Sorry lieve meiden ik ben er ook een tijdje niet geweest maar er is ook veel aan de hand geweest. Mijn relatie heeft het zwaar, heb een nieuwe baan, moet nog uit werken bij oude werkgever. Dus druk druk druk. We hebben besloten om voorlopig even te stoppen met alles.. Jenka wat erg zeg maar weet heel goed hoe het voelt. En vooral dat dubbele gevoel... Dikke knuffel Lin ik had zo gehoopt op goed nieuws... Heb er geen woorden voor... Dikke knuff... xx
Oh lieve Suus je hoeft je niet te verontschuldigen! Zoals je de kunt lezen ben je zeker niet de enige wiens relatie in zwaar weer zit of heeft gezeten. Dat is heel begrijpelijk. Hopelijk brengt jullie pauze weer wat positiviteit met zich mee en kunnen jullie weer nader tot mekaar komen. Ook tegen jou wil ik zeggen probeer de hoop niet te verliezen! *knuffel* Wel gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je doen en wanneer ga je beginnen?
Het gaat gelukkig de laatste weken alweer iets beter maar ik denk als we deze poging weer hadden door gezet dat we dan weer terug bij af waren geweest. Ik werk nu bij een tankstation en zei al jaren dat ik er maar bleef zitten vanwege mijn vast contract. Maar moest weer overgeplaats worden en dat wilde ik niet want dan moest ik per dag weer bijna 3 uur reizen om te gaan werken. Dus gesolliciteerd bij klantenservice van apple op donderdag, vrijdag gesprek en maandag al begonnen met de training. Nu moet ik helaas de komende weken in de weekenden nog uitwerken in het tankstation maar even doorzetten en dan ben ik daar vanaf.
Hey suusje Ik vind het heel goed voor je dat je een nieuwe job gaat hebben! Ik hoop dat het je lukt om ondertussen de batterijtjes volledig weer te laten opladen. Heel veel goede moed! Wens je veel geluk!
Heej meiden! Suus, nogmaals vind het echt super knap van je meis!! En ik weet zeker dat jouw grote droom waarheid gaat worden!!! Je bent een topper! Lin, wat afschuwelijk meis!!! Geen woorden voor!!! Heel veel sterkte!! Vandaag beetje een moeilijke dag voor me, alweer de 4de moederdag zonder dat ik moeder ben... En dan zie je op FB allemaal leuke zelf gemaakte cadeautjes van kindjes voor hum moeder voorbij komen en dan ben ik zoooo jaloers!!! Liefste wil ik er iets op reageren, dat die berichtjes zoo moeilijk zijn voor mensen die "nog" geen moeder mogen zijn... Maarja heb oook vage bekende en oud klasgenootjes op mijn FB die niet allemaal hoeven te weten dat het bij ons niet lukt... Dus ik hou me maar in... En miss als het bij ons wel gewoon spontaan gelukt was ik er ook niet stil bij had gestaan hoe het voor andere zonder kinderen moet zijn... Maarja.... F doorbikkelen vandaag! En hopelijk krijg ik donderdag goed nieuws en mag ik starten voor onze 4de poging!! Dikke knuffel meiden!
