Hi meiden, Heb de weg teruggevonden naar het forum! Panter wat klote dat je ongi bent geworden Knuffel voor jou Jenka en Suusje het is heel moeilijk om al die goedbedoelde adviezen het ene oor in en het andere oor uit te laten gaan. Ik heb heel veel gehad aan het boekje `Open zenuw´ van Denise Hilhorst. Maar het blijft moeilijk! Vervelend dat het hele traject zo´n stempel op je relatie heeft gedrukt. Weet niet wat ik had gedaan als mijn vriend niet verder zou willen met de behandeling... Hopelijk is het een tijdelijke dip en komen jullie er gauw uit meiden... Mona gefeliciteerd!!!! Hurray for DD Lin geef niet op meid! Kiekske dat indalen is pittig he? Net alsof je een bowlingbal tussen je benen hebt hangen Het komt nu rap dichterbij voor je! NJS ben je lekker aan het genieten? Inmiddels van de daken geschreeuwd hoop ik? Lekker pronken met die buik! Chaben Rachel ook last van krampjes? Kenzie heeft het ook heel erg. Zo zielig! Ze is zo´n zoet kind en huilt alleen van die krampjes, maar dan gilt ze ook echt moord en brand! Niks helpt Verder gaat het goed hier. Gisteren voor het eerst naar het CB geweest. De kleine is behoorlijke gegroeid en zwaarder geworden. Volgens mij geef ik geen melk, maar slagroom! Verder onze draai wel een beetje gevonden geloof ik. Vandaag in het ziekenhuis geweest voor nacontrole en een doos chocola gebracht naar de VK die mijn bevalling heeft gedaan, de kraamafdeling en de afdeling neonatologie als bedankje. De kleine en ik zijn echt TOP verzorgd
Rooodje goed om van je te horen!! Wat goed dat je je draai hebt gevonden!! Vandaag MvM op bezoek gehad... Ze waarschuwde me dat de test vest nog een licht streepje kon zijn omdat ik nog niet zover ben maar hij was goed positief! Zie mijn album Mag vanaf dinsdag starten... X
Jenka en Suus.... wat ontzettend vervelend dat jullie relatie er zo onder te leiden heeft... Sterkte meiden... Panter, hoe gaat het meis? Deze maand meteen een volgende poging of wacht je even? Mona, mooie test van MvM! Goed dat je mee gaat doen! Heb je de wikkeldeken gekregen? Bij mij was dat het presentje als je de volledige tijd mee hebt gedaan. Ik heb hem gisteren eindelijk binnen gekregen... Roodje, leuk van je te horen! En wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! Laat die slagroom maar vloeien Het indalen was idd pittig, maar nu heb ik nergens meer last van. En die bowlingbal tussen mijn benen....ja...voelt vreemd. Met bukken moet ik echt mijn benen uit elkaar doen, met wandelen begint nu het waggelloopje te komen. Mensen die achter mij lopen zullen ook wel denken...je ziet namelijk aan de voorkant pas dat er een dikke toeter zit
Kiekske; gaat nu snel voor je... met een paar weken ligt jou droppie in je armen Roodje; fijn dat je je weer lekker voelt. en krampjes, ja heeft Rachel ook heel erg wordt nu wel minder. Wist je dat er met 6 weken een piek in zit? ( hoorde ik van kinderarts) nu, 7,5 wk wordt het al wat minder bij Rachel. Ik gebruikte als ze echt zoveel last had infacol. Dat maakt van alle kleine luchtbelletjes (waar ze zo een last van hebben) grotere luchtbellen die makkelijker af te voeren zijn. Hier hielp het om het makkelijker kwijt te kunnen ( poepjes en ontlasting) Mijn moppie vandaag haar eerste prikje...ben benieuwd, hopelijk voelt ze zich er niet al te beroerd door... Met mij gaat het nog niet helemaal geweldig, lichamelijk dan. Heb de hele dag zenuwpijn vanaf mn billen tot voeten in beide benen en afknellingen in mn armen. Mijn lijf voelt als een soort blok beton...om gèk van te worden:x en dat werkt natuurlijk belemmerend voor alles wat je doet op een dag. Kon van de week Rachel niet eens vasthouden...hopelijk gaat het gauw weer over.
Omdat jullie inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten hebben bereikt doe ik dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan?