Pinda, wat gek dat de ene kant niet meegroeit! Maar links 7 eitjes is best een mooie score hoor! Hopelijk groeit het lekker door en is je punctie toch eerder dan verwacht! suus & roodje, zijn jullie al gewend aan het spuiten? Hormonster inmiddels gearriveerd? De mijne is weg sinds ik gonal spuit, dus in geval van hormonster: nog ff doorbikkelen tot aan de gonal/puregon!
@ Panter Gisteren rechts gespoten. Voelde ik wel meer dan links, maar viel me ook reuze mee. Gisteren was ik met vlagen misselijk, had ik hoofdpijn en een raar gevoel in m'n benen. Vandaag heb ik helemaal nergens last van. Maar ja heb pas 2 x gespoten, dus zegt nog niks he! Hormonster nog nergens te bekennen...
Haha indd gelukkig zijn er meer beestengek. ik ben echt helemaal weg van mijn beestjes. kan wel uren over ze praten. @ roodje..die kreeft is een verhaal apart. mijn vriend wou een huisdier. 5 jaar terug en kocht 2 kreeften. wij woonden toen nog niet samen dus kon er niet veel over zeggen. waar het bij ons heel moeilijk is om zwanger te worden kregen die 2 kreeftjes denk ik wel 100 babys in 1 jaar. maar ja het eet elkaar allemaal op. Uiteindelijk hadden we nog 2 die stonden nog bij zijn ouders thuis. ik zei nou haal ze maar op komen ze maar naar ons. want sinds hij niet meer thuis woonde werden ze eigelijk verwaarloosd. maar toen ging er 1 dood en die andere hebben we toen maar verkocht. ik was allang blij want ik had er helemaal niks mee haha @pinda...oh wat jammer...moet je nog langer wachten hoop dat ze nu echt gaan groeien!!!ga voor je duimen! Ik heb vandaag echt wel een rotdag gehad..voelde me echt depri. hoop dat ik me morgen wat beter voel..want dit is echt niks aan. voor de rest valt het allemaal wel mee haha. ik ben heel benieuwd of suus en roodje ook last krijgen van de hormonen
Hi Lin, grappig verhaal van die kreeften. Ik geloof alleen dat, als ik er van af had gewild, ik ze had opgegeten! Ik ben echt ontzettend dol op kreeft! Wat betreft de hormonen wil ik nog niet te vroeg juichen, want ik weet dat het bij de meeste na de 4de spuit een beetje tegen begon te vallen qua bijwerkingen en morgen zet ik de vierde spuit, dus... Wat vervelend dat je je zo depri voelt. Probeer leuke dingetjes te plannen dan gaat de tijd sneller Mijn acupuncturist zei vd week tegen me "Rust goed uit en doe alleen maar dingen die je echt leuk vindt!" dus dat ben ik nu aan het doen! Ik heb gisteren een nieuwe naaimachine besteld (vriendlief wilde de helft betalen! ) die waarschijnlijk maandag afgeleverd gaat worden en morgen ga ik met een vriendin naar de Albert Cuyp stofjes halen voor nieuwe projecten en ff een drankje doen. 's avonds viert m'n zusje haar verjaardag en zondag ga ik waarschijnlijk naar een tattoo beurs in de Rai. Wat zijn jullie weekend plannen?
Heb wel al last van mijn darmen... De decapeptyl is niet echt goed voor mijn PDS... Verder ben ik heel erg moe maar weet niet of dat daardoor komt of dat me nu pas alle spanning uitbreekt...
@roodje: jou klachten had ik ook! Veel plezier op de albert cuyp vandaag! @suusje: van mn darmen heb ik ook last! Het moe zijn niet zo, wel hoofdpijn. Lekker weekend vandaag even huisje opruimen en vanavond verjaardag, sweet 16 van een dochter van mn vriend zn vriend vieren. Zondag zal wel een luie dag worden en als dan ook nog even het zonnetje wat meer gaat schijnen is het helemaal top fijn weekend meiden!
