1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @ Me volgens mij ben je in dit topic momenteel de enige Belgische, maar ik voel me toch ook een piepklein beetje Belgische. Mijn moeder is getrouwd met een Belg en we zijn dus zeer regelmatig in de Kempen. Wat lekker dat je ook bijna met de pil mag stoppen!

Nou dames, het is me gelukt hoor! Appeltje Eitje dat spuiten! (is een NL uitdrukking@ Me! ;)) Voor een "full report" met foto's kunnen jullie ff op m'n blog kijken. Bedankt voor alle succeswensen!

@ Mona is je boosheid een beetje gezakt inmiddels? Wat een flapdrollen daar bij die apotheek zeg.

2. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOh wat leuk roodje! dat je er ook foto's van hebt gemaakt!

Zie je nou wel dat het heel erg meevalt:p EN had je je afspraak nog gehaald bij de acu?

He dan even een vraag aan iedereen.
    Ik las bij een ander topic dat mensen ook wel een camera meenemen naar het ziekenhuis om de echo, punctie en terugplaatsing vast te leggen.
    Zijn jullie dat ook van plan?
    Voor mijn gevoel zullen ze in het ziekenhuis wel raar kijken als je gaat filmen of foto's gaat maken.

@mona jemig wat een gedoe zeg! gelukkig heb je het nu in ieder geval wel.

Nou ik heb een hele drukke avond gehad, weze schoon maken in het nieuwe huis van me ouders. die gaan zaterdag verhuizen.
    En daarna nog bezig geweest met een luiertaart voor een babyshower die ik organiseer voor aankomende zondag.
    Als ie af is plaats ik wel even een fotootje:D

@ me fijn dat je ook bijna mag stoppen met de pil. Weer een stapje dichterbij!

@ pinda hahaha oh maar goed dat je er vandaag nog achter kwam.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, ik ga dat echt niet vastleggen....vind ik echt flauwekul...die punctie wil ik vast het liefste vergeten...dan hoef ik niet met mijn stresskop en pijnlijke uitdrukking op de eeuwige plaat :D

Roodje goedzo!! Ik zal zo je blog ff lezen!

liefs

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Leuk die foto's!!! Ik zie nu dat ik best iets lager mag prikken...ik blijf echt heel dicht bij mn navel en vanavond deed het echt pijn....geiiriteerd van het vele spuiten.

@ sollicitatie: ik ben afgewezen ivm vruchtbaarheidstraject. Ze hebben gekozen voor mijn 40+ concurent zonder kinderwens. Jammer maar ergens ben ik best opgelucht.

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ Panter!
    oooohhhww wel jammer hoor:(. Maar ik snap het wel dat ze om deze reden je daarvoor afwijzen.
    Maar hoe komt het dat het voor jou als een opluchting voelt? Je wou dit toch best wel heel graag?

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ha meiden,

Wat een bummer Panter! Maar toch goed dat je het gedaan hebt! Ik snap je gevoelens van opluchting ook wel ergens. Je weet nu gelukkig wel waar je aan toe bent.

@Lin nee dat ga ik ook zeker niet vastleggen. Ook de bevalling hoeft t.z.t. van mij niet op film en geen full frontal foto's e.d.

Vanochtend wakker geworden met een beetje weeig/misselijk gevoel, een hele licht zeurende hoofdpijn en een raar gevoel in m'n bovenbenen. Ik heb op m'n buik gezocht naar een blauwe plek, maar de enige die er zit is van de acupunctuur! Heb ik toch ff goed gedaan dan! ;)
    Ja ik prik best laag Panter. Echt ik m'n kwabje om het maar zo te zeggen hahah heel charmant, maar ik heb echt niks van de prik gevoeld. Ik dacht ook als ik wel blauwe plekken krijg dan liever wat lager. De spuit loodrecht houden was een hele goed tip!
    Ik zat later nog het boekje bij de Lucrin te lezen, maar toen zag ik staan dat als je de naald erin had gedaan dat je dan de zuiger iets terug moest trekken om te kijken of er bloed in zat en te controlleren of je niet in een ader zat geloof ik. Ik heb dat helemaal niet gedaan! Doen jullie dat? Dat heb ik ook niet meegekregen op de prikinstructies. Heb ik iets gemist?

7. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ roodje oooh nee doe ik ook niet hoor.
    Maar nu je het zegt ik heb het ook wel eens ergens gelezen, maar bij de prikinstructie hebben ze er niks van gezegd.
    Ach en ja gata goed zo bij mij, dus denk dat het wel meevalt

En volgens mij prik jij ook goed hoor, moet toch ook de streek onder je navel. Daar prik ik ook hoor.
    Soms iets hoger en smos iets lager, want ja er komen nog zo veel prikken aan:D

Ohhh ja.... ik ben vandaaaaag echt heeeeeel moe. Ben net 3 uren wakker en wil nu al weer naar bed. Echt sinds een dag of 3 dat ik telkens zo moe ben.
    Hoe staat het bij de rest van de hormonsters?????

