Haaa Neusspray is wel te doen.. prikt wat en ik krijg er een beetje een kriebel van in de neus alsof ik moet niezen en dat mag niet haha want dat moet ik weer opnieuw sprayen.. maar heb nog niks v kwaaltjes ervan gelukkig! Morgen komen de menopur en puregon erbij... X
Spannend mona, je hebt het korte protocol zie ik. dan gaat het snel!! ben zo benieuwd, hoop echt dat dit hem gaat worden. Hoe is het met pinda? Weet iemand dat? En suus?
Met deze spuiter gaat het wel... Begin nu last van de kwaaltjes te krijgen, slaap slecht, veel hoofdpijn en opgeblazen gevoel in buik! Maar ach alles voor het goede doel... Maandag echo ik ben benieuwd! Met jullie ook alles goed meiden? X
@ mona! Gaat lekker vlot zo he! Voordat je het weet heb je de punctie! ( wat echt een verademing is in DD)! Ik was zenuwachtig want ja nog nooit onder narcose geweest.. Maar vind het heeeerlijk! @ all.. Net gebeld met DD en alles ziet er nog goed uit. Zoals zij het zei leven ze alle 4 nog... maar dat dacht ik de vorige keer ook en toen waren er 3 van de 5 die het nog deden.. Maar ja hele grote kans dat er morgen gewoon een terugplaatsing is!
Mona, de hormonen doen zijn werk dus! Punctie in DD is idd een verademing! Je doet gewoon eventjes een dutje. Heerlijk. Daarna loop je zelf terug naar de uitslaapkamer. Dit geloofde ik niet, want ik weet daar niks van, tot ik dus iemand zag lopen. Zo raar... Lin: spannend meid!!! Maar jij krijgt morgen gewoon een toppertje (of toppertjes) terug!!!
@ Kiekske, ja idd ze doen hun werk! Hopelijk goed genoeg! Ben wel zenuwachtig voor maandag hoor! Geen idee of de extra dosering hormonen nu zal zorgen dat er meer gaan groeien of dat ze sneller gaan groeien! @ Lin, whaa spannend weer meis! Ik duim voor je! @ Kiekske en Lin, hoeveel FM hebben jullie gehad voor de punctie plaats vond? X
Ja zeker spannend... Vandaag wel even wat een rotdagje.. Ik heb 1 van mijn 4 konijnen in moeten laten slapen. Ze had kanker in haar longen en kreeg het heel benauwd. dus moest nu echt de knoop door hakken. Maar ja het is beter zo.. @ mona.. Ik heb er 3 gehad.. uiteindelijk net zo lang als de vorige 2 keren gestimuleerd.
Wat spoot jij ook alweer Lin? Ik moet morgen avond nog 150e puregon en daarna 75e... had jij dat ook dat v 1 hormoon dosering gehalveerd werd? Wat zielig zeg voor je konijn! Sterkte! Nooit leuk om je huisdieren te moeten laten inslapen....
Hoi Meiden, Hier ben ik weer... Ga dadelijk eens bij lezen. Beetje druk gehad ivm mijn nieuwe baan. Ik zie wel dat het voor enkele alweer spannend begint te worden! Duim voor jullie... xx
Dames Ik ben jullie niet vergeten maar woensdsgavond 5 juni om 6u 's avonds zijn spontaan mijn vliezen gebroken en na een hele moeilijke bevalling, met ruggeprik, koorts, zonder persweeën en uiteindelijk met knip en vacuüm is op 6 juni om kwart voor 9 's ochtends mijn prachtige dochter M.acKenzie C.aitlin geboren. Helaas wilde de placenta ook niet loskomen dus ik ben naderhand nog naar de ok geweest om die operatief te verwijderen. Vanwege de koorts kregen de kleine en ik antibiotica en liggen we nog altijd in het ziekenhuis. Door complicaties (navelstreng zat rond de nek) heeft de kleine een te laag hb gehad en was het tot vanmiddag onzeker of ze een bloedtransfusie zou krijgen. Gelukkig hoeft dat niet, maar we mogen ook nog niet naar huis en ze ligt nog altijd op de afdeling neonatologie aan allerlei slangetjes. Hopelijk ggaat het met jullie goed. Staan de eerste tp's alweer gepland? Ik zal binnenkort ff terug lezen, maar de wifi in het ZH werkt niet optimaal...
Oh lieve Roodje en Mackenzie wat een moeilijke start hebben jullie gehad. Geniet en kom maar samen lekker tot rust. Wij lopen niet weg... Al ben ik wel benieuwd hoe mooi Mackenzie is. Hopelijk snel naar huis. Ow ja GEFELICITEERD! Bijna vergeten... xx
Dames Ik ben jullie niet vergeten maar woensdsgavond 5 juni om 6u 's avonds zijn spontaan mijn vliezen gebroken en na een hele moeilijke bevalling, met ruggeprik, koorts, zonder persweeën en uiteindelijk met knip en vacuüm is op 6 juni om kwart voor 9 's ochtends mijn prachtige dochter M.acKenzie C.aitlin geboren. Helaas wilde de placenta ook niet loskomen dus ik ben naderhand nog naar de ok geweest om die operatief te verwijderen. Vanwege de koorts kregen de kleine en ik antibiotica en liggen we nog altijd in het ziekenhuis. Door complicaties (navelstreng zat rond de nek) heeft de kleine een te laag hb gehad en was het tot vanmiddag onzeker of ze een bloedtransfusie zou krijgen. Gelukkig hoeft dat niet, maar we mogen ook nog niet naar huis en ze ligt nog altijd op de afdeling neonatologie aan allerlei slangetjes. Hopelijk ggaat het met jullie goed. Staan de eerste tp's alweer gepland? Ik zal binnenkort ff terug lezen, maar de wifi in het ZH werkt niet optimaal...
Wauw roodje GEFELICITEERD!!!! Dat hadden we hier nog net verwacht hoor... Jou kleine meid vond het blijkbaar mooi geweest! Hoop dat ze snel opknapt en lekker mee naar huis kan! Lijkt me wel heel moeilijk om haar dan zo te zien..aan al die slangetjes.. Heb je ook al enig idee hoelang dit zo blijft? Ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet
@ mona.. ik had sochtends 150 menopur en savonds 75 gonal F, dus bij mij werd het ook gehalveerd @ Suus.. fijn dat je weer mee kletst! Hoe gaat het op het werk? @ALL.. ik heb gister 2 toppers (blasto's) teruggeplaatst gekregen nu is het 10 dagen afwachten.. vind het wel heeeeel spannend Zou het dan eindelijk eens lukken
Oh Lin wat een super nieuws! Ik ga keihard voor je duimen. Het gaat heel goed en ik vind het heel leuk om te doen. Al is het wel moeilijk en spannend steeds maar dat zal wel goed komen. En voor de rest gaat het wel oke.
Roodje, wauw je bent gewoon al mama!! Gefeliciteerd meis! Hopelijk zijn jullie allebei snel opgeknapt en mag je thuis gaan genieten! @ Lin, dus jij had ook de 1ste 3 dagen 150E menopur en 150E gonal F? En wat super dat je 2 blasto's terug gekregen heb! Ik duim voor je hoor! Wanneer mag je testen? Zijn ze weer in de embryoscoop gegaan? XX