1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo Mona! Op naar dinsdag!

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ben echt blij!!! Hoop zo dat ze goed doordelen en we dinsdag een mooie blasto terug krijgen!

Lin: Jij had ook ingevroren bevruchte eicellen he?? Hoe gaat dat in zijn werk..? Heb je daar al een rekening van binnen??

Liefs

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mona, klinkt goed meid!!! :D

4. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Mona! Ge-wel-dig nieuws meid. Ga alvast voor je duimen!

@all tel van t VU ZKH. Zoals we al dachten, 0,0 hcg.. Wist het maar toch doet het zeer. Nog maar 1 rietje.. Moet er niet aan denken dat daar geen kindje van komt.. Wat moet ik dan?

Van mijn man mag ik niet op de zake vooruit lopen. Maar ik wil gewoon weten wat plan B of zelfs C is.

Adoptie is te duur voor ons. Icsi 2 met die hormonen wil mijn man niet ( omdat ik een draak ben en heeel slecht op de hormonen reageer en dat ten koste gaat van de gezelligheid in huis )

Ik wil best zaaddonatie... Ik ben niet het mmm probleem. En volgens mij kan je dan elke eisprong wat doen...

Mannetje is echt niet meewerkend, iets in de trand van dat mijn gezondheid ( doelt meer op geestelijk ) belangrijker is dan een kind.. Leuk punt maar geloof niet dat dit mijn motto is..

Misschien heel erg kortzichtig van me en misschien haal ik dit in mijn hoofd omdat ik wat neerslachtig ben, maar ik ben zo bang dat straks mijn liefde voor hem niet meer af weegt tegen het krijgen van een kind.

Ik heb ooit eens geroepen dat ik op de wereld gezet was om moeder te worden.. Dat viel heel verkeerd...ik bedoelde meer dat ik altijd al wist dat ik dat graag wilde maar hij betrok het op het feit dat ikmkoste wat kost een kind wil, met alle gevolgen van dien.

Nou ja iig zijn jullie weer op de hoogte. 16 juli nieuwe afspraak om te bespreken wat we gaan doen mbt het laatste rietje..

X

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ mona.... wauw mooi hoor 7 bevruchtingen!!!
    Hoop dat je van een mooie emmy morgen een terugplaatsing hebt!

Ja wij hadden/hebben ook cryo's. Ik heb daar nog helemaal geen rekening gezien. alleen de rekening van na de cryosterugplaatsing.

@ Jenka... ik herken je gevoel wel hoor... hier soms wel een beetje hetzelfde..
    Maar wat ontzettend sneu dat je man niet nog eens door de hormonen wil.
    Ik snap dat dit zwaar is ook voor hem.. maar ja het is maar even. En het is voor een goed doel.
    Hij moet ook niet vergeten hoe belangrijk dit voor jou is.
    MIsschien kun je het nog eens bespreekbaar maken. Misschien duidelijk afspraken maken..

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Mona: mooie score meid, als daar geen kleine van komt dan weet ik het ook niet meer!!
    @Jenka: jeetje meid wat een teleurstelling :( ik snap jou maar snap je man ook...het is een moeilijke beslissing. Hier had mijn vriend voor adoptie gegaan, kon er niet mee leven dat een andere man de échte vader zou zijn. Icsi pogingen opgeven hadden we nooit gedaan maar het verpest inderdaad wel een beetje de sfeer in huis. Veel sterkte en succes bij jullie beslissing!!

Vandaag de overgebleven medicijnen voor de Icsi pogingen weggegooid. Raar gevoel om dat even niet meer nodig te hebben, misschien over een tijdje voor nr 2 wie weet.
    Laatste loodjes en ik ben nog een ergere draak dan met die hormoon medicijnen haha :)

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jenka, wat een teleurstelling weer...:(

Mona, het is al bijna dinsdag.Wat spannend meid!!!

8. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja wordt nu echt heel spannend! Heb de tel al de hele dag angst vallig bij me in de buurt, ben zo bang dat ze zullen bellen met slecht nieuws!!

@ Lin, hoeveel embryo's heb jij terug gekregen de 1ste keer? Had je daar inspraak in? Bij ons werd eigelijk door de NL assistente met het gesprek voor de punctie gezegt dat bij 1 topper we er maar 1 terug krijgen anders 2... Maar ik zou er eigelijk best 2 terug willen ongeacht de kwaliteit! Maarja misschien doen ze dat omdat ik nog zo jong bent? Ik vertrouw er maar op dat het lab de beste keuze zal maken!
    Hoe gaat dat in zijn werk met cryo tp? Niet dat ik hoop het nodig te hebben... Doen ze ze 1 voor 1 ontdooien? Dan zullen ze toch niet wachten tot dag 5 om tp ofwel?

X

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Dames, hoe gaat het met jullie allemaal??

Panter: merk jij al iets?

Jenka: lastige situatie met je man... Hoop dat jullie eruit komen. Bij ons lag het probleem in eerste instantie ook bij mijn man. Heb er toen ook serieus over nagedacht wat ik zou doen als het niet zou lukken of als hij voor geen enkel alternatief open zou staan. Moeilijk meis...

Mona: en???????

10. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Kiekske, wat had je gedaan dan als je man er niet hetzelfde over dacht..?

Mona, hoe is het gegaan?