Suus dat is een goed teken dat je zo snel bent aangenomen en al met de training bent begonnen! Spannend en leuk om met iets heel nieuws bezig te zijn! De komende weken nog ff druk, maar misschien ook wel lekker dat je wat afleiding hebt... Mona, dat had ik vorig jaar precies hetzelfde, maar ik kon toen niet weten dat ik een jaar later zwanger zou zijn. Heb zelfs een traantje gelaten vorig jaar. Vond het ook heel moeilijk. Het is voor sommige meiden idd een confronterende dag. Misschien hebben sommige van die moeders op FB ook wel een lange weg bewandeld om nu vol trots hun ontbijtjes of cadeau's te kunnen tonen, maar dat maakt het zeker niet minder moeilijk als het bij jou nog niet gelukt is. Ik hoop met je mee voor goed nieuws donderdag! *knuffel*
dank je wel meiden voor jullie woorden.. Het gaat opzich wel. Vanochtend nogmaals getest ook deze was negatief. Maar ja morgen DD maar bellen en dan horen wanneer we de cryo's gaan ondooien. ik hoop volgende maand. @ Suus.. jeetje jullie hebben dus jullie poging even gestaakt? beginnen jullie niet meer deze maand? Ik snap jullie keuze heel goed hoor. Wij merken het hier ook aan onze relatie. Na mijn negatieve test zei ik tegen mijn vriend ik wil zo graag dat alles weer normaal is!! Ook tussen mij en hem zonder spanningen. Maar hij zei ook ik denk dat dat niet eerder gebeurd tot we zwanger zijn. We kunnen het toch niet naast ons neerleggen. Maar ik merk ook dat vooral de behandeling en het wachten echt voor spanningen zorgen. Ergens voelt het voor mij nu een opluchting even geen spanning want we hebben een uitslag, ook al had ik die liever anders gezien. Ik hoop dat jullie rust jullie weer dichter bij elkaar brengt! dikke knuffel en indd gefeliciteerd met je nieuwe baan! @ Mona. Wat vervelend voor je dat het je zoon pijn doet. Dikke knuffel. Hopelijk kun je snel beginnen en kun jij je weer lekker bezig houden met het zwanger worden! even ego.. Ik ben sinds de laatste poging steeds meer gaan nadenken over pleegzorg. Hebben jullie daar ook wel eens over na gedacht? Op het moment zijn we er nog niet klaar voor en ik weet ook niet of mijn vriend het zou willen. Sowieso hebben we nog cryos en nog 1 vergoede poging. Daarna moeten we maar eens verder zien. Maar ben wel benieuwd of jullie er ook wel eens over hebben nagedacht
Suus, heftige keuze om even te stoppen. Maar even rust kan wel wonderen doen voor je relatie. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Mona, moederdag is vreselijk....bbbrrrr gelukkig hebben we het overleefd. Lin, zo balen dat het niet gelukt is!! pleegzorg is hier ook onze laatste optie. Mocht het onszelf niet lukken dan gaan we kijken of we pleegouders kunnen worden.
najaaaaaaa!!!! follikel rechts die vrijdag 17mm was is verdwenen!! links is ie nu 24mm. Nu bloed geprikt, is progesteron negatief dan morgen toch ovitrelle spuiten en donderdag inseminatie. Is progesteron positief dan is mn rechterei al gesprongen...zonder positieve lh test. Ik word er helemaal gek van van dat lijf van me!!!
Oooh panter wat een frustratie. stomme vraag misschien.. maar kun je ook nog die ovitrelle spuiten voor het linker eitje? Ook al is rechts al gesprongen? Of moet je dan echt weer een maand wachten?
als rechts gesprongen is dan is mijn hormoonhuishouding veranderd en kan die linker dus niks meer. bms veranderd dan, dus er is dan geen innesteling mogelijk. Dan word het dus weer overslaan....word er onderhand echt gestoord van hoor na 6 jaar gezeik van dat lijf van me.
Jeetje panter...het zal ook eens mee zitten...!! Ik duim voor je! Lin: wat je misschien kunt vragen bij cryo tp is om naast utro nog 3 x pregnyl te spuiten. Is het voor jullie een optie om een afspraak met Dr Pf.eiffer te maken?
Ja panter kan ik me voorstellen... heel vervelend.. nou nog even afwachten.. hopen dat het alsnog kan. en kunnen ze er anders volgende maand rekening mee houden? Of is dat heel lastig? @ Kiekske... dat van die pregnyl zat ik ook aan te denken. jij hebt dat ook gehad toch? En bij die dr pf.eiffer wat kan die voor ons beteken dan? Heb jij daar een idee van?
Jeetje panter wat gek zeg! Hoop zo voor je dat het allemaal nog volgens plan loopt! Lin pleegzorg lijkt mij heel heftig!
Ik heb na tp idd nog 3 x pregnyl 1500 gespoten. Heb ook 2 x intralipid infuus gehad. Dr pf onderzoekt je immuunsysteem. Standaard advies is omega, hoge dosis vit d en 2 x intralipid. Daarnaast kijkt hij naar je schildklier, antistoffen, nk cellen, enz. Wat ik ook voor deze poging heb gehad (man ook) is een hele zware antibioticakuur. Wat uiteindelijk de doorslag is geweest, weet ik niet. Maar de ab kuur heeft bij meerdere meiden tot een zwangerschap geleid. Ik heb gewoon alles gedaan wat ik voor mijn gevoel kon doen en blijkbaar is dat een goede keuze geweest.