Hej, @ Pinda, vervelend zeg, ik heb gelukkig nooit last van puistjes gehad, dus hopelijk blijft dat nu ook weg haha.. Hopelijk ben je er snel weer vanaf! @ Kiekske, ik wordt ook nooit zo bruin, verbrand altijd alleen maar.. en als ik dan denk nu ben ik best weer verkleurd, valt dat altijd weer tegen als ik naast de rest van mijn fam sta... En met pensioen zou ik ook echt wel willen, in ieder geval part-time werken... Maar hopelijk kunnen we dat snel.... @ Roodje, idd benieuwd welke kinderwagen jij wilt... Ik vind de buggaboo wel leuk.... Vrienden van ons hebben die en hij rijd wel echt super fijn.... Maar wat zijn die dingen duur!!!!! hahahah X
Haha@ Allemaal benieuwd naar mijn droomwagen! Either you hate it, or you love it! Er zit volgens mij niks tussenin! Ik ben verliefd op de Mima kinderwagen (Vooral de cosmo versie met zilver metallic! Ik hou erg van strak/modern/design) al sinds de vorige zwangerschap had ik die op het oog! Moet natuurlijk nog uittesten of ie ook lekker rijdt en praktisch is, maar dat zien we dan wel weer. Waarschijnlijk wordt het dus de Mima of de Stokke. Die lijken nog enigszins op mekaar. Moet trouwens zeggen dat vriendlief beide wagens ook leuk vindt (en ik de Peugeot ook wel! ) Zie hier wat reviews/artikelen/plaatjes: Mima Kobi & Mima Xari kinderwagens - Onze mening | Babyvergelijk.nl Mima Kobi Cosmo kinderwagen | Babyvergelijk.nl Reviews en beoordelingen over de Mima Kobi vind je op Babykeur Hebben jullie al voorkeuren voor kinderwagens/kinderstoelen/babykamers/boxen enz?!
hormonen bij ongi...heb ik ook hoor...alleen is dit ongeveer 25x zo erg @ kinderwagens etc: ik durf me er niet in te verdiepen...wil de goden niet verzoeken...
Hej @ roodje, die ziet er idd gaaf uit! Misschien dat ik tegen die tijd ook nog wel iets anders wil hoor... De bugaboo heb ik bij een vriendin gezien... Ik weet wel precies hoe ik de babykamer wil..... Ik hou van landelijk... Kroonluchter met riete kapjes... En gewoon witte meubeltjes.... Steigerhout vind ik ook erg mooi.... En misschien dekentjes, aankleedkussen in de kleur roze/blauw.... Kan niet wachten tot het zover is XX
Haha ik weet dus ook al alles... erg he... wil graag de Joolz day silver/silver en qua babykamer iets met steigerhout... heb zelfs een paar weken geleden al behang gekocht... was 35 euro goedkoper dan normaal per rol... erg he...
In gedachten weet ik ook al het één en ander, maar iets kopen durf ik niet. Ik heb het net als panter: bang dat ik er iets over af roep... Oh meiden, ik hoop dat onze juni/ juli pogingen succesvol zijn. Dan kunnen we lekker gaan babbelen over de inrichting, kinderwagend, namen, enz. Dat zou wel eens een leuke afwisseling zijn (het understatement van het jaar...)
Kopen durf ik ook echt nog niet, maar over nadenken en praten wel hoor... Moeten toch positief blijven... Gaat gewoon lukken hahah! En hopelijk voor ons allemaal gelijk de 1ste keer! X
Ik heb nog niets gekocht. Dat durf ik ook niet. Ik had mezelf voorgenomen dat te doen wanneer de echo helemaal in orde was bij mijn vorige zwangerschap. Dat moment is helaas nooit gekomen, maar voor die tijd had ik me wel al verdiept in bepaalde dingen zoals een kinderwagen enz.
ik vond het ook eng maar volgens mijn vriend moest ik die deal niet laten lopen... dus de rollen staan nu netjes in een doos op de rommelkamer... heb me wel 163 euro bespaard dus hou het daar maar op...
Groot gelijk suus! Schilt toch een hoop geld... Ik heb ook al een leuke lamp gezien.. Denk ook dat ik die ga kopen, mocht het niet lukken zwanger te worden, dan zou ik die lamp ook gekocht hebben voor op die kamer (wat de babykamer zou moeten worden) Maar echt spulletjes die echt voor een kindje zijn durf ik echt niet.... Maar oweej als het zover is, dan ga ik helemaal los hahahahahah! X
wij hebben juist een half jaar geleden van de lege babykamer een logeerkamer gemaakt. behangen, logeerbed gekocht en ingericht. Juist om die lege kamer..dat gevoel als ik er langs liep...het geven van een andere bestemming heeft me goed gedaan. Nu is het geen babykamer to be meer, maar een logeerkamer!
@kinderkamers etc: durf ik ook nog niet te kopen..bang dat ik mezelf straks teleurstel als het helemaal niet lukt heb ongeveer een jaar geleden wel twee rompertjes gekocht..echt in een opwelling...deze liggen nu in een kast op zolder. De toekomstige babykamer is nu de kattenkamer. Zal straks wel een probleem zijn om de katten uit die kamer te houden hahah Pff...voel me wat depri..weet niet wat het is heb steeds het gevoel dat ik moet huilen..erg naar dit maar zal wel door al die hormonen komen. Heb net een half biertje gedronken..niet goed maar had daar opeens zin in..! Ohja en ziekenhuis heeft gebeld, moet as zaterdag daar om 10.50 uur zijn voor de vervolg echo...spannund..
