Wat denken jullie? Heb vanmorgen getest met een kv2v5 en een vroege test, beiden wit. Zou toch wel een licht streepje zichtbaar moeten zijn? Zit op wd 9. Aangezien ik niets aan zwangersymptomen heb ( obstipatie na ) wordt het zo wel moeilijk om er nog in te geloven.. Kap nu ook echt met het testen! Mocht het dan wel goed zitten is het echt een verassing. Excuus als jullie gek van mijn depri/ test bui worden..moet t ff kwijt
Jenka, het kan nog positief worden hoor. Ik had met Tp op wd8 nog een totaal negatieve test en op wd 9 een heel licht positieve. Maak je deze keer traag hcg aan dan kan je best nog een positieve test krijgen op een later moment. Lastig is dat he, dat vroeg testen. Ik neem me elke keer voor het niet te doen omdat het zo onzeker maakt...maar kan het dan toch ook niet laten omdat ik zo graag wil weten waar ik aan toe ben. Sterkte met de laatste wachtdagen meid.
Panter, lief van je reactie.. Ik houd het mezelf ook steeds voor, het is te vroeg... Maar dan vraag ik me ook af of ik mezelf niet voor de gek houd! Het is nog even door bijten.. Maar ff een ander vraagje, weet jij vast wel ( of iemand anders )..vanaf hoeveel hcg meet die kv 2v5??? Xxx
Ik had in 2011 een hcg van 18 en een licht maar duidelijke positieve kv 2v5 test. had smorgens die test en smiddags de uitslag van bloedprikken. Maar ze zijn wel veranderd sindsdien...vind ze het afgelopen jaar toch minder gevoelig.
Owwwww you make my day.. Had ergens gelezen dat hij al reageerde bij 8. Dacht dat ik toch wel iets hoger zou moeten zitten dan 8. Nou ja nog 3 dagen...
@Jenka: ja ik doe rustig aan maar kleintje mag nu echt wel komen... de kv2v5 reageert bij een hcg van 25 meen ik. Op wachtdag 12 had ik dat testje die ook in mijn album staat 'zal het?' daarna flinke bloeding gehad en ruim een week later getest en toen kwam die andere test 'donkerder' eruit. Ik had ook niet zoveel symptomen...klein beetje misselijk en ja menstruatiepijn..denk vanwege de innesteling. @Mona: succes met de punctie morgen! @Lin: balen dat het niet gelukt is!! Sterkte en hoop dat er iets uit de onderzoeken komt! @Kiekske: wat fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt
Pindakoek: het komt wel heel snel dichterbij he nu! En daarna ons Kiekske! Jenka: ik heb gehoord dat de kv testen idd veranderd zijn qua gevoeligheid. Vroeger waren ze dan ook extreem gevoelig! De laatste keer teste ik lichtpositief bij een hcg van 47 en 70. Panter: heb jij inmiddels iui al achter de rug? Of is het ei nog steeds aan het groeien? Mona: punctie vandaag als ik mij niet vergis. Veel succes! Lin: hoe gaat het met jou meid? Lukt het een beetje om de teleurstelling te verwerken? Aan alle mama's: hoe gaat het met de meisjes? Suusje: nog steeds aan het genieten van je nieuwe job? Ego: Vorige week voelde ik 's avonds soms eens een paar lichte plofjes in mijn onderbuik. Alsof er een luchtbelletje springt. Ik vroeg mij af of het de baby was of mijn darmen die mij voor de gek aan het houden zijn. Ik merkte wel dat die plofjes regelmatig weerkeren. Deze week is het nog steeds en zijn ze soms zelfs iets sterker. Gisterenavond lagen we in bed en zei ik tegen mijn man. Ik denk dat ik net de baby gevoeld heb. Hij legde onmiddellijk zijn hand op mijn onderbuik, maar ik zei dat het zou moeten lukken dat het nog eens gebeurd zo kort op elkaar. Daarna was er weer zo'n hard plofje en mijn man heeft het kunnen voelen! Daarna waren er nog een paar kleine plofjes. Ik ben blij dat ik iets begin te voelen, maar dacht dat het nog veel te vroeg was. Ben deze week 17 weken.
