1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Panter: wat ontzettend ***!!
    @Jenka: gaat goed met mij hoor, laatste loodjes ;) kleintje wordt geschat op 7 pond, groter als het gemiddelde. Zie dat je 21e kan testen, spannend en hoop zo dat het raak is!!
    @Mona: yes! dit wordt jouw ronde!!

2. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ all.. Mijn cryo poging is mislukt. Gister avond zwaar ongesteld geworden.. 2 dagen eerder dan ik zou moeten en zelfs 3,5 dag eerder dan ik mocht testen.

:x:(

3. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Fijn te horen dat t goed gaat pinda! Xxx

Ik was vandaag aan het shoppen en kwam langs mn favo winkel de kruidvat ( nou ja favo shop is het niet echt maar loop er altijd, waar en welke kruidvat, tijd of geen tijd, naar binnen..).

Van de week ook al een paar keer gewwest om alvast eentest t kopen maar ie 2v5 hadden ze steeds niet. Nu wel en heb dus 2 doosjes mee genomen. Maar ik zal ik niet zijn als ik niet mijn nieuwsgierigheid kon bedwingen. Het heeft 5 minuten geduurd thuis en eb toch maar ff getest...

Weet t veeeeeeel te vroeg, hij was dus ook witter dan wit :(

Ach morgen, overmorgen en de dag erna kan ik lekker testen..misschien een beetje stom maar ik MOET gewoon testen ook al maak ik mezelf daar gek mee en depri als t wit lijft, het niet weten is erger...

Zwak he?

4. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Owwwww lin..... Dikke knuffel meid! Moet er bijna van huilen! X

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lin, wat klote meis...!! Je bent wel vroeg ongesteld geworden zeg... Zou dat de volgende keer wel aankaarten...Knuf meis...

Jenka, niet zo vroeg testen joh!!! Je bent gewoon een week te vroeg! Volgende week gewoon positief testen!

Pinda, bij jou alles dus nog rustig. Geniet nog even lekker van je laatste weekjes!

6. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Kiekske zou wel willen!!!! Mijn man wordt zeker weten een beetje boos als hij wist dat ik eerder test.. Hahah hij vindt het zonde van het geld..goed punt maar mooi te laat...

Ik ga me proberen in te houden...:D

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

niet vertellen dan ;)

8. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Negatieve testen nooit, maar bij positief kan hij toch niet boos worden :D

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ach nee lin, wat verschrikkelijk :(

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Lin: wat balen meid!! Sterkte!
    @Jenka: whahaha ik was ook zo erg met testen hoor dus ga echt niet zeggen dat je het beter niet kan doen. Ik was zelfs zo erg dat ik hier op het forum loog en zei: 'nee hoor ik heb nog niet getest' terwijl ik dan wel al had getest en deze omo wit was...:D hoe bedoel je jezelf voor de gek houden ;):p Hopelijk over een weekje een dikke positieve test voor jou, je verdiend het meid!!
    @Kiekske: ja nog erg rustig, wel voorweeën gehad tot tweemaal aan toe gisterenavond maar heeft niet doorgezet. Alles is al helemaal klaar voor de kleine dus van mij mag ze komen :D

11. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Hahahah die pinda... Hoop het ook echt.. Zou zo leuk zijn als we echt ( alleen ik met wat maandjes vertraging ) de 4 musketiers weer zijn..

12. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh Lin wat ongelooflijk klote zeg!! En nu??
    Was dit nou jullie 3e poging?? Sorry ben het f kwijt...

@ Jenka, Succes nog met wachteN! Ik duim voor je!!

X

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Jenka ik ga voor je duimen! Spannende weken weer voor jou...

@NJS ind gewoon lekker vertellen. Eindelijk mag jij ook eens goed nieuws vertellen.

@Panter wat ongelofelijk k*t zeg! Dikke knuff

@Lin wat erg zeg! Hele dikke knuffel

14. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Hahahaha pinda! Nou al dat testen is geweest en nu heb je haar bijna in je armen!

