Kiekske, top dat je de stoute schoenen aangetrokken hebt!! Hopelik jij ook op gesprek. Lin, ik was in bolsward ivm 11 stedentocht op de fiets. Mijn lief heeft hem gefietst en we sliepen bij mijn schoonouders op de boot. Pinda, jammer dat er nog niet veel te zien was...hoe lang spoot je al gonal/ puregon? Vvdd: Ik woon vlakbij leeuwarden. In een heel klein dorpje.
Oh wat leuk de elfsteden tocht! ik zou hem ook gaan fietsen...maar toen kwam dit allemaal tussendoor..en had ik er geen zin meer in haha.. Ik woon in leeuwarden. Wel lekker verspreid he allemaal haha
Oh en ik ben ook net ongesteld geworden...ik kreeg ineens krampen en me benen deden zeer.. Nog niet heel erg..zal morgen wel komen
@Roodje: Misschien kan het zh een fax met je recept voor pregnyl sturen naar een andere apotheek? Tja schoonmoeders de mijne zei afgelopen zondag op verjaardag heel hard: '....is ook weer lekgespoten' het merendeel was familie en die weet het wel maar er waren ook andere mensen bij die het niet zo nodig hoefde te weten. Heb tegen mijn vriend gezegd dat ik er niet zo van gediend bent en volgende keer als ik alleen met haar ben zal ik het nog wel even zeggen. Snap dat ze het allemaal goed bedoeld..maar toch... @Kiekse: spannend en hopelijk mag je op gesprek!! @Panter en monatoetje: er waren 6 eitjes te zien aan de linkerkant en rechts was nog hetzelfde beeld als afgelopen zondag, wel eitjes maar niet zoveel activiteit. Moet vandaag weer 2 spuiten gonal-f halen...hij heeft zondag recept uitgeschreven en gisteren dus als ik over hou dan kan ik dat lekker opsparen, scheelt weer in de kosten. Heb veel vruchtbaar slijm aan de onderkant dus het groeit wel @Spuiten: ladies die voor de eerste keer gaan spuiten, veel succes @Vvd: ik woon in Almere!
Ik had het niet zo erg als bij mijn 'normale' cyclus..geen krampen alleen bloed. Het rare is ook dat ik geen gevoelige borsten heb nu mijn eitjes gaan groeien, normaal wel
Suus is het gelukt?! Ging het goed?! @ Pinda gelijk heb je, het is allemaal al duur genoeg! Ik ga vd week ff bellen naar de apotheek.
mijn ongi was vreemd....zaterdag begon het....en had wel tot vandaag met dezelfde tampon gekunt want er kwam bijna geen bloed. Alleen wat bruine rommel...
@ Panter, dat zou ik heel verwarrend vinden, want mij is verteld dat ik pas met de fertiliteitspoli mag bellen wanneer ik echt ongi ben en dat is bij helderrrood bloedverlies volgens hen telt bruine rommel dan wel als een ongi? Ik ben nog niet begonnen met spuiten. Ik ga vanaaf om half 8, maar Suusje is als het goed is wel al begonnen vanochtend. Ben ook heel benieuwd naar haar ervaring. Pantertje, ik wil je nog ff succes wensen vandaag! Zet 'm op! Laat ff weten hoe je gesprek is gegaan! *dikke knuffel*
@ panter.. oh heb je het gesprek vandaag? spannend hoor! heel veel succes! En voor de spuiters ook heel veel succes! ben heel benieuwd wat jullie er van vinden MIsschien dat mijn ongie ook wel niet echt doorzet hoor.. Heb nu nergens meer last van en maar heeeel weinig bloed
Goedemorgen dames, Mijn eerste spuitje zit erin... Heb maar voor het tijdstip 8 uur gekozen... Ik kon niet langer meer slapen dus heb het maar gedaan... Ik was iets minder stoer dan bij het oefenen haha... Komt waarschijnlijk omdat ik alleen was.. Maar het was even door duwen en hij zat er in... Denk dat dat wel gaat wennen...
Goed gedaan Suus! Als we de rest moeten geloven gaat het steeds makkelijker! Ik zal vanavond late weten hoe het mij is vergaan! Haha
Ja denk dat het ook gewoon gaat worden... Ik heb wel de hele nacht slecht geslapen ervan dus was wel blij dat ik het kon doen...
roodje, ik heb gebeld ivm mn ongi en het was geen probleem aldus zh. het is een ontrekkingsbloeding van de pil, dus geen echte ongi. Suusje, you go girl! het word echt steeds makkelijker om jezelf te spuiten! Goed gedaan!!! Hier vanmiddag gesprek, haha vind het toch wel spannend! Ben nog nooit afgewezen, dus wie weet word het vandaag de eerste keer.
Hej, Wat goed Suus dat hij erin zit, ik vind het wel fijn dat het een kant en klaar spuitjein, maar pijn doet het idd wel f.. Ben benieuwd hoe het straks gaat als er 2 per dag gezet moet worfen.. Zal wel steeds gevoeliger worden.. @ panter, succes vandaag, ik duim voorje meid! @ VVDD v gisteren haha, ik woon in Venlo (limburg) Xx
Goed dat je ff gebeld hebt Panter. VVDD: wat een leuke vraag! Ik heb op het ogenblik ook lang haar tot halverwege mijn rug met pony. De bovenkant is donkerbruin (bijna mijn eigen kleur) en die vervaagt naar beneden tot caramel blond. Ik heb alle kleuren en modellen al gehad; van donkere stekeltjes tot een blonde boblijn. Afgelopen winter was het bordeaux rood. Als ik het in m'n bol krijg moet ik ineens wat anders! Heb nu echter besloten dat ik het echt lang laat groeien, dus voorlopig worden er alleen puntjes geknipt! Welke kleur is jouw haar Panter?
Suusje: spuit erin! Het wordt alleen maar makkelijker. Spuit de ene dag rechts in je buik en de andere dag links, dan wisselen de plekjes zich mooi af. Was het advies vanuit Gent iig. Panter: Succes vandaag!!!!! Je wordt gewoon aangenomen! VVDD: op dit moment een boblijn. Was donkerbruin, maar de kleur is erg vervaagd door het zonnetje. Verf het gewoon eventjes niet, is ook prima zo. Ik heb net als roodje al alle kleuren en modellen gehad. Behalve echt lang haar. Mijn haar lijkt te stoppen met groeien als het net over mijn schouders valt. Daarnaast komen er dan hele vreemde krulletjes in de onderste lagen (net pennenveertjes), dus de groeipogingen worden altijd gestaakt door frustraties.