Oh jij mag 's avonds spuiten... Ik moet 's morgens spuiten... Maar weet ook niet meer precies hoe het moet maar zal wel goed komen...
Oh wat stom. Wat een gedoe is dat het met die pregnyl. Gelukkig kreeg ik het gelijk mee. Waar zal dat aan liggen heh
Ja ik mag zelf weten wanneer ik ga spuiten, maar omdat het steeds om dezelfde tijd moet is 's avonds fijner want dan hoef ik er in het weekend niet vroeg uit om die spuit te zetten... Ja die apothekersassistente had al gezegd dat het slecht leverbaar was, maar ze verwachtte wel dat het op tijd binnen zou komen voor de punctie datum en ze zouden me bellen wanneer het er was. Spannend hoor Suusje, laat je weten hoe het gegaan is? Pinda hoe was je echo?
hoi meiden, even een flitsbezoek hoor...ben net thuis van weekend weg en moet zo werken. Pinda, succes met echo! Roodje, succes morgen met de 1ste spuit! hier alles goed. Voel me weer wat beter!
Ooh panter waar ben je heel geweest? jullie hebben wel mooi weer gehad! Hmm misschien is er wel een beetje tekort van hahaha... Zo zie je maar waar moeders voor moeders goed voor is. Ik wil dat ook zeker gaan doen als ik zwanger ben. Wou dat sowieso al hoor, maar nu al helemaal. oooohw ik heb zondag een babyshower van een vriendin die ene jongetje krijgt. Alleen niemand mag het weten dus ik kan niet een cadeautje halen wat overduidelijk voor een jongen is. Ik dacht dan maar geen kleertjes. want ik vind die neutrale kleding niet zoveel aan. Hebben jullie leuke ideeen? Ze heeft ook al wel heel veel aangezien dit haar 3e is.
@all: echo gehad maar eitjes zijn nog niet echt gegroeid, moet nu 200 prikken ipv 150 gonal-f. Vrijdag weer controle en zondag en dan uiterlijk dinsdag/woensdag punctie....
@ Pinda Ohhhh spannend zeg! Konden ze wel zeggen hoveel eitjes ze zagen? Hoop dat het meevalt de dosering te verhogen. @ Lin Ik wil deze keer ook zeker mee gaan doen met moeders voor moeders. Kleine moeite, groot plezier! Hopelijk mogen we over anderhalve maand allemaal in potjes piesen voor het goede doel! @ DutchDiva Weet jij inmiddels al een beetje wanneer jullie ongeveer aan de beurt zijn?
Dames, wat hebben jullie veel gekletst!! Pinda: hopen dat je eitjes met een hogere dosis beter gaan groeien!!! Panter: je mag op gesprek, joepie!!!! @wie weten het allemaal: bij ons weten echt heel veel mensen het. Ik vind dat geen probleem, eigenlijk wel prettig juist. Ik kan er goed over praten en als ik daar geen zin in heb, zeg ik het gewoon. @babyshower: ik vind van die aparte muziekspeeldoosjes altijd erg leuk... @pregnylstress: ik zou even vragen of je het in de apotheek van het ziekenhuis wel kan krijgen. Ik heb de laatste dagen wel een beetje zitten piekeren, heb het gevoel dat ik stil sta. Vind mijn werk niet leuk, maar ik kan nergens zo flexibel werken als hier, de ziekenhuisbezoeken zijn geen enkel probleem, met een kindje is het ideaal combineren, enz. Nu zag ik de vacature voorbij komen die ik zomer 2010 heb afgewezen ivm geplande vakantie (was niet te combineren) en onze kinderwens. Nu twee jaar verder, geen kind en geen zin meer om te werken. Ik heb panter gevolgd: ik heb gesolliciteerd! Ook op dit gebied moet ik beter voor mezelf zorgen en ik heb de knoop doorgehakt. Ben erg benieuwd of ik op gesprek mag.... Panter: bedankt voor je inspiratie
