Het is een lastige situatie...een draaipoging(versie) biedt geen zekerheid,( kan dus mislukken) is zeer pijnlijk te noemen, is erg onnatuurlijk en brengt ook wat risico`s met zich mee. Daarbij in mijn situatie, heb ik een vleesboom wat de reden kan zijn dat de baby niet draaid, als dat de reden is, zal een versie geen zin hebben. Als dat niet de reden is en een versie lukt, kan het nog zo zijn dat het hoofdje er niet door past ivm vleesboom( die aan de buitenkant vd baarmoeder zit maar iets naar binnen drukt), dat betekend dan dus alsnog een keizersnee.. Daarbij; De laatste controle bij vlos ging ze ook voelen ( iets steviger dan normaal) en dat deed al zoveel zeer ( bekken, heupen schaambeen, onderrug) dat ik 4 dagen out of order ben geweest en amper kon lopen/bewegen...dus wat zal een versie ( waarbij ze flinke kracht uitoefenen) bij mij teweeg brengen? Alles bij elkaar genomen heb ik dus voor mn gevoel,niet echt een keus.. moet ik dan allerlei verwoede pogingen doen, accupunctuur, moksa, versie, in de hoop dat de baby draaid maar met een kans dat er alsnog gezegd wordt, mevrouw het hoofdje past niet, het wordt een keizersnee?... of kan ik beter de natuur zn gang laten gaan (en hopen dat het alsnog draaid) Op dit moment kies ik even voor het laatste...
chaben, het kan best nog zo zijn dat beeb gaat draaien hoor. Ik zou denk ik ook nog even afwachten. Mocht de bevalling wel op gang komen terwijl het nog een stuit is, kunnen ze altijd nog een spoed ks doen. Ik zou wel veiligheid voor alles doen, is het veilig om af te wachten dan zou ik dat doen. vinden ze het in zh geen optie dan zou ik toch hun expertise opvolgen.
Over een versie bij de vlos of gyn hoor ik ook geen prettige verhalen. Daarom dacht ik aan acupunctuur. Dat word bij mij door de verzekering vergoedt en doet geen pijn. Maar zoals Panter al zegt zou het best nog kunnen dat je beeb vanzelf draait. Ik hoop het iig voor je.
Dames ik ben weer terug! En een mooie opbrengst van 16 eitjes!!!!!! Ik was helemaal verrast.. kan het bijna nidt geloven. afgelopen zaterdag waren er namelijk nog maar 9 die goed waren mee gegroeid.. maar denk sat de pregnyl zijn werk nog even heeft gedaan. nu afwachten.. ik krijg morgen een telefoontje hoeveel ee bevrucht zijn. @diva spannend hoor... Het komt ju echt dichtbij! Hoop dat alles goed gaat. @ chaben nog best even spannend.. snap dat je liever geen keizeesnee wil.. Ik ga duimen dat je kleine nog draait!
Wauw Lin! 16 is echt geweldig!!! Die laatste boost zal idd wel door de Pregnyl zijn gekomen. Echt top! Was de punctie een beetje te doen? Hoe laat bellen ze morgen?
Lin: proficiat met de mooie score!! Chaben: ik zou, denk ik, ook kiezen voor de natuur zijn gang te laten gaan. Denk dat ik daar ook niet goed zou tegenkunnen als ze daar aan het duwen en trekken zijn aan die buik. Klinkt eng. Maar ja, ben dan ook een angsthaas. Panter: hoop dat ze snel komt!
bedankt voor het medeleven en meedenken dames! Lin; Fantastische score...broedkip!!! duimen draaien volle toeren voor je!
@ Roodje. Ja was onder algehele narcose. Al vond ik dat ook wel wat eng. Maar viel achteraf gezien heel erg mee. En heerlijk dat het ook op deze manier kan. Thanx dames ben ook heel blij ermee.. Nu nog maar zien hoeveel er van bevrucht worden. Maar het begin is er
12 bevruchtingen!!!!!7 zijn al ingevroren. en 5 in de embryoscoop. Oh ik ben zo blij dit had ik echt nooit verwacht! Zaterdag om 10.15 de terugplaatsing
Gefeliciteerd Lin! 12 bevruchtingen! Echt fantastisch nieuws! En 7 cryo's! Wow!!! Dit gaat helemaal goed komen!
