1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oke sorry ben wat hobby's vergeten...
    Hou er ook erg van om met mijn laptop en gsm te klote... Dus dingen installeren, kraken etc...
    Maar mijn grootste hobby is de sims spelen haha.... Dus pindakoek je bent niet de enige...

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Pinda: heb je ook last van je eierstokken?? Doen ze zeer? Volgens mij zijn de eitjes gewoon goed aan het groeien. Ik kon bij mijn 1e poging op het laatst de knopen van mijn broek niet meer dicht. Dus mij lijkt het een goed teken.

Kan je in jouw zkh ook in het weekend voor een punctie terecht?

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej

@ Kiekske, dat is balen zeg! Maar zoals je al zegt, wie weet komt er toch nog iets leuks voorbij, en ze weten nu dat je intresse hebt!

@ Pindakoek, spannend zeg! Ben heel benieuwd wanneer de punctie bij jouw zal zijn.... Heb je ook last van buikpijn dan? Of is je buik gewoon alleen opgezet?

@ Roodje, heb ook gehoord idd dat je veel water moet drinken... Maar ik vind water gewoon echt niks aan.... Maarja toch maar doen voor het goede doel..

Nou ik ben net bij de apotheek geweest... Heb nu 3 ampullen van 300E puregon gekregen. Morgen ging ze f overleggen met die andere apothekersass die er alles vanaf zou weten, want die was er vandaag niet (zei ze gisteren ook al....) En dan kijken ze f wat ze doen, waarschijnlijk dat ze dan toch nog 3 ampullen voor me moeten bestellen.. Ik denk waarom doen ze dat dan niet gewoon meteen.....???? Maarja zal wel aan mij liggen, ik kan nu gelukkig f vooruit! Ze zullen me bellen als die andere ampul binnen is maar als ik maandag of dinsdag niks gehoord heb ga ik zelf WEER bellen... ik heb er namelijk niet zoveel vertrouwen meer in daar...

X

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @ Mona kan me goed voorstellen dat je er geen vertrouwen meer in hebt! Idioten!
    Had je ook niet met je recept langs een andere apotheek gekund?
    Ik vind water wel lekker, dus heb er niet zo'n moeite mee. Er gaan 2 literflessen op een dag doorheen. Je kan er natuurlijk altijd een heel klein beetje siroop door gooien voor de smaak! ;)

@ Pinda ja is gratissshhhh op www.blogger.com :D
    Ik vind het wel prettig om anoniem te bloggen. Voor m'n eigen verwerking en voor vrienden en familie zodat je niet steeds hetzelfde verhaal hoeft te vertellen.
    Morgen weer een echo toch?

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Roodje: oohh oke wat leuk dat het gratisshh is :D dacht altijd dat je hiervoor moest betalen! Ja morgen weer echo ;)

Veel last van mijn eierstokken, opgezette buik, soort krampgevoel bleeehh..in het weekend kan ik terecht voor een punctie :)

6. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Roodje, dus je vrienden en familie lezen jouw blog... Maar dan is het toch niet anoniem ofwel? Ik ben niet zo goed in schrijven, weet nooit waar ik mee moet beginnen...
    Mijn recept had de apotheek ingenomen toen ik het daar had ingeleverd, dus had geen recept meer om mee naar een andere apotheek te gaan...

@ pinda, wat vervelend dat je last hebt van je buik, hopelijk is het een goed teken en groeien de eitjes goed!
    Bij ons is de ivf afdeling in het weekend dicht.... Vraag me af wat ze doen als ze bijv op vrijdag zien dat de eicellen groot genoeg zijn voor de pregnyl.... Maandag maar eens vragen......

X

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

lief dat jullie me missen! :)
    Ik heb het momenteel echt heel druk, einde schooljaar is altijd een pittige tijd en ik draai voor het eerst mee in het eindexamengebeuren, dus even extra aandacht nodig voor mijn werk...

Ik heb helaas nog geen datum, maaaaaar.... morgen is het 1 juni dus mag ik van mezelf naar het ziekenhuis bellen om te vragen wat de verwachtingen zijn! Ik wil nu zo onderhand wel iets weten. Van de week dacht ik dat we de brief binnen kregen, was het een uitnodiging voor de algemene voorlichtingsavond... ook fijn, maar niet waar ik op wacht ;)

VVDD, leuk! Mijn grootste hobby is het spelen van toneel, verder kijk ik er ook graag naar, ga ik graag naar de film, kook en bak ik graag en probeer ik te lezen, maar dat lukt minder dan ik zou willen.

8. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier megadrukke dag achter de rug! Hebben dit weekend totaalspektakel op school omdat we 50 jaar bestaan. Ik merk wel dat ik door die adrenaline mijzelf kan voortsleuren. Ik ben momenteel niet zo goed wegens oa familiale redenen en dat spektakel geeft mij de kans om mijn zorgen ff te vergeten. Moest ik kunnen ik kampeer op schoo! (bij wijze van spreken dan) Thuis krijg ik dan natuurlijk wel mijn klopke met de nodige traantjes soms. Hoop dat ik volgende week niet in een groot gat val.

@VVDD: Ik danste vroeger, ging naar hondenschool en deed muziekschool, maar wegens mijn hele geschiedenis staan al mijn hobby's op een laag pitje. Alles is een beetje moeten wijken, jammer genoeg.

Morgen de laatste pil!

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Volgens mij begint mijn hormonster langzaam door te breken..
    Heb net draagmoeder gezocht gezien en ben er zo boos om dat ik dat mens wel wat kon aan doen...