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, ik trek de zuiger ook niet terug hoor...dat is alleen bij lucrin depots dat dat moet.
    Bij een depot spuit je in de spier, vandaar. Bij subcutaan hoef je de zuiger niet terug te trekken.

Lin, ik ben opgelucht omdat ik zoiets heb van: ik weet nu wat ik heb en is het wel goed om al die spanning op mn hals te halen...ik twijfelde zelf ook dus ergens opgelucht. Voordeel is dat m,ijn collega de baan heeft gekregen en die heeft dezelfde functie als ik wil. Zij gaat nu dus weg, dus kan ik hopelijk haar baan krijgen.
    heb ik toch nog wat ik wil ;)

9. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Moet je dan weer intern solliciteren @ Panter of is dat al besproken?

Kiekske, heb jij al wat gehoord over je sollicitatiebrief?

Is er al een nieuwe VVDD dames?

10. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    #590 linbabylin, 31 mei 2012
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
    @ panter aaaah zo ja. Nou zou mooi zijn als jij haar baan kan krijgen haha.

@ roodje, nee volgens mij niet heb jij een leuke?

Ik heb trouwens Diva ook al een tijdje niet meer hier gezien.
    Ze was wel even terug dacht toch?

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    VVDD: Euhm, wat zijn jullie hobby's, sporten of andere favoriete vrije tijds bestedingen?

Ik zit op naailes (klinkt suf, maar is echt heel erg leuk + het is ook technisch interessant want ik werk in de mode) verder doe ik aan yoga en probeer ik 2 a 3x per week hard te lopen. De afgelopen jaren heb ik veel taarten gemaakt (decoreren met Marsepein enz.) voor verjaardagen en bruiloften, maar ik ben m'n flow een beetje kwijt sinds de miskraam vorig jaar om eerlijk te zijn.
    Verder ben ik gek op films (met name horror!) en muziek (af en toe een concertje!) tattoos (beurzen enz.) en hou ik enorm van een dagje sauna op z'n tijd!

en jullie?! :D

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Roodje heb je hem er dus gewoon in 1x in gestoken..?!
    Heb ook een beetje last van misselijkheid... Dacht zelf dat het misschien een griepje was ofzo...

VVDD: Heb niet zo veel hobby's... Voetballen kijken is echt een hobby van me... Heb een seizoenskaart bij Roda en daarbij kijk ik ook veel op zondagmiddag voetbal...
    Voor de rest vind ik het heerlijk om wat aan te klote in huis... Klussen en inrichten...
    Zelf dingetjes maken en opknappen vind ik heerlijk...

@Me ik woon ook heel kort bij belgie... 1 minuut van de grens zelfs...

@Mona ik vond wel dat ie wat meer prikte vanuit de ijskast... Was vergeten uit te leggen...

@Panter he balen zeg maar gelukkig voel jij je er goed bij...

@Kiekse ben eens benieuwd wanneer je wat hoort...

13. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sow weer een hoop geschreven zeg!
    @ panter, jammer dat je niet bent aangenomen, maar ik snap dat je opgelucht bent... Zou fijn zijn als je nu de baan van je collega kan overnemen, hebben jullie beide wat jullie willen haha! Idd nu dit zwaar traject en een nieuwe baan is miss wel teveel van het goede..

@ Lin, nee ik ga het ook echt niet vastleggen.. Hebben er wel over gedacht om de 1ste spuit op de foto te zetten, maar ook dat hebben we niet gedaan! de 1ste POSITIEVE test ga ik wel vast leggen haha ;)

Verder hier ook weinig kwaaltjes meer... Wel wat sneller aangebrand merk ik en heel moe, maar buikpijn is weg gelukkig...

@ Suusje, ik vind dat wel meevallen, maarja dat is natuurlijk ook per persoon verschillen... Heb wel echt nog last van de botte naaldjes hoor... Kreeg hem er vanmorgen amper in...

@ roodje, dat is helemaal niet suf hoor meid! Wouw dat ik dat kon... Vriendin van mij kan het ook heel goed en die maakt kei leuke babylakentjes enzo....

VVVD, ik heb ook niet zoveel hobby's... 1x per week volleybal ik.. meer gaat helaas niet omdat ik heel onregelmatig werk....

