VVVD, ik heb blond haar, tot net over mijn schouders.... ! Ik ben niet zo makkelijk met mijn haren... Zou willen dat ik wat meer durfde haha! X
@Spuiters wanneer kregen jullie last van de hormonster gevoelens..?! VVDD: Mijn haar is tot net iets over de schouders en op dit moment donker bruin... De ene keer draag ik het krullend en de andere keer stijl... Heb ook al veel gewisseld en wil wel weer wat anders... maar wat...
@panter: je kan het meis en je wordt gewoon aangenomen @roodje: succes vanavond met spuiten @ VVDD: ik heb lang bruin haar tot over mijn schouders. Heb het eigenlijk altijd bruin of mahonie bruin gekleurd. permanent ook gehad maar dat is funest voor je haar. Ik laat het ook lekker lang groeien @hormonen: voelde me na ongeveer 3 spuiten wel anders..nu heb ik er niet zo last meer van...
Ze zeiden bij ins in het AZM ook dat de klachten zouden verdwijnen als je weer begint met het stimuleren van de eitjes... Volgens mij hebben we hier allemaal wel een redelijk lang protocol he... Of is er ook iemand die na 4/5 dagen deca al mag gaan stimuleren..?!
Mijn haren zijn donkerblond, heb het 3 jaar geleden kort geknipt (tot net boven mijn schouders) en nog nooit zo'n spijt gehad. Lang haar staat mij gewoon het beste. heb vroeger ook alle kleuren van de regenboog gehad, tot mijn haar hardstikke dood was...toen dus afgeknipt en uit laten groeien. Nu eindelijk weer een beetje mezelf met lang haar. ik verf het nooit weer. Ik voelde me na de 5de dag een hormonster! Nu valt het best mee! voel me beter sinds gisteren, of dat van de gonal komt, geen idee?
Ik kleur het superveel (denk elke 3 maanden wel!) en vrij extreem van donker naar blond en omgekeerd, maar mijn haar blijft mooi gelukkig Ik verzorg het goed en krijg vaak complimenten. Het is echt wel een beetje mijn trots. Hoe ging dat gisteren met de Gonal Panter? Trouwens, in het begin als je 1 hormoon moet spuiten doe je om en om links en rechts toch? Hoe doe je dat dan wanneer je 2 hormonen moet spuiten? Of neemt nu de onderste blonde kant van mijn haar het even over en is dit een hele domme vraag?! Ik werd net weer behoorlijk geirriteerd door mijn collega. Ik denk dat hij het echt niet overleefd volgende week! :x
bij mij deed de lucrin links erg veel pijn en rechts niet. Ik spuit de lucrin dus steeds rechts, ik spuit gewoon steeds op een ander plekje. Naaldjes zijn dun dus dat lukt wel. De gonal spuit ik links. Gaat goed! Ik pak de ene dag de plekjes links/rechts net onder de navel en de andere dag spuit ik links/rechts beetje onder/naast de navel. Net op een ander plekje dus, dat gaat prima hoor. succes met de eerste spuit, twijfel niet te erg en wees niet te voorzichtig. het is een rotnaaldje van de lucrin, dus gewoon erin darten!! Zeg maar tegen jezelf: onehundredandeighty en gaan met die banaan!
HAHAHA@ Onehundredandeeeeeeeeeeeeeeeeightyyyyyyyyyy Die gaat op m'n blog vanavond of morgen! Ik hoor van veel dames dat de naaldjes vrij bot zijn. Hoe kan dat nou? De naald in het ziekenhuis toen met de prikinstructies ging er vrij makkelijk in...
@Panter: hahah ja zo is het wel..hopen dat je het goede plekje te pakken hebt wat het minst pijn doet...ik zou onderin in het midden beginnen...aan de zijkant deed het bij mij pijn en heb ik nu een grote blauwe plek
roodje de naaldjes zijn niet bot hoor, ze zijn gewoon wat dikker. De gonal is een heel dun naaldje maar de lucrin is een wat dikker naaldje. je moet in het oog van de naald kijken als je hem erin steekt. Dus het gaatje naar je toegekeerd. En echt even doordouwen, niet te voorzichtig want dan doet het echt pijn..
Joh, die prik stelt niks voor vergeleken bij een bevalling. Dus kop op, je kunt het wel. Als je het gedaan hebt denk je: Oooohhhh dit gaat wel lukken! Ennuh, die bevalling komt over een maand of 9 ook
Thanks! Je hebt helemaal gelijk! Dan hebben we inmiddels een nieuw topic geopend! Ik ga maar eens wat doen (ik word er immers voor betaald! ) Vanavond lees ik wel weer bij na acu/spuiten/yoga Fijne dag nog dames!
