Joh, er zijn dames die al op 9 dpo beginnen met testen! Maar... Ik weet niet wat ik zou doen... Denk 12 dpo een thuistest en als die niet helemaal duidelijk is toch de bloedtest denk ik...
het vroegste dat ik posi teste was 9 dagen na tp...héél licht. dat is omgerekend 12 dpo idd. Nou ja...ik zie wel hoe lang ik het volhou wahaha heb hier 4 testen liggen dus ik kan me uitleven. Maar mss wacht ik wel gewoon af...wie weet!!
Ik dacht het ook vol te houden de laatste poging. Ik mocht 4 dec testen, maar omdat ik 3 keer pregnyl had gespoten, was ik veel te bang voor vals positief. Ik zou dus pas de 7e gaan testen. Vol overtuiging. Tot ik de 4e om 5 uur ' s ochtends wakker werd. Ik MOEST testen!!! Mij is het niet gelukt... Goed dat je testjes op voorraad hebt, hahaha!!!
@Dutchdiva: gefeliciteerd met jullie prinsesje !! @Chaben: veel sterkte en succes morgen @Panter: 12 dpo, duim voor je, het is je zo gegund!! Hier is alles prima. Vermoeid, nu last van vocht in mijn voeten maar...de weken gaan zoo ontzettend snel! Morgen lang weekend naar Landal Greenparcs, zin in maar mag wel wat mooier weer worden! Fijn weekend alvast meiden!
Dutchdiva: geweldig meis! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er van... Chaben heel veel succes morgen. Denk aan je. Morgen om deze tijd heb je al vele uurtjes kunnen knuffelen.. Panter wat een goede timing. Ik ga voor je duimen.
Panter ik zou idd een thuistest doen en als die niet duidelijk is naar het ziekenhuis! Goed dat je zoveel testjes hebt liggen! Chaben succes morgen meid! geweldig dat je morgen kennis mag maken met je kleine! Xx
Chaben, hopelijk heb je niet teveel pijn van de keizersnede en krijg je goede pijnstillers. Hoop dat je al veel je kindje hebt kunnen vasthouden. Ik heb gisteren uitslag van combinatietest gehad en die is goed. Dus geen vlokkentest of vruchtwaterpunctie ben zo blij. Weer een stapje verder.
Fijn njs, dat de combitest goed was!! hopelijk kan je al steeds meer wat genieten. Chaben, ben zo benieuwd hoe het met je is!!!
@ all.. Vanochtend met Dr. S gesproken.. Hopelijk over 2 weken weer ergens een terugplaatsing van een cryo! Al ben ik doodsbang dat ze niet goed ontdooien of niet goed doordelen. Maar ja we zullen het zien ergens vind ik het wel fijn dat we zo snel verder kunnen gaan.
Hey dames, ik heb ook goed goed nieuws... Vanmorgen gewoon ongesteld geworden!!! Laatste keer was vorig jaar toen we met de mmm startte.. Ik was zo blij dat ik op de wc in tranen uitbarstte. Gelijk het vu laten weten.. Zal daar dinsdag wel voor terug gebeld worden. Mijn man zei eergister toevallig tegen mij misschien moeten we volgende week eens een afspraak maken met het vu om te kijken wat er weer mogelijk is... Dus ik zeg met alles zo bij elkaar, dit is een teken!!! Ik zeg kom maar op met mn eskimo! Chaben lieverd hoe is het??? Njs wat fijn! Lin, jee dit gaat m worden hoor! Panter jij gaat ook lekker he! @ rest, hoe gaat het? Xxx