Hai dames! Vandaag voor echo geweest en mn grootste eitje is nu 16mm..dus do of vrij de punctie! Nu as di weer terugkomen...spannend Zo even uurtje bijslapen ben echt moe pffff...fijne zondag!
@ roodje Ik heb eerst veel gestresst maar later ging het veel beter... De dag voor en de dag van de punctie was ik er niet zoveel mee bezig... Was alleen maar aan het denken aan de vakantie, dat hielp echt!!! Pas toen ik in het ziekenhuisbed lag kreeg ik de zenuwen en toen al de slaappil en pijnstiller dus mega relax verder... Nu ben ik zenuwachtiger dan ervoor... Succes
Leuk dat je meekletst op dit topic Jenka! Ben blij dat geen vervelende punctie hebt gehad. De meiden hier (incl. mijzelf!) zijn behoorlijk zenuwachtig voor de punctie, dus het is goed te horen dat het bij jou meeviel. Wanneer krijg je te horen hoeveel emrbyo's er zijn ontstaan? @de rest van de dames: Dit is Jenka! Zij heeft gisteren de punctie ondergaan. Ik zal ff "het lijstje" optrommelen, dan kan ze zichzelf toevoegen en de stand van zaken van de andere dames zien!
Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo +- week 25 punctie = week van 18juni Me083 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 06: laatste pil 06 06: eerste spuit week van 18 juni: punctie + terugplaatsing Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo Begin juni geschatte punctie
Pinda wat spannend! Jenka is trouwens een plaatsgenootje van ons! Ik voel een koffie/theeleut momentje aankomen binnenkort! @Jenka we houden dus een lijstje bij. Zet je jezelf ertussen?
Roodje, ik ben heel onhandig met apparaten en sites ed... Ik moet ook steeds dezevtopic zoeken.. An je hem ergens als favo neerzetten of zo?? Morgen ochtend mag ik btw bellen voor de emy's en een eventuele tp ( waarschijnlijk dinsdag dan) de 18e staat gepland voor de zwangerschapstest ( bloedprikken smorgens en smiddags uitslag ) Maar eerst morgen afwachten En voor alle meiden hier... Heel veel sterkte en succes gewenst en hoop dat het lukt!!! Liefs
Je kunt je abboneren op een topic. Dan krijg je een email elke keer als er een nieuwe post is op het topic. Ik moet hem ook af en toe weer opzoeken hoor!
Jenka icsi 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest..........
jenka welkom! Fijn dat de punctie is meegevallen, ik las ergens anders dat je 16 eitjes had? Wat een topscore meid! Dames, opzoeken van de topic's is niet zo moeilijk. Bovenaan de site staat een rijtje van links naar recht..gebruikersinstellingen etc. Daar ga je naar directe links, naar abbonementen en dan krijg je de lijst waarop je geabboneerd bent. Zo zoek ik steeds de topic's op waar ik reageer. Ik heb wel abbo genomen maar zonder emailnotificatie want anders zit mn mailbox steeds vol met forumdingen.
Jenka -ICSI 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo +- week 25 punctie = week van 18juni Me083 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 06: laatste pil 06 06: eerste spuit week van 18 juni: punctie + terugplaatsing Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo Begin juni geschatte punctie ff lijstje aangepast!
Jenka icsi 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo +- week 25 punctie = week van 18juni Me083 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 06: laatste pil 06 06: eerste spuit week van 18 juni: punctie + terugplaatsing Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo Begin juni geschatte punctie @ Jenka, Spannend morgen zeg! Hopelijk zijn je eitjes goed bevrucht en heb wat emmy's over voor in de vriezer! En dan dinsdag de TP en dan maar lekker broeden! Je bent de eerste op ons wachtbankje! Whoooohoooo!
haha je idd bijna tegelijk het lijstje aangepast! Ik voel me prima, ben niet vooruit te branden maar dat komt omdat het zondag is en ik 13!! uren heb geslapen... ben wel moe en slaap veel & lang....maar dat komt mss ook wel van al het werken van de afgelopen weken. Hoe voel jij je roodje?
13u!!! Dan zal je het wel nodig hebben gehad! Ik ben ook niet vooruit te branden, maar dat komt omdat het zeer doet om te lopen! Ik zou vandaag naar een tattoo beurs, maar ik heb afgezegd. Dat zou ik niet trekken! Ik moet nog een was draaien en als dat me lukt vandaag ben ik een tevreden mens. Vriendlief zou stofzuigen en we hebben besloten iets te eten te halen vanavond, dus lekker lui ook hier! Gaat het goed met 2x spuiten op een dag? Helemaal geen bijwerkingen meer? Zijn je eieren al aan het groeien?! Ik ben nieuwsgierig!
Hej! @ Jenka, welkom hier! Fijn dat de punctie is meegevallen! Ben benieuwd hoeveel goede emmy''s je hebt! Succes morgen Ben idd ook wel een beetje zenuwachtig aan het worden, maar er zijn er ons al zoveel voorgegaan! Ons gaat dat ook lukken! @ Panter, ik ben ook al zo moe............... net ook nog f lekker op de bank geslapen, maar als ik dan wakker wordt ben ik zoooooo chagrijnig haha! @ hier nu heel zenuwachtig voor de echo van morgen! Hoop zo dat alles er goed uit ziet! En dat ik mag starten met de puregon! X
Mona, dan moet je ff op mijn ticker klikken, dan kom je op de site waar je eentje kunt maken. heb je er eentje gemaakt dan moet je de ubb/bb code kopiëren en in je handtekening hier plakken. Succes! Dus ook al zo moe, mss ligt het ook wel aan het weer hoor...want ik voelde me echt stukken beter toen ik mocht starten met stimuleren. Roodje, ik voel idd een bepaalde druk in mijn buik wat volgens mij komt doordat er wat groeit. Maar voor de rest geen bijwerkingen, ja ik ben moe maar dat kan ook van het weer of het vele werken komen. Het spuiten gaat goed, alleen veel blauwe plekken op mn buik...zo raar want dat is zo sinds de gonal-f erbij kwam. Maar goed er zijn nog een paar plekjes om te spuiten en anders verhuis ik wel even naar mijn benen. Maar dat doet echt auw...in de benen prikken.
Dankje panter, zal zo eens f kijken! Ik ben benieuwd, want ze zeiden idd in het ziekenhuis dat ze klachten van deca meestal verdwijnen als je met de puregon gaat starten... En buikpijn heb ik nu ook met vlagen, maar weet niet of dat nou mijn darmen zijn of toch mijn eierstokken.... Als het goed is moeten die toch rustig zijn van de deca... Heb wel moeite met naar de wc te gaan.. maar dat heb ik wel vaker, dus wie weet zijn het gewoon mijn darmen.. Ik heb ook al last van blauwe plekken, 1tje is echt bijna zwart haha... Maar heb nog wel wat plekjes om te prikken... Hopelijk is die dikke blauwe plek snel weg want als het goed ik moet ik volgende week 2 spuiten zetten.... X