Wij wonen net een jaar in dit huis en de kamer die hopelijk ooit babykamer moet worden staat nog enigszins vol met verhuisdozen/de computer/mijn vriend z'n studieboeken/logeerbedden etc. Ik heb me er nog niet echt toe kunnen zetten om alles goed op te ruimen maar dat ga ik de komende maanden ff doen. We hebben namelijk een zolder die eigenlijk bestemd is voor alle zooi die nu in de kinderkamer staat! Die zolder is nu kattendomein. Al kwam ik gisteravond thuis en was ik 1 kat kwijt... Die had ik 's ochtends per ongeluk opgesloten in de rommel/kinderkamer! Arme Shelby zonder eten/drinken/kattenbak! @ Pinda wat vervelend dat je je zo depri voelt. Een half biertje zal toch geen kwaad kunnen? Ik drink eigenlijk sowieso al nauwelijks, dus ik heb er niet zoveel moeite mee om het te moeten laten staan, maar kan me niet voorstellen dat dat halve biertje nu zo van invloed zou zijn op de behandeling. Ik heb nog 2 Krieken koud liggen (dat vind ik weer wel erg lekker!) die ik uit Belgie heb meegenomen en ik denk dat ik die dit weekend op drink en dan ben ik voor een jaar weer klaar met alcohol haha! Ik hoop dat je je gauw beter voelt, maar als je het gevoel hebt dat je moet huilen dan kan een goeie huilbui soms ook opluchten hoor! Ben benieuwd naar je echo morgen! Of er al veel eitjes te zien zijn. Voel jij ze ook echt groeien? Ik voel meestal m'n naderende eisprong wel, dus ben bang dat ik van zoveel groeiende eitjes wel wat ga voelen ook.
@ Pinda, wat naar zeg dat je je zo depri voelt! Misschien lucht het op als je gewoon even lekker een potje jankt! Ik heb dat namelijk wel altijd.... En spannend zeg dat je morgen een echo krijgt! Ben benieuwd! Vanmorgen ging het zetten van de spuit al iets soepeler haha! Merk nog steeds niks.... Morgen laatste pil, ben benieuwd wanneer mijn menstruatie dan door gaat zetten! Hopelijk ben ik er daarna voor 9mnd vanaf X
Goeiemorgen Mona, Fijn dat het spuiten al wat makkelijker gaat! Bij Panter kwamen de bijwerkingen geloof ik pas vanaf dag 4, dus juich nog niet te hard he?! Spannend idd of je menstruatie op gang komt. Misschien voorlopig wel voor de laatste keer! Het komt nu allemaal wel heel dichtbij he meiden?!
Whieeeehoeeeee ik voel me eindelijk iets meer happy! Misschien kwam mn emo bui ook wel niet van de hormonen! ben wel sneller aangebrand, dat wel...kwam pas op dag 5 mona. wacht dus nog ff met juichen. Pinda, biertje kan geen kwaad hoor. Hop is juist goed Word je rustig van! Ik drink niks op t moment, maar dat komt omdat ik niet 2 slechte dingen wil doen. Mijn gyn zegt: meisje, leef! m.a.w doe niet te krampachtig. een wijntje of biertje is niet erg, als je het maar niet elke dag doet en niet in enorme mate. Leef je leven, en kijk vooruit. Niet kijken naar dat biertje van gisteravond, maar na het niet biertje van vandaag! Het komt idd dichtbij roodje, word wel spannend allemaal. Ben zo ontzettend nieuwsgierig of er ook emmies gaan ontwikkelen hiero. heb zelf het idee dat mijn schil om mn eicel te hard is, en dat het hele euvel is geweest steeds. heb ook mega sterke weerstand, ben nooit ziek en tot mijn 33ste nog nooit een gaatje in mijn tanden/kiezen gehad.
Hej Juich ook nog niet hoor haha, als ik op mijn moeder lijkt komen er nog wel klachten, die heeft enorm veel last van de overgang... Pinda, een biertje kan echt geen kwaad hoor... Zolang je niet elke avond kanonne zat bent zal het echt niet veel uitmaken.. Ik hou niet zo van alcohol, dus ik heb er geen moeite mee... @ Roodje, ja komt echt heel dichtbij nu... Ik vind het super spanennd.. zeker of er uberhaupt bevruchtingen ontstaan... ben nog nooit zwanger geweest dus dat weet je natuurlijk niet of dat zal lukken... Bij mij hebben ze nooit iets geks ontdekt... Dus hopelijk als we een mooie emmie hebben blijft hij plakken @ Panter, ik heb ook een goede weerstand.. en geen gaatjes... Hoezo heb je het idee dat de schil te hard is dan? Liefs
Omdat dat de enige verklaring zou kunnen zijn....mijn eicellen zijn prima, zit nog niet in de overgang, eileiders zijn doorgankelijk, mijn hormoonhuishouding is goed. Baarmoeder is goed, baarmoederslijmvlies goed dik...er is niks wat een doorgaande zwangerschap tegen kan houden. Ik ben wel eens zwanger geweest, maar had pas een week na mijn menstruatie (miskraam) een positieve test. Volgens gyn was de innesteling niet goed gegaan, was die te laat geweest. verklaarbaar als de zaadcellen bijna niet door de eicel kunnen komen, dan duurt het te lang en word ik ongesteld voordat er een goede innesteling plaatsgevonden heeft. Voor mij is dat de enige optie. Mijn ouders, en broers zijn allemaal hardstikke vruchtbaar...en ik ook. Dus dat het niet lukt...dat moet gewoon een reden hebben. En die schil om eicel is de enige reden die ik, en de gyn, kon(den) bedenken.