1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jenka,dat is idd goed nieuws meid! Veel succes!

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Jenka wat een goed nieuws dat je weer menstrueert! Heeft het VU al teruggebeld?

Lin super dat je zo snel weer mag. Er zijn genoeg vrouwen zwanger geraakt van een cryo, dus probeer positief te blijven! Het gaat goed komen!

Panter hoe voel je je?

NJS wat fijn dat de combitest goed was. Kan me voorstellen dat het een opluchting is. Hier was dat ook zo!

Suus ik hoop dat alles goed met je gaat. Ook met je nieuwe baan! Voel je niet verplicht om te reageren. Weet niet of je meeleest, maar wil je alleen ff laten weten dat ik aan je denk! ;)

Chaben we zijn ontzettend benieuwd hoe het met je gaat! Hopelijk is alles volgens het boekje verlopen en heb je inmiddels een aantal dagen van jouw kindje mogen genieten!
    Een bizar idee dat Pinda en ik over +/- 5 weken mogen volgen!

Mona hoe is het met jou?

Kiekske alles lekker?

Lovely al lang niks meer gehoord. Alles ok?

Hier druk met de laatste voorbereidingen. Deze week ga ik beginnen met de babywas draaien.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jenka, idd goed nieuws. En wat fijn dat je lief zoch weer wil storten in het babygedruis.

Hier gaat het goed, voel me niet anders dan anders. Net bloed laten prikken op progesteron en mag om 12 uur bellen voor de uitslag. Toch spannend, zou ik een goede eisprong gehad hebben. Ik denk het wel!!

4. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Panter, wij zijn net zo benieuwd als jij hoor ;)

Ja roodje gaat snel he, 5 weken zijn zo om

Ik was zondagmiddag al gebeld door het vu of ik ik maandag op bezoek wilde komen voor een echo. Nu was de gyn zoooo enthausiast dat ik een nieuw schema heb. Gister dus aan de progynova geslagen en daarmee dus officiel weer in de race..:D:D:D

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat een topnieuws Jenka!!! Zo zie je maar weer dat alles onverwacht anders kan lopen! ;)

Panter ik hoop ook op goed nieuws van jou!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jenka, wat super!!!

Hier een goede uitslag, heb mega eisprong gehad. Mijn progesteron is 59.5
    Schijnt erg hoog te zijn als ik de vpk mag geloven, zouden er dan toch 2 follikels zijn gesprongen? hebben ze de ene over het hoofd gezien denk ik?

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Dat zou mooi zijn Panter! Dubbel kans! ;)

8. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor panter en jenka!!!!!! (En voor de rest ook natuurlijk he)

9. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiekske: jij neemt nog altijd asaflow? Ik durf er nog niet mee stoppen.

10. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Wat en waar is asaflow goed voor?

11. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Jenka, dat zijn bloedverdunners.

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jenka: goed nieuws meid!! Lekker weer aan de bak!

Panter: klinkt als een zeer goede eisprong... Ik duim volop voor jullie!!

Njs: jep, slik ik nog steeds. Tot 36 weken. Dan moet je stoppen, want het heeft 10 dagen nodig om uit je lijf te trekken, dus later stoppen is te risicovol mbt de bevalling.

Roodje, hier alles goed, bij jou ook?

Morgen weer echo om te kijken hoe het met de grootte van zijn hoofd staat. Ben erg benieuwd. Meneer heeft volgens mij een flinke groeispurt gehad afgelopen week. Mijn buik is in een paar dagen echt goed gegroeid en ook de weegschaal bevestigde dit.

13. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Kiekske spannend. Je gaat lekker...

Njs thnx, moet je dat nemen om een bepaalde rede of wil je dat zelf? En jij kiekske?

Panter ga jij nog "extra" vitamine slikken of iets doen/ nalaten?

Ik weet niet, wil er ook niet teveel mee bezig zijn. Het enige wat ik nu extra neem is mijn kalium drank dat moet nog wat de internist en nu ook van de gyn.

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ja hoor Kiekske, hier ook alles goed :)
    Zoals gezegd bezig met de laatste voorbereidingen.
    De kleine groeit goed. Ze heeft steeds minder ruimte en dat is goed te voelen! :$ Ze is ook heel gulzig want ze heeft een paar keer per dag de hik! ;)

Ik hoop dat het meevalt met het hoofdje van je zoon. Zou fijn zijn als je 'normaal' zou kunnen bevallen!

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Bedankt voor al jullie lieve reacties!

@Chaben: hoe is het met jou? Kun je goed herstellen van de keizersnede?

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    jenka ik neem alleen de hele simpele foliumzuur zonder toevoegingen van kruidvat.
    Voor de rest slik ik niks extra's meer. heb daar geen zin meer in en het heeft de afgelopen jaren geen flikker geholpen ;)

17. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Jenka!!! Succes!

Panter: Ik heb ook 2x progesteron geprikt, 1ste keer 51, 1 follikels en 2e keer 62 met 2 follikels!!
    Succes meis!

X

18. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Die insteek had ik de laatste keer ook. Was zelfs gestopt met de foliumzuur en prompt zwanger! ;)
    Toen ik zwanger bleek natuurlijk meteen weer begonnen!

19. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hey een flitsbezoek van Diva!
    Begint het al te wennen mama?! ;)

20. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jenka: ik had dit gevraagd of ik dit mocht nemen bij mijn tweede poging. De gyn zei dat dit geen kwaad kon, dat het alleen nog niet echt bewezen is dat het echt helpt. In mijn rustmaand had ik dit nog steeds genomen, onder het moto: baadt het niet... En uiteindelijk was ik zwanger. Ik weet niet of het geholpen heeft, maar ik ben het wel blijven doornemen. Persoonlijke gyn ook op de hoogte gebracht en ze zei dat ik het mocht blijven doornemen. Aan 12 weken ben ik haar vergeten vragen hoelang ik het nog moet doornemen.

Deel Deze Pagina