Wauw Lin!! Wat een super nieuws meis!!!! Dit geeft me echt een goed gevoel!! Dit gaat hem gewoon worden hoor meis!!!! Succes zaterdag! Ik duim voor je! Dikke knuffel Mona
Heej meiden! Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb! Heb het gewoon f zwaar gehad en geen behoefte aan het forum.. Wilde f niet meer bezig zijn met het zwanger worden! Afgelopen donderdag zijn we in DD geweest, en volgens de arts daar heb ik een te hoog FSH waarde wat kan duiden op te weinig eicelreserve.. Heb nu mijn AMH moeten prikken en daar krijg ik 16mei de uitslag van en dan weten we of ik eerst aan de DHEA moet of dat we mogen starten, mijn gevoel zegt dat het wel mee zal vallen, mijn FSH moet onder de 6 zitten en zat op 7,4 (overigs nog nooit gehoord dat dat te hoog was van de andere ziekenhuizen .. ) Maar als ik google op te hoog FSH krijg je meiden met een FSH van 15/20 dus dan valt het mijne wel mee.. Ook vond hij de eicellen die verkregen waren bij punctie te weinig en ook de bevruchtingen matig (dus niet top zoals het ziekenhuis zei) Maar dat zou ook aan de decapeptyl kunnen liggen, dat die mijn follikelgroei heeft afgeremt! Ook moeten mijn man en ik een hele lading vitamines slikken, zo'n 10st per dag... heerlijk ontbijtje, maarja tis voor het goede doel!! Probeer weer wat meer mee te gaan schrijven!! liefs
Lin!!!!!! WHAAAAA!!! You go girl!! Mona, welkom terug. fsh van 7.4 is niet heel hoog....boven de 10 is toch vervroegde overgang meende ik? Hopelijk een goede amh uitslag!! Hier is ongi gistermiddag doorgebroken. Morgen start ik met clomid.
Mona heel begrijpelijk dat je even afstand hebt genomen. Soms is dat gewoon even nodig. Als ik zie hoe het Kiekske en nu Lin is vergaan in DD denk ik dat je in goede handen bent daar Panter fijn dat de ongi dan toch is doorgebroken. Een nieuw begin met hopelijk het langverwachte mooie resultaat van een prachtkindje
Waw, allemaal goed nieuws! Joepie, panter! Goede start!! Lin: Amai, zeg. Superresultaat zeg! Veel succes met de tp! Mona: jij start ook in DD. Gaat ook zeker goed komen!!
Daarnet uitslag van mijn bloed gekregen, alles zag er goed uit. Juist beetje ijzer tekort. Ga straks om ijzertabletten gaan bij apotheker. Ze hadden gebeld en stond op voicemail om terug te bellen, was natuurlijk al direct weer in paniek. Dacht al dat er iets niet goed ging zijn. Oef dus...
Wow Lin!!! Wat een ongelooflijk goed nieuws!! Op naar een prachtig embryo zaterdag! Panter, jij ook eindelijk weer van start! Erg fijn!! Mona: ik vind jouw fsh ook niet hoog, maar misschien kan het effect hebben op de kwaliteit van je eicellen. Dhea is dan een goede optie. In het DD topic toch ook weer iemand zwanger bij gebruik van dhea... Mijn fsh was aanzienlijk hoger! Schommelde tussen de 13 en 20. En met dhea toch ook een prachtig mooi resultaat! Ik voel hier wel een goede vibe... Dit wordt een zwangeren maand!!!
Kiekske, Oh dat stelt me weer gerust! Hopelijk is mijn AMH gehalte ook gewoon goed en dan hoef ik niet aan de tabletten maar mag ik gewoon starten! Begin er weer zin in te krijgen maar vind het ook wel weer best eng! Welke hormonen had jij in DD? Liefs
Uhm... Ik gebruikte het volgende: - Suprefact neusspray (deca remde te heftig) - 225 Menopur - 225 Gonal-F Daarnaast dus dhea, vit D, Omega 3, ijzer, kinderaspirine, vsm puur mama, 1 extra foliumzuur. Ik heb ook 2x een intralipid infuus gehad. Volgens mij was dit het... Oh, en ik dronk/ drink iedere dag een glas Pom Granaatappelsap.
Lin; Fantastisch!!! supernieuws. Panter; fijn dat je nu weer door kan. Mona; denk ook dat je in goede handen bent in dd ( hoor veel goede verhalen) heel veel succes. Ben er vast nog een aantal vergeten,...sorry dames, ik lees wel steeds terug, maar onthou het wat slechter iedereen een leuke koninginnendag gehad?