1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Chaben: ahhh wat een schatje, gefeliciteerd!!
    @Lovely: mooie echo's! Ook een meisje dus :D
    @Panter: en? nog getest??
    @Lin: ja nog even en dan zijn roodje en ik ook aan de beurt :) ben best wel zenuwachtig voor de bevalling...:S

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ja vanmorgen met 2de urine een etos eigen merk test. negatief. Tis 12 dpo vandaag...tis mislukt hoor!!

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahhh chaben wat een moppie!! geniet er lekker van meis!

@ Panter, Shit meis!!!! Dikke knuffel!

X

4. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    haha dankjewellie :D
    maar hoezo een meisje?

komt wel goed , hier bekijken we het zo
    het zit erin en het moet eruit haha :D

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier de uitlsga van de onderzoeken naar mijn miskramen. Chromosomenonderzoek was goed, bloedstolling ook binnen normaalwaarden.
    Het is dus gewoon dikke vette pech geweest. Toch wel opgelucht.

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter, dat is dus slecht nieuws en goed nieuws op 1 dag. Klote dat het mislukt is meid... Mag je nu deze cyclus weer starten, of werkt da toch anders?

Wel fijn dat ze niks hebben gevonden wat een miskraam veroorzaakt! Nu hopen dat je pech voorbij is en dat je nu eens gewoon geluk mag hebben!!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik mag als ik ongesteld word op dag 3 weer starten met clomid. En dan gewoon weer een iui.
    Hopelijk idd een beetje geluk. mag nu ook wel eens.

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Een beetje geluk Panter? Ik gun jullie alle geluk van de wereld! Je knokt al lang genoeg!!!

Hier vanmorgen bij de vk geweest. De echo van afgelopen woensdag besproken. We denken beide dat er bij de 20 weken echo een fout is gemaakt in de meting van het hoofdje. Maar ja, gelukkig is het goed nu!! En ik ben natuurlijk erg blij met die extra echo's. De volgende (35 wkn) hoeft eigenlijk niet meer, maar ik krijg hem toch omdat ze hem beloofd hebben. Lief!!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    das goed nieuws kiekske!! joepieee lekker van genieten die extra echo!! fijn dat het hoofdje nu normaal leek, geeft toch wat rust!

10. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Kiekske, fijn meid dat het goed zit.

Panter, het net wat kiekske zegt...jij hebt nu echt wel lang genoeg gewacht. Ik hoop het zooooooooo!!!!!!!!

Lovely mooie pics!

@ de rest, hoe gaat het???

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Heh verdikkie Panter :(
    Hopelijk volgende ronde prijs. Wel fijn dat er geen reden is gevonden voor de miskramen. Het kan nog alle kanten op dus!

Mooie echo's lovely. Spannend de geslachtsbepaling 6 juni!

Jenka hoe is het met jou? Weet je al wanneer je je eskimo tp krijgt?

Kiekske wat fijn dat het goed zit met het koppie van je knul!

Hier is mijn vriendinnetje die ik heb ontmoet op de uitslaapkamer na de punctie vorig jaar Juni na een mislukte ICSI (geen cryo's) en een afgebroken poging (maar 2 follikels) in Januari nu zwanger van ICSI 2. :) Zij krijgt haar eerste echo 7 juni. Hopelijk is alles ok. Morgen een koppie thee met haar drinken

Verder hier alles goed. Wel veel last van vocht waardoor mijn gewrichten en met name mijn enkels/voeten en handen dik, stijf en pijnlijk zijn.
    Gelukkig bijna 8 maanden een top zwangerschap gehad, maar de laatste loodjes gaan wel pittig worden vermoed ik...
    Als ik die prachtfoto van Chaben zie, dan word ik ineens wel heel nieuwsgierig naar mijn eigen meisje :)
    Voor de bevalling ben ik niet echt zenuwachtig, maar misschien komt dat nog!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier ongesteld geworden. baal er toch wel van.

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Natuurlijk baal je daarvan panter, logisch... :(

Roodje, wat ontzettend leuk voor je vriendin!
    En die laatste loodjes...hopelijk gaan ze snel voorbij en kan je eindelijk je meisje ontmoeten. Alhoewel je het zwanger zijn misschien ook wel gaat missen??

Mona, succes in DD vandaag! Laat je even weten hoe het was?

