1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    He lin goed nieuws...

Hier iets minder. Mijn bs was nog maar 5,6 mm. Gyn vond t vreemd gezien de vorige keer met progynova ik op 7,5 zat.. Zei dat ik mn eisprong dacht te hebben gevoeld. Bloed getapt en maandag daar de uitslag van. Mocht hij zijn gesprongen moeten we weer opnieuw beginnen en anders schuift het " proces " wat op. Stiekem baal ik als n stekker:(

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, spannend weer!!!

Jenka, soms gebeurd dat idd met progynova. ik heb er ook al eens een eigen eisprong mee gehad...had toen alleen wel al een bms van 12mm.
    Hopelijk geen eisprong voor jou nog, maar gewoon goed nieuws.

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Lin en Jenka al nieuws???

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej meiden!

Ik ben gestart yihoeee!!!
    Vannacht ongesteld geworden, en vanmorgen de 1ste snuif neusspray gebruikt! Wat een vies spul, brand verschrikkelijk en je krijgt er het gevoel van dat je moet niezen, maar dat mag niet, want dat moet je het opnieuw sprayen!
    Maandag heb ik de 1ste FM..
    Spannend weer!

@ Lin, en al wat gehoord van je cryo's? Ik duim meis!

@ Jenke, weet jij al meer?

Hoe gaat het met de zwangere en de net bevallen moeders?

X

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ jenka... dat is idd toch even een domper.
    Nou hopelijk kun je snel weer met goede moed kijken naar de volgende poging.

Ze gaan vandaag de cryo's ontdooien en dan aankomende vrijdag een terugplaasting.. Mits er natuurlijk 1 overblijft. of 2 natuurlijk.
    We gaan namelijk 4 ontdooien

@ mona.. Jeeeeeeej!!! eindelijk weer!!! spannend en heel veel succes!

6. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh spannend meis! Wanneer hoor je of ze goed ontdooit zijn?
    Jij hebt ook embryoscoop gehad he? Gaan ze daar nu weer in?
    Weet jij wat het max en het minamale aantal ervoor moet zijn?
    Dr S wil de scoop ook bij ons gaan gebruiken! Hopelijk hebben we genoeg embryotjes ervoor straks! Geen idee wat dan de opties is...

X

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Mona, wat goed dat je van start bent!!!! Joepie!!! De neusspray is idd even wennen, maar ik moet zeggen dat ik het toch veel fijner vond dan het spuiten van decapeptyl!

De embryoscoop wordt ingezet vanaf 3 embryo's. Dan krijg je een dag 5 tp. Heb je er minder dan wordt het dag 2 of 3 en kan je kiezen voor assisted hatching.

Lin, spannend meid!!! Ik duim voor een goede ontdooiing!!

8. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks Kiekske! Wat heb jij ook alweer gehad?
    Ja die deca was ook echt niet fijn! Van de botte naaldjes... Ik wen wel aan die neusspray! Weet jij hoelang je met zo'n neusspray uitkomt?

X

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wij hadden de embryoscoop. Dat werd ook geadviseerd, omdat het bij ons de vraag was of een embryo dag 5 wel kon halen.
    In 1e instantie hadden wij maar 2 bevruchtingen en kon de embryoscoop niet. De volgende dag echter telefoon over een wonderbevruchting, er was er 1 bijgekomen. Dus wel embryoscoop. Eén embryo heeft dag 5 gered en dat was hem ook. Ik ben er dus zeer over te spreken!

De neusspray heb ik ongeveer 13 dagen gebruikt, 3 x 2 pufjes per dag, en ik had nog over. Ik had wel suprefact, weet niet of dat flesje groter is.

10. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij zit er 8ml in en moet 2x per dag 1 pufje....

Hoop dat het bij ons hetzelfde resultaat wordt als bij jou... wil die hele mmm eindelijk eens achter ons gaan laten... Ons leven staat nu al 4jr in teken v zwanger worden.. wordt nu gewoon eens tijd :-D

X

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Het wordt zeker tijd!!! Krijg je ook nog iets na de tp, of enkel utro?