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jij niet alleen suusje!!!!!!! Wat een verschrikkelijk mens!!!! :$

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @ Mona
    Het is anoniem in de zin van dat ik niet met naam en toenaam op internet sta. Mijn beste vrienden en een aantal familieleden weten dat we met deze behandelingen bezig zijn, dus die mogen dat lezen en weten al wie ik ben, maar ik wil niet dat iemand die mijn echte naam googled op mijn blog uitkomt. Tegelijkertijd vind ik het wel een leuk idee als andere vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten ook iets aan mijn ervaring hebben.

@ Dutchdiva
    Kan me voorstellen dat je meer info wilt. Ik vond het wachten op een datum ook ZO killing!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi dames,

Huisdieren, ik heb 1 hond en 2 katten. De oudste kat was achter gelaten toen ik na de scheiding van mn ex mijn eerste eigen huisje kreeg. ik was zielig, en die kat ook. Heb haar dus in huis genomen. Die heet miep en is 13 jaar.

de andere kat kwam om miep gezelschap te houden, en die heet monster en doet haar naam eer aan. monster is 8 jaar.

Dan heb ik nog Izzie, onze amerikaanse buldog, die kwam toen we het nieuws kregen dat we nooit genetisch eigen kindjes konden krijgen. izzie is 8 jaar.

Kortom, mijn dieren zijn mijn alles.

Pinda, spannend je buik!! Ben erg benieuwd!

liefs

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Misschien gelijk een leuke nieuwe VVDD?
    Heb je huisdieren en zo ja, vertel er eens wat over! Of had iemand al wat anders in gedachten?!

14. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej!

Wij hebben 2 katten! Zijn echt lieverds en erg aanhankelijk... Is altijd gezellig thuiskomen... :)

X

15. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ pinda
    Ik ben heeeel benieuwd of je vandaag te horen krijgt wanneer je de punctie hebt! Je bent de eerste dan he!!

@ diva! yeeeh je bent er weer hahaha. Ja ik kan me dat ook goed voorstellen je wil gewoon een datum! punt

vvdd Ik heb 2 hondjes 2 chihuahua's. En 4 konijnen. Ik had nog een hamster maar die is laatst dood gegaan. En een kreeft maar die hebben we verkocht.
    En ik ben echt zo wijs met al mijn beessies. Maar er moet maar snel een baby komen anders komen er nog meer beesies bij haha

16. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hier ook 2 katten!
    Shelby is een spierwitte Europese korthaar met een geel en een groen oog (bijna 8)
    Lola is een halve Turkse Van en halve Europese korthaar, ook spierwit, maar met koeievlekken en een wasbeerstaart (bijna 6)

Het zijn wel beestjes met gebreken (maar die hebben we allemaal wel toch?!) maar echt mega lief!
    Lola is van kleins af aan periodes verschrikkelijk aan het miauwen (ook 's nachts!). Schijnt in het ras te zitten, maar af en toe word je er stapeldol van.
    Shelby was de perfecte kat, maar sinds we verhuisd zijn plast ze op de deurmat in het nieuwe huis. Ik heb de deurmat weggehaald en nu doet ze het niet meer, maar zo'n kaal kruipluik staat zo oncharmant! Weet nog ff niet hoe ik het moet gaan oplossen.

@ Lin een kreeft?! Hoe kom je daar nou bij?

@ Pinda en en en??!!

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hahaha!!! Geweldig om te lezen dat ik niet de enige ben waarbij de beestjes alles zijn. Ben helemaal gek van mijn beestenboeltje.

Wij hebben 2 katten en 2 honden.

Sam is een kruising pers en is 13 jaar. Die heb ik gekregen toen ik mijn examen havo gehaald heb.

Simon is een kruising boskat. Hij is een ex zwerfkat en vergiftigd op straat gevonden en naar de dierenarts gebracht. Normaal zetten ze de katten weer uit, maar Simon was te speciaal. Hij kwam in de krant en ik heb de dierenarts net zolang lastig gevallen totdat Simon mee naar huis mocht. Onze ongelooflijke slijmbal! Hij is nu ongeveer 6 of 7 jaar.

Jonas is onze Toller (nova scotia duck tolling retriever). Ons watje, maar wel een knapperd en goedzak 1e klas. Hij wordt in oktober 2.

En dan de clown van het stel: Dieter, onze ruwharige teckel van 11 maanden. Gekregen voor mijn 30e verjaardag van manlief, omdat ik er zo ontzettend graag één wilde hebben. Geweldig beestje!

Met mijn ex had ik een bordeaux dog, Nova. Maar die woont bij hem :(

Dat waren mijn beestjes!

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @VVD: ik heb 1 hond: een podenco (zusje haze windhond) en 2 katten ;)

@Punctie: net geweest..en links zag hij 7 eitjes, grootste 14 mm en rechts was er amper groei :$ waarschijnlijk wordt de punctie pas vlg week donderdag of vrijdag...

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Pinda: dat meen je niet? 14 mm is idd nog niet echt groot... Is je dosis verhoogd? Ik vind 7 wel een mooi aantal, dat zal ik iig niet redden. Hebben ze bij jou je AMH geprikt??
    Balen dat het niet dit weekend gaat worden... Nog even doorspuiten! Komt goed meid!

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Sjeetjemineetje@ Pinda
    Wordt je dosering Gonal-F nu weer omhoog gegooid?
    Wat raar dat het niet aan beide kanten even vlot gaat.
    Vind je het vervelend dat het weer is uitgesteld?

Deel Deze Pagina