Yeaaah panter! Je maakt het wel heel spannend zo hoor! Ik ben super blij voor je dat de IUI gewoon doorgaat!! @ Kiekske, had jij ook een schema met vitamines gekregen van Dusseldorf? Ik heb een hele waslijst, idd omega 3 en Vit D staan er ook op... Maar dat ..... infuus, waar is dat goed voor? En weet je nog de naam van de antibiotica die je gehad hebt? Heb jij op aanraden van Dr S een afspraak bij Dr. Pheiffer gehad? X
Panter: joepie!! Morgen is de dag! Succes meid! Mona: nee, ik had geen lijstje gekregen, maar dat komt omdat ik die al van internet had geplukt en al gebruikte. Multivit voor zwangeren, de omega (goed op die epa en dha letten!!), hoge dosis vit d (toen 4000 per dag, nu 3000), extra ijzer (kwam bij dr pfeiffer eruit) en de kinderaspirine (stollingsafwijking, kwam ook van pfeiffer). Intralipid moet je maar eens googlen, kom je voornamelijk op engelstalige sites uit, want in ned gebruiken ze het niet. Het is een infuus met allerlei gezonde vetten en vitaminen. Extra grote boost. Die antibioticakuur was ook niet vanuit nederland (uit griekenland) en dat was ook wel te merken. Voordat ik het meekreeg, heb ik toch even wat moeite moeten doen. Was een zeer heftige kuur van 27 dagen. Ik weet zo ook niet meer welke het was (2 verschillende), maar het is ook voor iedere infectie anders.
Deze avond 12 weken echo gehad. Alles zag er goed en normaal uit. Misschien weet ik vrijdag al uitslag van bloedonderzoek. Ventje was voor de eerste keer mee vandaag.
Njs; fijn dat alles goed was! wil je straks weten wat het wordt? Panter; heeeel veel succes vandaag!!! knuf
Super njs!! Hopelijk kan je straks ook wat genieten van je zwangerschap. chaben, het is bijna vrijdag.....heb je het zweet al in de bilnaad? Ik ga heel hard aan je denken vrijdag hoor!!! Spannend!!
Roodje: ja, heb weer 4 fotootjes bij voor het album. Chaben: ik wil het heel graag weten het geslacht, maar ga het wel geheim houden! Wil het vooral weten voor de babyuitzet. Nog 2 daagjes voor jou! Panter: superveel succes vandaag! Ik heb soms toch echt nog het gevoel alsof het niet met mij gebeurt. Ik besef het nog niet zo goed allemaal, dat het deze keer (hopelijk) wel goed komt. Normaal zijn het in ziekenhuis vanaf nu maandelijks 1 echo, maar we hebben er nog 1 extra tussengezet. Een maand direct ging waarschijnlijk net te lang zijn zijn. Dus echo nog op 14 weken, 17 weken en dan 20 weken, vanaf dan maandelijks. Ga echt een heel album hebben met fotootjes.
Oh NJS wat fijn zeg... nu lekker genieten... en wat fijn dat je zo veel echo's krijgt... heb je dat zelf geregeld of van ziekenhuis uit? Panter succes!! Duim voor je... xx Chaben wat spannend zeg.. vrijdag ben je mama...
Oh NJS, wat super meis! Nu lekker gaan genieten!! @ Panter, Succes meis! @ Kiekske, thanks voor de info! Ik heb een heel lijstje met doseringen van Dr S meegekregen, die ben ik nu braaf aan het slikken! Morgen de uitslag van de AMH waarde, vind het toch wel spannend! @ Chaben, toi toi toi voor vrijdag!! Eindelijk mag je jullie wonder in je armen sluiten!! Succes! X
@ panter succes vandaag!!!! ik ga keihard voor je duimen. @ NJS Fijn dat alles goed gaat!! dat besef komt denk ik straks wel meer hoor @ chaben nog 2 nachtjes!!!!!! Spannend hoor!! Heeeel veel succes!
Bedankt voor het medeleven meiden! vind het idd erg spannend Beetje eng zelfs wel. verstandelijk weet je wat er te gebeuren staat, maar het feit dat ik over 2 dagen mijn baby in mn armen heb...is nog steeds iets...tja...abstracts, zeg maar ( dus njs, dat ongeloof blijf je nog wel even houden denk ik ) Maar heb ook wel zoiets van...EINDELIJK!!! en we zijn reuze nieuwschierig wat het is, hoe het er uit ziet etc... we moeten nog even geduld hebben.
Panter succes vandaag! Njs wil je een fotootje met ons delen? ! Hier inmiddels 33 weken en ik kan het soms nog steeds niet bevatten! Ook af en toe het idee dat het niet met mij gebeurt! Chaben wat spannend meid! Kan me voorstellen dat het nog een beetje onwerkelijk is! Wij zijn ook reuze nieuwsgierig!