Haha dat verhaal van die kreeft VVDD (inmiddels van gisteren...) Wij hebben een heel lief konijntje Ik zou graag een katje willen, maar mijn man is nog niet overstag. Hij geeft gezegd dat ik een katje krijg als ik een bepaald gewicht heb bereikt... Natuurlijk een onmogelijk gewicht, zo slim is hij dan ook nog wel, maar goed, ik zal kijken of ik hem kan verbazen Verder hier een mindere dag... Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld, mocht van mezelf in juni dus maar meteen gedaan. Nu schijnt het nog steeds vrij druk te zijn, dus we krijgen niet in juni maar pas in de maand juli de prikinstructie. Dat is op zich niet erg, maar dan mag ik pas de volgende cyclus na die instructie beginnen. Het valt me zo tegen dat we dus zeer waarschijnlijk niet in juni/juli aan de beurt zijn maar op zijn vroegst in augustus... ben er echt verdrietig om...
Hallo allemaal, Laatste pil zit er sinds gisterenavond in. Woensdag begin ik met eerste spuit. ik voel me vandaag echt niet zo goed. Op mijn school hebben we dit weekend een totaalspektakel omdat we 50 jaar bestaan. Gisteren was de eerste voorstelling en ze is supergoed verlopen, vandaag is de tweede voorstelling, maar ik kan er niet bijzijn want ik moet naar een trouwfeest en daar wringt het schoentje. Mijn leerlingen moeten 4x optreden en ik voel mij er absoluut niet goed bij dat ik er niet ben voor hen. Ik h
vervolg... Ik had het al lastig dat ik een keuze daarin moest maken en toen heb ik gedacht ik moet aan mijn mijn denken. Maar nu heb ik echt het gevoel dat ik verkeerd gekozen heb. Ik heb daar maanden naartoe geleefd en nu moet ik dat zomaar ineens loslaten. Echt een stom gevoel. Heb daarnet zelfs al tranen gelaten ervoor. @ VVDD: Vroeger kreeg ik van mijn ouders nooit een hond, vandaar dat we na onze trouw direct een golden retriever gekocht hebben. Ze wordt dit jaar 5 jaar. Vorig jaar is onze tweede hond, een Berner Sennen, erbij gekomen op het moment dat ik normaal gezien ging bevallen. Verder heb ik nog 3 shetlanderpony's. Eén daarvan heb ik dit jaar gekregen voor mijn verjaardag van mijn man. ik hecht superveel belang aan mijn beesten. Die zijn echt superbelangrijk voor mij, maar ik begin wel te merken dat ze het gemis van een kind niet volledig kunnen wegwerken. me x
@ Dutchdiva Kan me voorstellen dat je daar een beetje depri van wordt. Elke maand voelt als verspilde tijd. De behandeling zelf neemt ook nog tijd in beslag en het voelt alsof je stilstaat. Allemaal hele herkenbare gevoelens. Ik zou willen dat ik iets kon zeggen om je beter te laten voelen, maar ik vrees dat nu niks helpt. Dikke knuffel meis! @ Me fijn dat je geen pil meer hoeft te slikken. Ik ben woensdag ook klaar en kijk er ontzettend naar uit! Vervelend dat je je zo rot voelt. Misschien dat het toch allemaal iets zwaarder is dan je dacht (emotioneel gezien). Je hebt echter wel gelijk: je moet nu voor jezelf kiezen. Ik heb bij mijn baas aangegeven dat ik de komende tijd alle stress situaties uit de weg ga, omdat ik het me niet kan veroorloven nu. Kan me wel voorstellen dat je het gevoel hebt je leerlingen in de steek te laten. Denk echter dat als ze weten of zouden weten waar je mee bezig bent dat ze het zouden begrijpen! Af en toe een traan laten is helemaal niet erg! Ik ben iets te enthusiast geweest en ben van Muiderpoort naar de Albert Cuyp gelopen en weer terug. Ben gebroken! Ben wel goed geslaagd en ga nu naar mn zusje!
