ze.
    Je kunt je ws wel voorstellen dat ik mn haren bijna uit mijn hoofd trok en af en toe even op de wc ben gaan zitten om bij te komen :$

10. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh gelukkig, dat is een pak van'm'n hart!

Jeetje@ geduld van een doperwt! Haha kan me voorstellen dat het verschrikkelijk moeilijk is met jouw werk.
    Ik vertelde gisteren aan vriendlief jouw bijwerkingen en hij grinnikte dat een bepaalde collega op m'n werk enorm moet uitkijken als ik aan de horrormonen ben. (Die collega moet ik niet! Is echt een badlap eerste klas!) Goed dat je een momentje voor jezelf pakt Panter. Hoop idd dat het niet erger wordt wanneer je straks ook die andere erbij moet spuiten.
    Ik moet zeggen dat ik je hier op ZP behoorlijk positief en opgewekt vind klinken! ;)

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ben ook wel positief hoor, alleen heb wat rare negatieve gedachten af en toe.
    Vanmorgen bijv weer een zwangerschapsaankondiging op hyves...nou ik in alle staten.
    Wil dan door mijn hormonster de meest vreselijke dingen zeggen...en daardoor krijg ik wat dippie gedachten.
    Maar kan mezelf gelukkig best herpakken en zeggen dat die aankondiging vast niet op hyves staat om mij te dissen.
    Maar toch zegt mn hormonster dat ze dat wel doen om mij te dissen, ogen uit te steken etc.
    Ben dus in gevecht met het hormonster wat me negatief beïnvloed.

w.b irritante collega's...die hebben het hier ook zwaar te verduren, al probeer ik me wel in te houden. Maar echt aardig ben ik ook niet...(shame on me)

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @panter: hahah dat opgefokt zijn herken ik wel :) vind van mezelf dat ik me redelijk inhou :p

Bah heb geen zin om te werken..ben nu bezig met de administratie...heb pas om 3 uur een afspraak...;)

13. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ panter, wel heel vervelend dat je er zoon last van hebt. Tot nu toe merk ik nog niet heel veel.

@Pindakoek, nee bah ik heb ook geen zin meer! gelukkij doet de airco het weer op het werk. Die was van de week kapot, gleed zowat van me stoel van het zweten.

@ roodje
    Toch oook wel leuk een nieuwe auto kopen! Alleen vaak komt het niet zo gelegen he hahaha. Weet je ook al wat voor auto jullie willen?

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Om eerlijk te zijn had ik me wel leukere dingen kunnen bedenken die ik van m'n vakantiegeld zou kunnen doen.
    We hebben sinds vorig jaar Mei een nieuw huis waar nog genoeg aan moet gebeuren en als er wel een baby aan komt over een jaar dan is het allemaal al duur genoeg!
    Maar goed die auto is echt wel nodig en vriendlief heeft z'n zinnen gezet op een Peugeot 307, dus we gaan nu stad en land af voor z'n huidige droomauto.
    Ik hobbel er maar wat achteraan en heb gezegd dat ik dus zonder commentaar straks m'n droomkinderwagen ga kopen! ;)

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Heb vandaag ook geen fl*kker te doen, dus zit me kapot te ergeren in de hitte hier op werk! :x

16. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Weer lekker veel geschreven! Wat een heelrijk weer he! Ik moet zo ook weer gaan werken! Hopelijk niet te rustig maar ook zeker niet te druk!! Gelukkig heb ik bijna VAKANTIE! Zin in!
    Ik merk nog niks van de deca, maarja heb ook pas 2 spuiten gezet... Geen idee hoe snel je er iets van zult gaan merken...

@ Roodje, Kan me voorstellen dat je leukere dingen zou willen kopen van het vakantiegeld! Ik heb ook nog zoveel wensen wat ik zou willen hebben, maarja alles een voor een! Maar goed dat manlief wat zuinigere is met het geld haha!! Ik heb echt een groot gat in mijn hand! Ik kijk er nu al naar uit om straks hopelijk te kunnen gaan shoppen voor een babykamer enzo...

@ Panter, vervelend dat je last hebt van de hormonen! Weet jouw omgeving dat jullie er mee bezig zijn? Bij mij wel alleen niet precies wanneer we mogen starten enzo... Dus als ik nu wat kortaf bent, krijg ik gelijk de vraag.. ben je weer aan het spuiten hahahaha!! Achja ze moeten het maar begrijpen en anders hebben ze pech gehad... Ik kan er weinig aan doen.. probeer me natuurlijk ook wel in te houden, maar soms gaat dat gewoon niet! En dan laat ik het ook gewoon lekker gaan, anders heb ik er zelf alleen maar last van!

@ Lin, bij mij op het werk ik het bloedheet! En geen airco! Echt verschrikkelijk!!! Gelukkig bij jouw wel...

X

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Mona: wat ik heel erg merk is dat ik overal puisten krijg :( en ik heb nu echt last van diaree...:p

Nou ik ga naar mijn afspraak...zal eerst eens even mn auto luchten want het zal wel stikbenauwd zijn pffff...

18. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Sjeezes@ Pinda
    Dat zijn echt wel mindere bijwerkingen!
    Gelukkig gaat het ook weer over!

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Pinda: ik was naar Andalusië! Echt een aanrader, zo mooi! En een heerlijk zonnetje :)
    Of ik bruin ben geworden? Ik vind van wel, je ziet mijn bikini ook echt goed zitten. Vergeleken met anderen ben ik echter nog steeds een bleekscheet, zij vinden mij niet bruin. Ik ben dus normaal echt spierwit...

Panter: opgefokt door de hormoontjes... Altijd leuk ;) Alles wat er gezegd wordt, valt verkeerd, alles is vervelend, je bent dippig... Heb je dat alleen nu? Dan ben maar blij! Ik heb dat iedere maand!! Zo'n twee dagen voordat ik ongesteld moet worden. Arme man van mij... ;)

Roodje: goede deal van die auto. Hij zijn droomwagen, dan jij straks die van jou! Weet je al welke kinderwagen je wil?

Hier weer aan het werk. BAH! Ik zou wel met pensioen willen. Heb het al voorgesteld, maar ben bang dat het niet gaat lukken... Tegen de tijd dat wij met pensioen mogen, zullen we wel tot ons 70e moeten werken. Ach, nog maar 40 jaar te gaan :$
    Misschien toch eens gaan verdiepen in een switch...

20. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    WHahaha ja mijn vriend heeft dat eigenlijk ook wel met mij elke maand. Ik ben dan zeker niet de makkelijkste haha..
    Maar ja je kan er nu toch niet zoveel aan doen, al die hormonen

@ roodje, nee precies dat bedoel ik het komt altijd op een slecht moment.
    Maar wel leuk hoor een peugeot 307. Ik vind het hele fijne auto's
    En ja niet te veel zeuren krijg jij straks je droomkinderwagen! hahaha
    Maaruh ben nu toch wel heel benieuwd heb je al 1 op het oog???

Deel Deze Pagina