Prachtig!!! Wat een mooi profieltje! Gaan jullie tzt een geslachtsbepaling laten doen, of wil je het niet weten?
Roodje: Ik zou het graag weten ivm de inrichting en babyuitzet. Maar ga het wel proberen geheim houden voor de anderen. Als ik mij niet verspreek natuurlijk. Ik zou redelijk veel dingen neutraal willen kopen, maar er zijn altijd dingetjes die beter bij jongen of meisje past. Ik denk dat het bij volgende nog echo nog te vroeg zal zijn voor het te zien: 14 weken, maar hoop het bij 17 weken te weten. Mannetje is er alvast rots van overtuigd dat het een jongetje is.
ooh wauw NJS! Het is al echt een baby he! Wordt nu ook allemaal zo echt! @ chaben ik vind het knap hoor van jullie dat jullie het niet wouden weten wat het wordt. Ik zou daar veelste nieuwsgierig voor zijn.
Mooi hoor njs!!! Dames bedankt voor het duimen. Ik zat om half 10 nog in de auto en toen kreeg ik me toch steken en krampen ter hoogte van mijn eierstokken!! dit duurde ongeveer een kwartier/20min en volgens mij was dat mijn eisprong. om 11.10 geïnsemineerd..dus mooi op tijd!
Panter; heel veel succes in de ww! Njs; wauw wat een mooie echo, echt super duidelijk! Lin; tja, ondertussen zijn we erg nieuwschierig, maar vooral nu ik een geplande bevalling heb, is het extra leuk dat dat nog een verassing is!
Hallo dames, sorry voor het verwaarlozen, maar het is hier nogal hectisch... Afgelopen vrijdag ben ik na een zwangerschap van 41 weken via een snelle maar heftige bevalling bevallen van een prachtige dochter. Op dit moment slokt zij al mijn tijd op, maar ik kom snel weer eens spieken hier!
Yaaaay!!!! De eerste baby van ons topic is geboren! Van harte gefeliciteerd diva! Chaben you're next in line!
Super Dutchdiva!!! Een hele dikke proficiat met je meisje!! Geniet van alle momenten! Idd Chaben, jij ben next he! Morgen! Veel succes!!
Diva, gefeliciteerd meid!!! Ze is er eindelijk. Geniet van je gezin. Chaben, you're next Heel veel sterkte morgen!! En ook genieten van het wonder...je krijgt je kindje in je armen morgen!
Mijn amh gehalte was iets aan de krappe kant maar hoef niet aan de tabletten... vanmiddag mag ik bellen om een echo en zaadonderzoek in te plannen en dan mogen we starten 😀 Xx
@ diva gefeliciteerd!!!! Geniet er lekker van..! @ panter! woehoe nu komt het ergste de wachtweken! Ga keihard duimen voor je wordt tijd voor nieuwe zwangeren hier! @ Mona.. Wat fijn kun jij lekker ook bijna van start! Oh ja ik zie dat je amh 1.51 was. Wel fijn dat je niet aan de dhea hoeft. @all ik wordt morgen gebeld door Dr S. even overleggen hoe nu verder
Mona, ahm nog redelijk idd!! gelukkig geen tabletten! lin, hoe voel je je nu? Is de klap al wat geland? Zou je evt nog een 4de icsi willen, als de cryo's niet blijven plakken?
Diva: gefeliciteerd met jullie kleine meisje!!!!! Lekker genieten meid! Chaben, aaaaahhhhh!!! Bijna morgen!!! Wat gaaf!!! Succes meid, maar na de keizersnede ga jij ook lekker van jullie wondertje genieten!!! Mona: goed nieuws! Ben benieuwd hoe hij het verder aan gaat pakken... Lin: voor jou ook spannend... NJS: wat een prachtige echo!!
Mona fijn dat je bijna weer mag! Lin ben benieuwd wat de arts te zeggen heeft. Hopelijk snel weer een cryo tp. Panter wanneer mag/ga je testen? Moet je naar zh voor bloedafname? Diva logisch dat je kleine meid al je tijd opslokt! Vervelend dat je een snelle en heftige bevalling hebt gehad. Neem de tijd om een beetje te herstellen en natuurlijk te genieten van je dochter!
Roodje, ik ga 29 mei testen. Zou in streekzh al eerder hcg mogen prikken maar weet niet of ik dat ga doen....wat zouden jullie doen? 12 dpo hcg laten prikken of 14dpo een thuistest doen?