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Mona wat fijn dat je weer van start bent! Kan me voorstellen dat het ff wennen is andere medicatie, maar idd klinkt neusspray een stuk aantrekkelijker dan weer injecteren! ;)

Lin wat spannend! Hopelijk gauw nieuws over je eskimootjes! Zou fijn zijn als je vrijdag weer een tp hebt!

Ben ook benieuwd naar Jenka.

Panter hoe voel jij je meid?

Hier gaat alles goed. Kan geen schoenen meer aan haha ;) Jammer van het flutweer vandaag, maar geloof vanaf morgen weer zonnig en dus slippertjes aan
    Vandaag zijn de klossen, ruggesteun en douchekruk geleverd en vanavond gaan we naar de info avond over bevallen in het ZH. Begint nu wel dichtbij te komen ineens! :$

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kiekske, Daar heeft Dr S eigenlijk nog niks over gezegt! Ik ga eigelijk uit van gewoon utro...
    Wat had jij?

X

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje, je gaat echt hard nu!!! Spannend!!!!
    Hier vandaag de 30 weken in, gaat ook erg snel!!

Mona, ik had utro + 3 x 1500 pregnyl. Utro moest ik tot zeker 12 weken gebruiken. Ik ben nu net gestopt... :)
    En ik dronk dan Pom granaatappelsap. Heb toen alle tips uit het DD topic opgevolgd ;)

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Gefeliciteerd Kiekske! 30 weken is weer een mijlpaal!
    De laatste 10 weken beginnen voor jou :)

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Thanks! :D
    Ik kan gewoon bijna gaan aftellen. Zo raar!!!!

17. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Lin, spannend hoor.. Ik zou vrijdag gemoeten hebben maar nu even naar voren geschoven. Weet nog niet wanneer..

Vu belde vandaag erg laat pas. Had geen eisprong gehad dus morgen nieuwe echo. Hoop dat we nu kunnen gaan plannen!

Mona, zet m op meid! Ik duim!

X

18. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Heu dames, mijn bms is 8,5 dus vanaf morgen aan de utro. De tp is maandag de 10 als het goed uit de diepvries komt.

Ben wel blij maar aangezien wij nog steeds een abonnement hebben lopen op ongeluk, durf ik niet echt iets te voelen..

Lin weet jij al iets?

19. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo goed dat er 4 mensen weer vollop bezig zijn!

Hier ondertussen 15 weken. Sinds vorige week utro vrij. De ongerustheid blijft toch wel redelijk hangen. Vandaag de crèche vastgelegd. Op mijn werk weten nog veel mensen het steeds niet. Wanneer mensen erachter vragen, zeg ik het wel. Maar zelf begin ik er niet over. Ik denk dat dit 2 redenen heeft. Zelf was dat iedere keer een klop dat ik kreeg als ik het hoorde van mensen en ik ben bang dat ik daardoor nu ook mensen zou kwetsen en ik denk dat het ook nog een deel is omdat ik bang ben dat het alsnog fout gaat lopen. En dat je dan aan iedereen een verklaring moet afleggen wat er gebeurd is.
    Ik merk dat de andere zwangeren hier heel snel gaan. Had ik maar het gevoel dat het zo snel ging.
    Ik hoop dat het met de eerste 2 baby's goed gaat.

Veel succes en geluk aan iedereen!

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jenka, goed nieuws!! herkenbaar wat je schrijft over je abbo op ongeluk. Voel het hier ook zo. Mijn duimen gaan voor je op turbostand.

NJS alweer 15 weken. Voor jezelf gaat het neit snel mss maar voor een buitenstaander zoals ik wel. Hopelijk kan je straks wat genieten meid.

Lin is er al nieuws?

Hier alles goed!

Deel Deze Pagina