X

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ja de eerste positieve zwangerschapstest had ik ook gefotografeerd.
    Heel af en toe kijk ik nog naar de foto, omdat ik af en toe ineens denk dat ik het allemaal gedroomd heb!
    Ik heb die test, de eerste echo en het polsbandje van het ziekenhuis voor de curretage allemaal in een doosje gedaan. Mijn eerste zwangerschapsdagboek kwam ik laatst ook weer tegen met opruimen. Dan moet ik wel even slikken.

De eerste spuit wilde ik vastleggen voor m'n blog. Veel vrienden en familie vragen er naar. Hoe het in z'n werk gaat en hoe die spuiten eruit zien. Is wel prettig dat ik het niet steeds opnieuw hoef te vertellen.

Ja voor kindjes zijn er superveel leuke patroontjes voor kleren en accessoires. Tot nu toe heb ik alleen nog maar dingetjes voor mezelf gemaakt, maar als ik zwanger ben ga ik zeker voor die kleine aan de slag. Wil dan wel een goeie naaimachine voor mezelf kopen, maar die krengen zijn zo duur! :(

Fijn dat je buikpijn is verdwenen Mona, jammer dat je er dan weer 2 andere symptomen voor terug krijgt!

Hier begint de hoofdpijn zwaarder te worden, maar ik heb gehoord dat je veel water moet drinken dus de volgende fles spa staat alweer klaar!

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter: balen! Maar als het een opluchting voor je is, dan is het goed dat het gebeurd is. Hopen dat je nu mag schuiven naar die andere functie!

Lin: ik ga dat allemaal niet filmen/ vastleggen. Wij krijgen bij de tp een foto van het embryo mee en dat vind ik genoeg.

@sollicitatie: zo'n hekel aan dit: vacature stond onterecht nog open, is al vervuld. :x Ik mocht wel mee voor een andere locatie, maar dat is, zonder enige file en echt van plaats naar plaats, ruim een uur rijden!! Niet leuk... Maar ik kijk verder...

VVDD: mijn hobby's: heb een hele tijd zumba gedaan, maar ben gestopt. Heb een slechte knie, die steeds slechter werd. Nu wandel ik vooral veel met de honden. Verder lezen, filmpjes kijken, met vriendinnen op pad, reizen, lekker uitgebreid badderen, af en toen naar een concert (21 juni weer :D) en/ of theatervoorstelling. Dat was het zo'n beetje.
    Heb dit jaar ook twee cursussen gevolgd: fotografie en photoshop. In september weer verder met photoshop.

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske wat balen van de vacature, maar toch heb je wel een positieve energieboost gekregen van het feit dat je hebt gereageerd. altijd goed voor je ontwikkeling!

VVDD: Ik ben hobbyloos :D
    Ik wandel veel met mijn hond, en mag graag met vriendinnen thee drinken, wijntjes drinken, uit eten, shoppen en kletsen. Ik ben a-sportief verder.

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

#597 Kiekske, 31 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2012
    Zo is dat Panter. Ik kijk rustig verder, er komt echt wel wat voorbij. En gezien ze mij op een andere locatie wilden hebben of in portefeuille wilden houden voor een nieuwe vacature op deze locatie, zegt me dat ze toch wel interesse hebben. Komt goed!

Wat voor hond heb jij?? En nog meer beestjes?

18. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    vvdd Ik heb ook niet echte hobby's. Ik kan vooral genieten van al mijn huisdieren en mijn vriend. En tijd met mijn familie en vrienden.
    Ik heb periodes dat ik ook wel sport, maar dat staat op dit moment even op een laag pitje, kan me er niet zo goed toezetten haha.

@ kieske, dat is wel even klote, had je de stap gezet en nu dit.
    Nou dat klinkt wel belovend hoor. MIsschien bieden ze je binnenkort wat anders aan

@All ik denk ook niet dat ik dat ga doen hoor. Ik wil het wel graag vastleggen als we gaan testen.

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Roodje: hoe ging het spuiten?? en leuk dat je een blog heb aangemaakt. is dat gratis en waar kun je dat doen??
    @Panter: jammer :(

@Gonal-F: net weer 2 spuiten Gonal-f opgehaald..heb nog een nieuwe van 900 en eentje van 450..maar die van 450 zitten niet in een pen..maar moeten we zelf de vloeistof mengen ofzo..:( maarja ff uitzoeken dus!
    @VVDD: winkelen, uit eten, bioscoop, uitgaan, computeren (sims spelen :), wil nog wel een andere leuke hobby zoeken maar weet niet wat..zat ook op zumba maar die sportschool werd me toch iets te duur + dat ik vaak geen zin had :p

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ohja..en mn buik..jeminee..is echt opgezet..ben benieuwd of er morgen wel een datum geprikt kan worden voor de punctie :$

Deel Deze Pagina