Met mij gaat het redelijk. Ik ga de 16e juli afwachten wat het zkh gaat zeggen/ vinden. Zoiezo gaan we die laatste cryo doen als geloof ik er niet echt in. Ze waren al niet van een hele goede kwaliteit en dat is te merken ( windei, niet ontdooien, niet plakken.. ).

Maar wordt vervolgd...

Andere meiden nog nieuws???

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jenka, dan was het tussen ons niet gaan werken. Dat had ik hem altijd verweten, mij kennende... Zeker omdat hij al kinderen heeft, had ik dat niet kunnen accepteren.
    Als hij niet door wilde gaan omdat ik vervelend ben tijdens een hormoonkuur die ik dankzij hem moet nemen, dan was ik er klaar mee geweest. Als dat tenminste de echte reden bij hem zou zijn.

12. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Ik vind dat hij het maar moet accepteren dat wat ik hem laat ondergaan lang niet zo vervelend is als wat ik moet ondergaan. Het verhaal dat we er samen in staan en het samen ondergaan gaat voor mij niet meer op. Hij mankeert iets en ik moet van alles slikken spuiten en ondergaan.. Eerst dacht ik er zo wel over maar dat was omdat ik dacht dat we op 1 lijn zaten.

Ik ben blij dat ik het hier kwijt kan. Een vriendin van mij zit in zo'n soort gelijkend schuitje en met haar klets ik ook veel. Met mijn man kan dat niet zo goed. Het is niet dat we dan ruzie hebben of zo maar we verschillen gewoon van mening. Het is geen naar gesprek of zo maar het loopt dood als we allebei ons slotpleidooi hebben gehouden. Hij sluit altijd steevast af met zijn we bij elkaar omdat we samen willen zijn of omdat we een kind willen...

Mijn vriendin heeft tegen haar vent gezegd ik ga kinderen krijgen met of zonder jou erbij. Ik denk dat ik dat op een dag ook zeg en dan daar ook naar handel. Het is niet de bedoeling bij hem weg te gaan. Het huwelijk is voor mij nog steeds iets waar je echt voor gaat maar ik wil ( denk ik ) nog liever een kindje.

Zal het onderwerp nu maar even parkeren. Word er depri van en het is ( nog ) niet aan de orde.

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej meiden..

Heb 1 mooie blastocyt stadium 4 terug gekregen :-D
    Er waren toch 8 bevruchten ontstaan en 6 ervan zaten in de scoop. 2 zijn met 8cellen gestopt en de andere 4 deden het nog. 1 zit nu in mijn buik en voor de andere moet ik morgen bellen.. maar die zaten nog in stadium 1 dus hopelijk delen ze nog f goed door en kunnen ze ingevroren worden..
    Dr S durfte 2tp niet aan omdat ik zoveel eicellen had waarvan de follikels nog vol vocht zaten is hij bang voor late overstimulatie, maar hij zei deze die je nu krihgt is ook gewoon heel mooi dus eigelijk is 2 ook niet nodig :-D
    Nu 10 spannende dagen..
    In mijn foto album staat een foto v de tp en van 1 die nu nog in de scoop zit.

X

14. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Mona wat goed! Nu lekker broedden. Ik ga iig heel hard voor je duimen! X

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mona wat goed!!!

Jenka, hele herkenbare gevoelens hoor. Hier is dat ook zo. Ik ga een kind krijgen, met of zonder mn lief.

16. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Wauw mona nu maar lekker broeden!!

Wij hebben wel telkens 2 late terug plaatsen. En wij hadden 7 cryo's. eerste keer 4 laten ontdooien en nu nog 3 over.
    Die laten we de volgende keer ontdooien.

@ jenka... Wel heel vervelend die situatie zo... dikke knuffel.. Goed naar jezelf luisteren!

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lin, wij hebben 2 bevruchte eicellen die zijn ingevroren, en ik wordt zo terug gebeld of van de overgebleven blasto's nog wat is kunnen worden ingevroren, maar daar ga ik niet vanuit hoor!
    Heb jij ook zo'n mooie foto gekregen?
    Ik heb hem in mijn fotoalbum staan, kun je bekijken als je wilt ;)!
    X

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jenka, het is ook een situatie om depressief van te worden... Erg fijn dat je een vriendin hebt om mee te praten. Ik ben toen naar een psycholoog gegaan om het allemaal te kunnen verwerken. Heeft goed geholpen. Ik was zelfs een soort van opgelucht toen bleek dat ik eigenlijk nog een veel groter probleem ben dan hij, kon ik hem iig niet meer de schuld geven...

Mona: dat is een topper!!!! Onze blasto was ook een 4 (AA)!

19. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    MOna heb hem gezien! Heeeeeeelllll mooooi!!!!

Leuk he dat je die fotootjes mee krijgt. Ik heb er ook telkens veel naar gekeken..
    Ik hoop dat je nog meer kan laten invriezen! Maar bovenal deze poging slaagt gewoon!

@ Kiekske.. 34e week alweer! AAAAahhhh zo snel gaat het he.
    Hoe is het verder met je?

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanmorgen naar DD gebeld en ze hebben nog 1 dag 5 blastocyt ingevroren vankirgen!! Echt super fijn :-D

Lin, heb jij ook foto v de tp op je site staan? Ben benieuwd...
    Bij een cryo tp hoe gaat dat dan? Moet je dan ook medicijnen gebruiken?

Xx

Deel Deze Pagina