Hoop dat iedereen ons terug gaat vinden idd! Spannend @ Me, kan me voorstellen dat je een tijdje hebt gedacht stil te staan. Nu komt de volgende fase!
Jenka -ICSI 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo = goed 06-06: Start 150E puregon 13-06: Controle echo +- week 25 punctie = week van 18juni Me083 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 06: laatste pil 06 06: eerste spuit week van 18 juni: punctie + terugplaatsing Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo Begin juni geschatte punctie Mijn lijstje even aangepast
Is het eigenlijk al definitief dan dat volgend jaar nog maar 1 ivf vergoed wordt?? Dacht dat ze dat van plan waren maar dat dat.nog niet definitief was....... Ik vind het in ieder geval belachelijk! X
volgens mijn gyn gaat het door...maar met de val van het kabinet kan het natuurlijk nog veranderen...(hoop ik ontzettend!!!!)
Mona: dat ziet er goed uit!! Vvdd: nu nog 1 dagje parijs. Verder in juli een midweek ponypark city (stiefdochter is gek van paarden), maar ik weet niet of ik mee kan. Volgens mijn berekeningen zou ik dan de tp hebben... Maar als ik niet mee kan, vind ik dat helemaal niet erg... Hier: al sinds vrijdag bruinverlies, maar geen ongi. En dat terwijl ik as vrijdag pas ongi moet worden. Lang leve het kneuzige lijf
kiekske wat balen dat je ongi niet doorzet. ik ga vanavond een ongidansje voor je doen, wie weet dans ik het los!! Heeft dit gevolgen voor je startdatum van behandeling of is dit in ogen van ZH wel oké? edit, zie dat je pas vrijdag ongi hoeft te worden...in dat geval dans ik maar niet!
Jenka -ICSI 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo = goed 06-06: Start 150E puregon 13-06: Controle echo +- week 25 punctie = week van 18juni Me083 - IVF/ICSI voor 1ste kindje 01 06: laatste pil 06 06: eerste spuit 13 06: vervolg echo week van 18 juni: punctie + terugplaatsing Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo Begin juni geschatte punctie
Ik hoop dat het met het vallen van het kabinet gewoon niet doorgaat dat ze het naar 1 ivf behandeling vergoeden zetten.. Maar ik neem wel aan dat je dat via een aanvullende verzekering ofzo wel vergoed gaat krijgen?? Hopelijk hebben we het niet meer nodig en zijn we allemaal voor 2013 zwanger! Met genoeg cryo's in vriezer voor een eventuele 2e kindje... X
verzekeringen zijn niet verplicht het in aanvullend pakket op te nemen, dus die kans is klein dat dat gebeurt... Maar goed, voorlopig nog niks loos..het is nog geen volgend jaar. Maar toch zijn wij voor de zekerheid al aan het sparen. Gewoon just in case...ik word 34 volgend jaar dus we kunnen niet echt lang meer sparen...moet wel wat opschieten van mijn rammelende eierstokken
Wij hebben ook wel spaargeld, maarja als het niet hoeft en het gewoon via de verzekering kan... misschien valt het allemaal idd wel mee... Ben wel nu ook basis aanvullend en nog een pakket verzekerd, dus mocht mijn verzekering het wel bij de aanvullende verzekering doen zit ik wel goed... Maar we gaan er gewoon vanuit het niet nodig te hebben x
Jaaaaaaa er heeft bevruchting plaatsgevonden!!! Ben vergeten te vragen hoeveel van de 16.... Zooo blij blij was ik! Morgen 1545 uur tp....wordt vervolgd....
Oooh jenka wat spannend...en ja eigenlijk ben je gewoon zwanger he morgen. alleen nou moet het nog blijven zitten. ik hoop dat je ook nog goeie cryo's hebt. Hier even snel....ik begin mijn buik al te voelen maar dat had ik al bij de decapeptyl. sinds vanavond begint het wat te trekken allemaal
Lin, jij ook al een trekbuik. Welkom bij de trekbuikenclub. Nog even en we zijn met meer. Hopelijk worden onze trekbuiken straks babybuiken...spannend allemaal he? Ik voel het elke dag erger worden, dat drukkende en trekkende gevoel. Goed teken, dan groeien je eitjes iig.
Noem je het trekbuik??? Lol! Ik had op het laatst zoveel last datvtraplopen niet ging... Het lerk van de zijkant of ik al zwanger was zoveel eitjes... Hoop dat je niet veel lichamelijke klachten hebt/ krijgt... Het geheel is al lastig genoeg
Goedemorgen dames, @Lin: trekbuik haha daar kan ik over meepraten, links zitten 7 eitjes..maar rechts trekt nu ook behoorlijk..we zullen het straks zien bij de echo @Jenka: super dat er bevruchting heeft plaatsgevonden!! hopelijk alle 16 bevrucht @Kabinet: hopelijk gaan de plannen niet door dan!! een kindje hebben wordt dan echt een luxe!
Jenka heel veel succes vandaag! Ben ook benieuwd hoeveel embryo's je hebt. Laat even weten hoe het gegaan is vanmiddag. @Pinda Spannend hoor je echo. Hoop dat je eitjes rechts flink gegroeid zijn de laatste paar dagen! @ Me spannend morgen de eerste spuit erin! @ Natasja73 Mijn verzekering ook, maar met een goede aanvullende verzekering kan je evt. in het buitenland laten behandelen. Mochten er 2 pogingen mislukken bij mij dan wil ik voor de derde uitwijken naar Belgie. Hier sinds gisteravond grieperig Had einde vd dag al hoofdpijn en 's avonds rillerig, zweten en keelpijn. Vannacht een tijd wakker gelegen ook. Nu flink aan de Paracetamol. Hopen dat het overwaait!
jenka, succes vandaag! Ben zo benieuwd hoeveel mooie emmies je hebt! Me, spannend de eerste spuit morgen, ben je al nerveus? Roodje, wat rot dat je ziek word. kun je nu net niet gebruiken!! Hier alles goed, heb volgens mij een paar mega eierstokken haha! Ben zoooo nieuwsgierig wat er in mn buik gebeurt.