@ mona.. dit is onze 3e poging. maar we zijn nog bezig met cryo's. We hebben nog 3 cryos en die laten we de volgende keer in 1 keer ontdooien.
    Alleen ik denk dat we er een maand of 2 maanden mee wachten want ik wil toch eerst onderzoeken bij mij laten doen.
    zal straks eerst DD even bellen

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier weer wonderlijk nieuws....laatste fm...dag 21...nu zit er rechts ineens een follikel van 18x19mm. raar lijf heb ik hoor!!!

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter, je kunt nu idd wel gaan stellen dat je een raar lijf hebt. Maar wel geweldig dat je toch een follikel hebt!!! Hoe staat het met de ovu testen?

Mona: las dat jij donderdag de punctie hebt, spannend!!!! Maar tot nu toe klinkt het goed meid!!

Ego: net naar de vk geweest. Ons mannetje ligt goed, zelfs al deels in mijn bekken.
    Ik ben happy!!!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Was ermee gestopt maar na de fm toch eentje gedaan...nou ja 2....de sensitest dipstick laat een mooi 2de lijntje zien en de cb digital zei negatief maar wel met 2 hele duidelijke streepjes op het teststaafje. Ei zit er idd aan te komen.

heb idd een raar lijf...heb besloten me daarbij neer te leggen en niet meer zo snel in paniek te raken. Mijn eigenwijze lijf is toch zo eigenwijs als het maar kan.
    Maak me nu wel wat zorgen want heb afgelopen weekend nogal wat biertjes gedronken op een feestje whaha. had geen ei meer verwacht dus dacht dat het geen kwaad kon.
    Zou het invloed hebben op mn ei? heb 2 dagen achter elkaar 4 flesjes bier gedronken....
    Ach waar maak ik me ook druk om eigenlijk...mijn lijf doet toch wat het zelf wil. Dus als het nu zwanger wil worden maken die biertjes vast ook niks meer uit.

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik denk niet dat je jezelf daar druk over hoeft te maken hoor. Er zijn genoeg echte zuipschuiten die gewoon 'oeps' zwanger raken.

Heel goed dat je accepteert dat je lijf niet altijd doet wat je zou willen. Er zijn dingen die we simpelweg niet in de hand hebben. Paniek brengt daar geen verbetering in, dus goed dat je dat gaat proberen los te laten...

19. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    He panter das toch weer iets positief. Als junky's en alcoholisten zwanger kunnen worden maken die paar biertjes echt niet uit. Succes!!

Kiekske, wat fijn meid.

Pinda, rustig aan he. Nog even!

Ego, vandaag zijn we gezellig met een vriendin en haar man naar duinrell geweest. Ik ben nergens in geweest, just in case.. Ja in het reuzenrad geweest en in een bootje..

Ik hoop dat t zo niet voor niets is geweest.. Zoveel signalen zijner nl nog niet.

Ik kan niet naar de wc, maar dat is de schuld van de utro. Daar heb ik dan een obgezette buik van en rommelende darmen.

Verder niet misselijk, geen grotere of zere tata's. Wat mij wel opviel was dat ik eergister hele zichtbare aders op mijn borsten had maar dat zou ook kunnen omdat ik het warm had.

Het enige waar ik last van heb is vermoeidheid, al sinds afgelopen woensdag pijn in mijn buik thv mijn eierstokken. Vroeg wakker ( heb ik nooooooit) en hoofdpijn ( stress of afkick verschijnselijk van de cola light)

Gister een early predictor gebruikt en geen streepje te bekennen.. Volgens mij had ik de vorige twee keer na een week een licht streepje maar zeker weten doe ik het niet meer.

Nou ja nog ff geduld..

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Panter het weekend dat ik zwanger raakte was de eerste keer in 2 jaar tijd dat ik met mijn lief een fles drank open trok. En uitgerekend die keer raakte ik zwanger! ;) Het kan vast geen kwaad...

Lin wat erg dat het weer niet is gelukt :(
    ik hoop dat je cryo's geluk brengen en dat er duidelijkheid komt bij de onderzoeken.

Jenka spannend! Ik duim nog altijd!

Mona succes met de punctie donderdag!

Kiekske fijn dat alles goed was bij de verloskundige

Deel Deze Pagina