Diva, wat balen zeg dat je zo lang moet wachten... me, eindelijk pilloos! Het gaat beginnen, spannend hoor! suus, heb ook last van mn darmen...steeds krampen en diarree. Lastig hoor...vooral die buikkrampen...net of ik buikgriep heb. Alleen het komt met een soort van aanvallen...het is niet constant. Met pds heb je ws nog veel meer last dan ik.... @ hormonsters, zijn de eersten al gearriveerd? Hier gaat het goed, iik heb de komende week vrij. Moet 1 dag op cursus maar kan verder lekker mijn eieren uitbroeden in alle rust. Moet zeggen dat er voor mijn gevoel wel iets klem zit in mn buik....volgens mij heb ik nu al mega eierstoken....drukt en is lastig met bukken en voorover zitten. ook doet mn broekrand zeer in mn buik en ik loop dus steeds met mijn broek open. Morgen maar een jurkje aandoen, zit vast lekkerder.
Hier nog geen hormonster, maar het voelt alsof ik door m'n heup ben gezakt! Mijn linkerheup doet flink zeer en m'n knieen voelen ook een beetje beurs. Al met al valt het me nog mee. *afkloppen*
gewrichtspijn, had ik ook last van. Straks als de lucrin halveert en je de gonal-f/puregon bij gaat spuiten dan gaat dat weer over. Tenminste hier wel!
ik moest vanaf het moment dat ik starte met gonal-f de lucrin halveren van 0.2 ml naar 0.1 ml. Maar mss verschilt dat ook wel per ZH hoor!
hier nog geen hormonster aanwezig... wel wat sneller geïrriteerd... ben wel doodmoe... lig alweer in bed.. vraag me alleen af of ik er wel aan toe moet geven of juist niet...
suus, je moet lief voor jezelf zijn. Als je moe bent moet je lekker gaan slapen. Alle energie sparen voor straks, je gaat je beter voelen zodra je gaat stimuleren.
Heb het net nog ff snel nagekeken, maar op mijn schema staat dat ik 0,2 ml blijf spuiten en bij de Puregon staat 150E. Het zal wel verschillen dan idd per ziekenhuis.
Hej meiden, Gisteren lekker een dagje weg geweest... En nu heerlijk lekker niets doen op deze regenachtige zondag.... Verder gaat het goed hier... Spuiten gaat prima... Af en toe idd wat buikpijn klachten... En heel moe... Maar ik geef hier gewoon aan toe hoor.. Lekker luieren haha! Morgen krijg ik mijn uitgangsecho... hopelijk is die goed.. Ben wel een beetje bang dat er iets geks te zijn is omdat ik af en toe buikpijn heb.... Hopelijk mag ik gewoon gaan starten met de puregon en kan ik ook mijn eieren gaan uitbroeden !
Hallo, Ik heb gisteren mijn spektakel en trouw gecombineerd! Ik voelde mij zo slecht erbij dat mijn man dat ook begon te merken en dat hij zei dat het ook stom was als ik vies aan tafel ging zitten. Uiteindelijk heb ik de beslissing genomen om naar mijn school te gaan, mijn lln waren doodgelukkig dat ik er uiteindelijk was, mijn collega's ook. Na het laatste optreden van mijn lln heb ik mij dan gehaast naar het trouwfeest, was ong. klein uurtje rijden en ik was net op tijd voor het hoofdgerecht. Ik had onze vrienden niet op voorhand kunnen verwittigen, maar heb het daar uitgelegd, mijn man had het ook al uitgelegd dat ik wat later ging zijn. Heb wat extra geld in het envelopje gestoken om mij nog eens te verontschuldigen voor het eten dat ik niet heb opgegeten en dat ze toch besteld hadden voor mij. Ben echt blij dat ik deze beslissing heb gemaakt.