Pinda: aan het aftellen?? Wat gaat het snel!!! NJS: wat leuk dat je de baby voelt!!! Dat is zo'n geruststelling... Panter: hoe staat het ervoor meid?? Mona: jij hebt de punctie achter de rug als het goed is... Hoe was het?? Lin: hoe gaat het? Jenka: kan je jezelf nog beheersen? Suus: hoe is het met jou? Mama's: hoe gaat het met jullie? En jullie frummeltjes? En hoe gaat het met jullie nieuwe rol als mama? Ego: laatste dagen niet in mijn hummetje... Heel veel harde buiken (vrijwel continue), die alleen weg gaan als ik echt plat op bed lig. Last van mijn rug en onderbuik. Erg raar... Net nog even laten testen op blaasontsteking, maar dat was schoon. Als het vanmiddag nog zo is, bel ik toch maar even met de vk denk ik...
Njs, wat fijn dat jij en ook je man wat voelen! Is toch heel bijzonder. Mona hoe ging/ gaat t meid? Kiekske, nee natuurlijk heb ik me niet kunnen beheersen. Ik ben echt heeeeeeeeel zwak. Totaal geen ruggegraad... Vanmorgen, wachtdag 11 harstikke wit (((( om te janken gewoon. Kan me niet voorstellen dat dit nog goed komt. Maar wat rot dat je zo last hebt. Bij twijfel altijd bellen! Hoop dat t snel beter gaat. Jij ook rustig aan he! X
Heej meiden. Punctie is goed gegaan! Hebben 17 eicellen gevonden... Morgen tussen 10-12 horen we hoeveel er bevrucht zijn... Xx
Jenka, idd wd 11 en nog een omowitte test voorspeld niet veel goeds denk ik... De IUI ging rot...deed erg pijn. De vpk was heel lief hoor, daar lag het niet aan. Maar mijn baarmoedermond zat heel ver weg, dus moeilijk te bereiken. Ze zei dat het wel het perfecte moment was, omdat ik heel veel vruchtbaar slijm rond mijn baarmoedermond had zitten. Ik hoop zo dat het deze keer gaat lukken. Heb er een goed gevoel over, want ik zag de heenweg een ooievaar. De vorige keer dat ik een ooievaar zag was ik zwanger geworden. Toen zag ik hem na de TP. Nu stond ie in een weiland en hij keek achterom, net of ie naar me keek. Vreemd bijgeloof mss, maar ik heb een goed gevoel over deze poging.
Wauw mona!!! 17 stuks! Hoop dat er mooi veel bevrucht zijn! @ Jenka ach meid wat een K*&t zooi! Dikke knuffel.. @ panter nou dat moet gewoon een teken zijn! Ik hoop het zo voor je! dikke knuffel! en duim voor je Ego.. ik voel me hier wat wisselend.. Volgende week gesprek met de arts. Maar de hoop wordt steeds minder en de eindstreep komt steeds meer in zicht. En dat benauwd me enorm. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat ik gewoon ooit zwanger zal zijn. ondertussen probeer ik mijn happy face op te zetten en doen alsof het allemaal wel goed komt. Maar van binnen doet het echt zeer. OOh klinkt wel heel dramatisch he hahahah
Lin begrijpelijk je gevoelens...ik werd al gek toen ik dacht dat icsi 2 eraan kwam....die eindstreep deed toen al heel wat met me. Kan me dus een klein beetje indenken hoe je je voelt. De wil is er maar het lijf werkt niet mee....zouden jullie nog een eigen betaalde poging willen doen? Of is dat niet haalbaar? Dikke knuffel meid, zijn er nog cryo's over?
Panter: dat zou voor mij ook een goed teken zijn! Dit wordt jouw poging! Een positief gevoel kan alleen maar positief bijdragen. Lin: meis, jouw gevoel is zo te begrijpen, niks dramatisch aan. Ik denk dat we allemaal dat gevoel maar al te goed kennen. Geef ook de ruimte aan dat gevoel hè... Jenka, ik ben ook wel bang voor jouw poging... Dag 11 omo wit ziet er niet goed uit. Ik heb vanmiddag de vk gebeld. Zij gaf aan dat mijn klachten echt bij mijn lijf horen. Het wordt letterlijk te zwaar voor mijn lijf. Ik woog 51 kg voor ik startte, nu 59,5. Er zit 8,5 kg bij, enkel aan de voorkant. Zij geeft aan dat mijn lijf dit gewoon niet goed meer aan kan. Ik moet me koest houden en regelmatig echt rusten; plat liggen.
Yes! We hebben 7 bevruchtingen. Er zitten er 5 in de scoop en 2 worden ingevroren... Er waren 15 eicellen rijp genoeg voor ICSI... Dinsdag om 11u tp als alles goed gaat... :-D Xx