Ja! Alle 5 delen nog goed in de embryoscoop! dus ben helemaal blij! NU morgen natuurlijk nog even afwachten.. maar het moet wel heel gek lopen wil alles vandaag stoppen. Dus heb wel goede hoop dat we morgen in ieder geval van 1 een terugplaatsing hebben maar hoop toch stiekum op 2!
Lin, supernieuws!!! Als je morgen tp hebt, moet je even naar de kwaliteit vragen. Je krijgt dan een cijfer met 2 letters erachter. Wij hadden een 4 AA, de beste die je kan krijgen. Als je dat weet, heb je ook wat inzicht in de kwaliteit, wel fijn. Hoe ga je het na de tp aanpakken? Lekker rust nemen? Ik had ook op zaterdag tp, op zondag met regelmatig flink wat steken. Was de innesteling (je krijgt natuurlijk al een blasto terug), dus als je dat voelt, niet schrikken!
Oke kiekske, zal ik zeker even vragen. Nou ik hou me de eerste dagen wel iets rustig in iedergeval niet zware dingen tillen.. Maar het is eigenlijk ook wel belangrijk om de doorboelding goed op gang te houden. Dus ik probeer vanaf volgende week wel wat te bewegen elke dag een half uurje fietsen ofzo. Hahahaha nou ik hoop op flink wat steken zondag
Hallo Meiden, Graag stel ik me even aan jullie voor. Ook mijn man en ik gaan, naar ik nu kan inschatten, in juni/juli starten met ICSI. Reuze spannend allemaal. Mijn man is ook verminderd vruchtbaar. Vreemd genoeg heeft hij al wel een kind bij een andere vrouw. Zo kan je maar zien dat het zo allemaal kan veranderen. Beste wel zwaar moet ik heel eerlijk zeggen. Ik heb er best veel moeite mee gehad (en soms nog wel eens) dat het bij hen wel is gelukt zoveel jaren terug en dat het bij ons niet lukt. Ook ik zie op tegen de punctie. Maar laat het maar op me af komen. Meiden heel veel succes en ik vind het super om zo de ervaringen met elkaar te kunnen delen.
Top Lin! Wat een prachtig nieuws op een prachtige dag! Denk ook dat dit helemaal goed gaat komen. Dit weekend brand er een kaarsje voor jouw emmies. Dat ze maar mooi mogen innestelen! De eerste uitgerekende datum van dit topic is inmiddels verstreken... Zou Diva al bevallen zijn? Spannend meiden! NJS de 10 weken alweer voorbij! Heel cliche, maar ontzettend waar: Probeer van elke seconde te genieten, want het gaat ZO ontzettend snel! Hier net terug van de verloskundige. We zijn weer goedgekeurd. Kleine lag zelfs al met haar hoofdje in mijn bekken ingedaald! Volgens de verloskundige is de kans minimaal dat ze nu nog terug in stuit draait, dus dat is een fijn idee!
Hey moontje b, Welkom hier! Het kan zeker allemaal veranderen (ook ten goede, dus blijf die hoop houden! Inmiddels zijn er 2 spontane zwangerschappen op dit topic ontstaan, dus wonderen bestaan! ) Weet je al of je een kort of lang schema krijgt en welke hormonen je moet gaan spuiten? De ervaringen met de punctie zijn voor iedereen verschillend. Fijn is het natuurlijk niet, maar gelukkig zijn het niet allemaal horror stories! Jij natuurlijk ook alvast veel succes gewenst!
OOOh nou dat is mooi nieuws roodje!! Laat haar maar lekker op haar plek blijven! Jaa diva haar datum is verstreken, ben heel benieuwd.
@lin: supergoed nieuws meisje! Ik duim voor 2 superemmy's aan boord! @moon: welkom, veel succes met het traject. Ik heb eens gespiekt op het mei mama forum en denk dat ons Dutchdiva nog niet bevallen is. Spannend! Wie is dan de volgende: chaben zeker?
Lin;wat een geweldig nieuws, duimen draaien volle toeren, maar heb erg goede hoop voor je, succes morgen! Roodje; fijn dat je meisje al zo lekker ligt en altijd prettig te horen dat alles ok is,hihi. Moontje; welkom, kan me je frustratie levendig voorstellen, maar er is hoop genoeg ( ook bij verminderde vruchtbaarheid) genoeg voorbeelden op dit topic ook jij alvast succes met wat komen gaat. Jenka en pinda; fijn om wat van jullie te horen. knuf Kiekske; voel jij je verder helemaal goed? je gaat ook al weer hard he! Panter; hoe sta je ervoor? NJS; al weer 10 weken... wat roodje zegt klopt, tel de seconden maar, want voor je het weet is het voorbij, geniet er lekker van! Hier wordt het spannend...maandag naar gyneacoloog... als het nog in stuit ligt...wordt het een geplande keizersnee:x
Lin heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je 2 toppers teruggeplaatst krijgt! Het is een dubbel spannende dag, want een vriendin van mij heeft vandaag de punctie 1ste keer icsi hadden ze maar 1 bevruchting, geen cryo's en die is helaas niet blijven plakken. 2de poging is afgebroken omdat de maar 2 follikels had Dit keer heeft ze maar een week moeten spuiten (?!) Met 3 dagen Lucrin en vanaf dag 3 een hogere dosis Menopur erbij en nu had ze 18 follikels! Hopelijk gaat dit ook hen succesverhaal worden! Ik ben dus extra hard aan het duimen vandaag!
Haaaai nou 1 topper terug.. beste van het beste.. en 1 die liep 1dag achter. Dus ja spannend nu 10 dagen wachten. 2 zijn gestopt met delen en 1 is een twijfel geval. daarover moet ik maandag over bellen. Oooh spannend roodje!! Ben benieuwd hoe het bij je vriendin is gegaan.
Spannend Lin! Moet je na 10 dagen zelf een test doen of moet je bloedprikken? Mijn vriendin zou me op de hoogte houden, dus ik wacht bericht van haar af. Wil me ook niet opdringen, maar mijn duimen draaien voor jou en voor haar!