Is mijn eerste keer dat ik zoon soort luiertaart maak.. Normaal maak ik altijd gewoon een taart.. Maar leek me leuk om eens wat anders te doen
Mooie taart hoor!!! Spannend ook zaterdag, gaat vast door!! Zwangere meiden, de eindstreep komt voor jullie steeds dichterbij!! k vraag me af hoe het met Jenka gaat?
Jaa panter ik zat ook net aan Jenka te denken.. Ze is al een tijdje niet hier geweest... En pinda ook niet.. Hoop dat alles goed met ze gaat. Roodje jij had ook wel eens contact met hun toch?
Wauw Lin, wat een gave taart zeg!! Super! En tuurlijk gaat de TP zaterdag door, dat moet gewoon! Enne die blijft gewoon 9mnd bij je plakken hoor! Deal? Hoe werkt dat met de bevruchtingen, wordt je daar voor gebeld door Dr S? Of moet je zelf bellen? Ik ga in ieder geval heel hard duimen! @ Suus, kan ik me voorstellen meis, ik moest werken maar anders was ik ook niet de markt op gegaan.... @ Chaben, ja heerlijk he dat fijne weer! Wordt je idd gelijk vrolijk van! Ik had heerlijk dus lekker de tuin opgepimpt en met een boekje in de zon gelegen @ kiekse, wat een leuk cadeautje, een 3d foto! Super! Hoe gaat het met alle zwangere? Is het nog een beetje vol te houden? X
@ mona, ik werd e dag daarna gebeld door de assistente.. En morgen middag bel ik zelf nog even om te vragen hoe het er voor staat. als het helemaal mis gaat dan bellen hun mij. Dus als ze vandaag niet bellen.. Heb ik al goede hoop want dat is er in iedergeval 1 die dag 3 heeft overleeft.
Lin, van die vijf heb je zeker wel een tp hoor!!! Maar bellen is altijd slim. Ik belde iedere dag met een smoesje, hahaha Op dag 4 is C.laudia zelfs naar het lab gelopen om navraag te doen, omdat in Gent geen enkel embryo dag 4 heeft gered. Zo lief. Je taart is gaaf!!! Panter, hoe gaat het met de clomid? Of ben je nog niet begonnen? Suusje: misschien toch maar aan een overstap denken...??
Gaat goed met de clomid. nergens last van! Maar heb nog maar 2 pilletjes geslikt, moet in totaal 5 pillen slikken...maar verwacht geen rare dingen. We zullen zien wat er gebeurd. 6x10% kans is toch meer dan 1x 30% kans zoals meneer dokter zei....dus we gaan ervoor!!
@ Roodje, goedzo! Ben heel benieuwd hoe het met ze gaat!! @ Panter, spannend weer meis! Ik duim voor je! X
Het gaat goed met Jenka! Ze leest wel mee geloof ik en zou binnenkort misschien weer wat posten, maar ik mocht jullie laten weten dat het lichamelijk en emotioneel goed met haar gaat! Fijn om te horen. Van Pinda nog niks gehoord...
Panter, fijn dat je (nog) geen last van de Clomid hebt! Hoop dat het zo blijft... Roodje: fijn om van Jenka te horen. Pinda schrijft volgens mij in een zwangerschapstopic mee, weet zo niet welke...
Dat klopt Kiekske, ze schrijft mee in de Juni bevallingslijst, Pinda en ik zijn op dezelfde dag uitgerekend! Maar ook daar heb ik haar al een tijdje niet gezien... Ik heb haar een what's app gestuurd, dus hopelijk stuurt ze gauw wat terug. Geen nieuws is goed nieuws moeten we maar denken?!
Met Pinda is ook alles ok! Kreeg net een berichtje dat ze een paar daagjes bij haar ouders logeert. Haar vader heeft een medische ingreep ondergaan. Ze voelt zich verder top, dus we hoeven ons geen zorgen te maken!
Lin: super die luiertaart! Had dit nog nooit gezien! Echt tof! Veel succes voor zaterdag! Panter: het toffe aan clomid is dat het na die 5 pilletjes ff gedaan is he met de medicatie. Leuk te horen dat het goed gaat met Jenka en Pinda. Bedankt daarvoor roodje! Vandaag laatste echo gehad voor de 12 weken echo. Beebje is ongeveer 4cm en was goed aan het bewegen! Was zelfs weer een dagje vooruitgesprongen. Zit nu op 10weken en 5dagen. Di 14/05 heb ik de 12weken echo.
@ roodje fijn dat het met beide goed gaat... Is ook niet een verplichting he altijd amar op het forum.. Maar zo zie je maar weer dat we best wel een hecht clubje zijn geworden.. @ NJS Jeetje gaat nu ook al snel met jou hoor! Al 4 cm!!! Spannend @ kiekske.. ooooooohhhhhwww nou dat val ik nog mee! Hahahaha Ik durf ook niet zo goed te bellen bang voor slecht nieuws denk ik.. Morgen moet ik wel bellen.. was ook op hun aanraden.. zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen.. MIjn gevoel is zo goed deze keer.. Maar juist daarom ook zo bang dat het is gaat. Zo dubbel.. @ panter jeeej... Met chlomid gaat het altijd vrij snel... MIjn schoonzus zit er ook aan... Spannend dat is volgende week weer een spannend weekje voor jou..
Toch de stoute schoenen aangetrokken en net nog even gebeld naar DD... maar het la is al dicht en zij kon niet zeggen hoe het er voor stond. Maar ze zei al geen nieuws is goed nieuws.. Maar ik bel morgen ochtend nog wel even hihi
He dames Hoorde dat jullie ongerust waren! Gaat goed met mij hoor..alleen best wel moe moe moe de hele tijd...nog maar 8 weken dan is het zo ver! Mn vader heeft vandaag een maagverkleining gehad dus logeer een paar dagen gezellig bij mijn moeder Wat fijn dat het goed gaat NJS! Alle andere dames, hoop zo dat jullie allemaal snel volgen! Xxx