Hey Kiekske, wat goed dat je ook hebt gesolliciteerd! Fingers crossed! @ Pregnylstress Ik was juist in de apotheek van het ziekenhuis geweest en die hebben het niet... Ze hebben echter mijn recept ingenomen en een bestelling geplaatst, dus ik heb ook geen receptje om naar een andere apotheek te gaan. In het ergste geval moet ik de Ovitrelle spuiten en bijbetalen. Wat betreft wie het weten hebben wij gewoon een keuze gemaakt en het een beperkt aantal mensen verteld, maar als die mensen het dan niet voor zich kunnen houden is dat totaal nutteloos geweest. Toen ik de vorige keer zwanger was hebben we het ook alleen onze ouders en broers/zussen verteld en een bevriend stel. Omdat we pas 6 weken waren hebben we gevraagd of ze het stil wilden houden. De volgende dag had mijn schoonmoeder het al aan de buurvrouw verteld onder het mom van: Buuv: "Goh hoe gaat het met je zoon trouwens?" Schoonma: "Ja, goed maar ik mag niks zeggen!" Buuv: "Oh is z'n vriendin in verwachting?!" Schoonma: "Nou hoe raad je het zo?!" We zijn toen ZO boos geweest, maar ze begreep er niks van. Volgens haar maakt het toch helemaal niks uit, maar dat ze daarmee onze wens niet respecteert loopt ze totaal voorbij
Roodje: dat is idd niet zo fijn van schoonmoeder... Als het jullie wens is, moeten ze het respecteren. Maar blijkbaar is dat dan toch nog steeds erg moeilijk... @Pregnyl: ik zou als ik jou was gewoon wat andere apotheken bellen. Je recept kan je gewoon weer ophalen bij de apotheek. Zij hebben hem daar toch nog liggen. En anders idd de ovitrelle. Komt goed!
Ik heb gesolliciteerd op de functie Docent PW3/ leidster kinderopvang. Terug naar de roots, ben eigenlijk lerares (en dramatherapeut). Heb er helemaal zin in! Blij dat ik de knoop heb doorgehakt!
Oh wat goed kieske. Je moet ook gewoon doen wat je leuk vind! Ik moet zelf zeggen dat ik dat ook wel wat heb met me werk en dat ik het allemaal maar zo laat ivm onze kinderwens. Maar wel heel goed dat jij het wel aan durft hoor.
Alweer 3 dames in het onderwijs hier. Leuk hoor! Ja het klinkt cliché Kiekske, maar volg je hart! . Hoop dat je ook gauw op gesprek mag komen.
Hej meiden! Er is weer een hoop geschreven! Hier gaat het goed, heb gelukkig op het moment niet zoveel last meer van de deca... Vandaag de 7de spuit alweer gezet.. Maandag heb ik de 1ste echo... Vandaag ben ik ongesteld geworden... Maar eigelijk niet zoveel buikpijn als ik normaal heb gelukkig.... Enige wat ik nu nog merk is dat ik erg moe ben... Ik haal trouwens de deca niet uit de koelkast.. Ik spuit hem elke morgen om 8u.. zet daar de wekker voor, aangezien ik vakantie heb... Enige wat ik merk is dat de naaldjes wat bot zijn, maar het verschil tussen koud en niet koud merk ik niet echt moet ik zeggen... @ Pindakoek, Hoeveel eicellen zijn er te zien? Dus niet zoveel gegroeit als gedacht dan, dat je nu meer moet spuiten? Spannend he allemaal!! @ Roodje, wat vervelend zeg zo'n schoonmoeder! Zou ik echt woest om worden! Succes met de 1ste spuit morgen! @ Kiekske, spannend meid! Wat goed van je.. Duim voor je dat je op gesprek mag! @ Lin, ik ga ook echt mee doen met moeders voor moeders.... Ik moet morgen f naar de apotheek bellen of de puregon binnen is! HOop het echt.... anders ga ik vragen of ze wel ampullen van 300 of 600 hebben, dan geven ze me die maar! @ Suus, succes morgen met de 1ste spuit! Eindelijk mag je ook beginnen!!! Yihoe!! X