Haha.. @roodje je moet je echt niet druk maken!!!! @suus u go girl!!!eerste zit erin! Vvdd ik heb licht bruin haar en ook tot halverwege de rug. ik moet trouwens zeggen dat ik me eigenlijk alleeen maar beter voel sinds ik aan de deca zit. wel emotioneel en moe. maar voel me eigenljjk verder wel heel goed!
@Roodje: kop op, je kan het !! Gelukkig is de Gonal-F morgen binnen bij de apotheek...er zit nog maar 250 in de spuit die over is kwamen we gisterenavond achter dus net genoeg voor vanavond! Whaah ben al zo zenuwachtig voor de punctie en had gisteren verschrikkelijke hoofdpijn...mocht geen ibruprofen nemen 'slecht voor je eitjes'...maar had vanaf 9 tot 14.00 uur al hoofdpijn dus was het zat en heb toch 1 ibruprofen genomen... ja ik weet het slecht..maar de hoofdpijn was wel meteen over!
Hej meiden! Net bijna ruzie gehad bij de apotheek, zouden gisteren de puregon binnen krijgen.. ik moet nog 2 ampullen van 900E krijgen.. Dus ik ging vandaag informeren of ze ook binnen gekomen waren... Nou die muts die ons holp wist natuurlijk nergens niks van.. zag geen recept in de comuter staan.. Na verteld te hebben dat ik dat al 3 mei ingeleverd had en ik het grootste gedeelte wel al had, snapte ze het eindelijk, diegene die me gebeld heeft vorige week over dat ze waarschijnlijk binnen kwamen gisteren die had vakantie en diegene die het had overgenomen was er niet... Nou jullie raden het al er was niks binnen, op de notities die de apothekerass had gemaakt stond dat ik het pas in week 25 nodig had, 2 weken geleden gebeld had dat ik eerder mocht starten en het dus eerder nodig had.. Ze zouden het volgens de ass van vandaag pas laatste juni binnen krijgen!! Ik zeg heb het maandag nodig!!! Zegt ze zullen vrijdag wel even bellen, niks vrijdag regel het nu maar... Heb nog gevraagd of de ampullen van 300E wel leverbaar waren, ja die wel.. dus ik zeg waarom geven jullie me er dan niet 6 van 300E, dat is toch hetzelfde als 2x 900??? Nou na lang overleggen, ging ze er 3 dan nu bestellen van 300E, zouden ze morgen binnen zijn... (vraag je je af waarom ze dat zelf niet bedenken)En morgen was de apothekersass die erover gaat wel en moesten we daar dan nog maar de andere 900E mee regelen, want de verzekering zou er niet blij mee zijn dat ze er nu 3 van 300 voor ons bestelde want die waren veel duurder... iets van 795Euro ofzo? Wat boeit mij dat nou wat die rommel kost!!!! Domme koe! In ieder geval krijg ik dan morgen gelukkig wel wat voor de 1ste 6 dagen, das al een gerust gevoel... Maar wat een gezeik zeg! En dan helpen die hormonen ook niet echt! Was volgensmij best een hormonster hahaha! Wel voor de zekerheid f verzekering gebeld, niet dat ze het dadelijk niet vergoeden en ik een dikke rekening krijg, maar gelukkig was het geen probleem, ze zeiden dat de patient niet de dupe mag worden van leverings problemen... Dus das ook geregeld! Ik moet zeggen heb nu gelukkig ook niet zoveel klachten meer, buiten wat moe zijn! En niet goed in slaap kunnen vallen, pieker erg veel.... X
Ik had ook al bijna ruzie en de eerste spuit is er nog altijd niet in! Ik heb eerst een afspraak bij de acupunctuur en ik sta bij de bushalte, steek mijn hand op wanneer de bus eraan komt en die l*l kijkt me recht aan en rijdt zonder blikken of blozen zo weg! Ik ben ZO boos! Ik hoop dat ik niet te laat ben voor mijn afspraak!
Oh roodje dat meen je niet! Hoe asociaal zeg!!! Niet normaal! Hopelijk ben je optijd, anders zou ik gewoon gaan klagen bij de busmaatschappij!!! Succes met je spuit dadelijk! X
@roodje: Ik kom uit Oost-Vlaanderen. Ben ik hier de enige Belgische? @ VVDD: Ik ben oorspronkelijk een blondine, maar heb sinds januari mijn haar bruin geverfd. Mijn haar is sluik en lang en sinds januari heb ik ook een pony (froufrou genoemd bij ons). Ik hoopte met mijn nieuwe look dat ik het verleden aan de kant kon zetten, alleen is er in die tijd nog niet veel positiefs gebeurd. Nog 2 dagen en ik ben van de pil vanaf!! Me x