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Panter dat is begrijpelijk dat je er van baalt. Het is behoorlijk confronterend :( *knuffel*

Kiekske ik ga het zeker missen! Maar had een maand geleden echt niet verwacht dat ik het nu zo pittig zou vinden...
    Ondanks dat zou ik, als ik nog een vaste baan (mijn oude baan) had gehad, denk ik redelijk snel weer proberen voor een 2de te gaan. Helemaal aangezien ze zeggen dat je na een zwangerschap vruchtbaarder bent.
    Helaas zit dat er niet in financieel gezien. Als de kleine er is hoop ik weer aan de slag te kunnen ergens en dan hopelijk zijn we de komende 2 jaar nog zo gezegend met een spontaan wonder en anders weer een vruchtbaarheidsbehandeling.

Mona succes vandaag! Ben benieuwd!

15. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej Meiden!

Net terug uit DD! Pfff wat een hel s'morgens vroeg zeg! Waren maar net optijd! Zijn om 7.15 vertrokken en om 8.55 in DD... Hadden om 9.00u de afspraak en dat terwijl we er normaal maar 45min over doen! Maar bij elke oprit en afrit van de snelweg was file.... Niks voor mij! Was me toch een stuk chagrijnig!!

Maaar we hebben het behandelplan! Echo gemaakt, zag er goed uit! Li liggen ong 4 follikels en re 5 follikels..
    Op dag 1 begin in met synarel neusspray. 2x per dag 1 pufje..
    Op dag 3 start ik met menopur 150E s'morgens en puregon 150E 's avonds.
    Op dag 6 wordt dat menopur 150 en puregon 75..
    en dan op dag 8 komen voor echo....

Whaa nu wel heel spannend hoor!
    Manlief heeft zijn zwemmers moeten inleveren en daarover worden we morgen gebeld...
    Daarna nog f lekker geshopt in DD en goed geslaagd :)

@ panter: He gatverdamme!! klote meis! Sterkte!

X

16. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mona: tof vooruitzicht! Je kan terug starten en volgens mij en je er echt in goede handen!

Panter: ik vond dat ook iedere keer een opdoffer. Ik ben wel blij voor je dat je onmiddellijk weer mag starten, zo heb je niet het gevoel dat er verloren tijd passeert. Ik begin alvast te duimen dat het deze keer prijs mag zijn.

Hier vandaag nog eens echo gehad. Nu 14 weken, alles zag er goed uit. Binnen 3 weken terug.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mon,a top dat je je schema hebt!! Whieehoeeee weer in de race!

NJS, wat fijn dat alles goed was met echo. Top!

18. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    @mona, wat fijn dat je weer begonnen bent. Heel veel succes natuurlijk!

@roodje, ik weet nog niet veel... Zaterdag echo en als mn baarmoederslijm dik genoeg is dan gaan we plannen. Mag dan ook weer aan de utro :(

Weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. De vorige keer was ik er veel meer mee bezig, met allerlij extra vitamine..goed op tijd de progynova en continue internet raadplegen etc. Ook voelde ik de hormonen. Nu helemaal niets... Het is eigelijk een beetje of er niets aan de hand is. De vorige twee keren wist ik dat ik zwanger zou worden ergens diep van binnen, net als dat ik de tweede keer wist dat het niet goed zat. Nu kan ik mijn gevoel ook niet pijlen, erg frustrerend.. Naja misschien is het zo wel beter.. We gaan het zien.

@ njs, fijn dat alles goed zit meid :D

@ panter, balen meid! En nu weer hetzelfde?

19. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ lovely, wauw mooie echo hoor!!!

@ mona Jeeeej.. kun je ook eindelijk van start.. Voor dat je het weet is het zover.

@ roodje.. wat leuk zeg! kun je nog even samen met je vriendin zwanger zijn!
    Vervelend dat het nu zo zwaar voor je wordt. Je moet nog maar even.. maar toch..

Een vriendin van mij is 26 weken zwanger en heeft nu telkens heel erg last van harde buiken en erg last van haar rug. Ze mag nu ook niet meer werken en zit maar thuis.
    Ze was vorige week erg geschrokken van ineens telkens hardebuiken een halve ochtend in het ziekenhuis gelegen maar ze hebben tot nu toe geen verklaring. Ze dachten misschien een geirriteerde baarmoeder. Maar met de Beeb gaat alles nog goed.

@ ego... hier nog steeds aan het testen met de ovulatie testen . zit nu op dag 16 en nog niks te bekennen... Maar bij de vorige 2 behandelingen duurde mijn ongie ook wat langer dus ik hoop toch binnen een week wel mijn ei op te sporen anders ben ik bang dat deze ronde in rook op gaat.
    Maar ja dat is dan niet anders en dan hopen op volgende maand een goede cyclus.

20. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    nou eindelijk heb ik vanochtend een positieve ovulatie test gehad.
    wordt vanmiddag teruggebeld..
    Spannend weer hoop dat mijn cryo's goed ontdooien

Deel Deze Pagina