@Roodje je krijgt sowieso 3 pogingen vergoed het is volgens mij alleen zo dat je niet in alle ziekenhuizen het meteen gedeclareerd krijgt. Dus dan moet je het vooruit betalen... Dat kun je volgens mij na vragen bij de verzekering... Dat is wat ik gehoord heb.. @Me begin je morgen met het spuiten..?! Spannend... @Pinda succes met je echo... Hopelijk liggen er veel eitjes klaar... @Jenka heel veel succes en blijf maar rustig he...
@Roodje nee was voor jou... Maar heeft volgens mij niks te maken met een aanvullende verzekering... De 3 pogingen zitten in het basis pakket...
Ja ik weet dat die 3 pogingen in het basispakket zitten, volgens mij heb ik daar ook geen vraag over gesteld... Ik reageerde op Natasje die zei dat haar zorgeverzekering alleen vanuit de basisverzekering vergoedt (niet aanvullend). Ik ben ook aanvullend verzekerd en door die aanvullende verzekering kan ik evt. uitwijken naar het buitenland als ik zou willen, maar dat was een opmerking, geen vraag! Maar maakt niet uit! Kleine spraakverwarring!
Het spuiten gaat al helemaal van zelf... Bij jou ook..?! Vergeet het alleen soms... Ben qua tijdstip verschoven naar 10 uur... En nu denk ik wel eens ow het is al 10 over... Ben wel nog steeds echt moe... En ik ben niet iemand die stil kan zitten dus dat valt wel even tegen... Jij veel last van bijwerkingen of niet..?!
Nou vanzelf wil ik niet zeggen haha! Af en toe bespeur ik nog wel enige aarzeling bij mezelf vlak voordat die naald erin gaat, maar ik doe het wel braaf elke avond tussen 7u en 8u. Wat naar dat je zo moe bent. Wanneer mag jij gaan stimuleren? Volgens Panter komt het dan weer helemaal goed. Lekker je rust pakken hoor als je daar behoefte aan hebt. Ben je niet van het op de bank een boek lezen, of gamen/surfen, series kijken op tv of dvd etc? Dan rust je toch uit, maar ben je ook een beetje bezig. Afgelopen weekend had ik nog erg last van m'n botten en gewrichten, maar dat is nu minder. Ik had het er ook een beetje zelf naar gemaakt en een beetje te druk geweest. De rust op zondag heeft het weer een beetje in balans gebracht. Verder nergens last van. Ja, ik voel me grieperig, maar denk niet dat dat door de hormonen komt! Morgen m'n laatste pil en hopelijk ben ik dan snel ongi! (en dan hopelijk 9 maanden niet meer!)
NOu dames... ik spuit nu 2dagen gonal F. En ben nu echt moe hoor hahaha. Dus ik voel tot nu toe niet echt verschil. Alleen mijn buik is iets wat gevoeliger. @ roodje.. ik heb dat ook nog wel hoor hihi vlak voor het prikken denk ik dan ooh nee wacht... hahaha Ik heb acupunctuur gehad Ze zei dat mijn energiepeil heel laag was. Maar kon ook komen door de hormonen. maar door 2 naaldjes kwam dat al helemaal op gang. En daarna allemaal naaldjes bij mijn baarmoeder en eierstokken. Voelde wel grappig hoor hahaha.. Helaas is ze er volgende week niet. dus ik heb nu voor 18 juni een afspraak staan, maar kan ook heel goed zijn dat ik dan de punctie heb. dus die afspraak is even onder voorbehoud. En anders ga ik proberen voor de terugplaatsing nog een behandeling te doen.
@Jenka: veel succes vandaag!!! @All: rechterkant is amper gegroeid en links zijn er 5 mogelijke eitjes die groot genoeg zijn voor de punctie. Vind het erg teleurstellend als ik hoor hoeveel eitjes andere vrouwen hebben nu maar hopen dat ze alle 5 ook echt goed zijn!! Hoor na 14.00 uur of ik donderdag of vrijdag de punctie heb...
OOhhw pinda dat is wel even een domper voor je . Maar ja 5 is wel mooi toch! Je hebt er maar 1 nodig! En alle andere zijn alleen maar mooi meegenomen. @ all ik heb op aanraden van de acupuncturist teunisbloem olie gehaald. Zijn er meer die daar aan zitten? Ik twijfel toch een beetje haha
Lin ik heb juist van Panter begrepen dat de Teunisbloem- en de Tarwekiem olie niet gebruikt mogen worden tijdens dit traject omdat die je cyclus kunnen veranderen en dat willen we juist niet omdat we onze cyclus willen controlleren onder toezicht van de dokters in het zkh. Als ik jou was zou ik eerst even met de arts overleggen voordat ik het ging slikken... Ik heb het beide geslikt na mijn miskraam om weer meer regelmaat in mijn cyclus te krijgen en het werkte wel bij mij. @ Pinda, wat een teleurstelling idd. Hebben ze ook gezegd hoe ze denken dat het komt en waarom er maar aan 1 kant vooruitgang is geweest? Ben benieuwd naar je punctiedatum!
@Roodje: nee heeft hij niet gezegd en heb het eigenlijk ook niet gevraagd hopen dat het allemaal goede zijn! heb geen zin om weer een cyclus te gaan spuiten
Dat kan ik me goed voorstellen meis! Ik hoop voor je dat het allemaal door gaat. Zoals Lin al zei uiteindelijk hebben ze er nu 1 nodig en als er nog extra zijn voor in de vriezer is dat mooi meegenomen! Nog een kwartiertje dan weet je het!
Ja indd! sommige hebben heel veel eitjes maar dat wil ook niet zeggen dat het allemaal goede bevruchtingen worden. Ben heel benieuwd naar je punctie datum. je laat het zo wel even weten he!!! @ teunisbloemolie, ik twijfelde ook al hoor.. vond het een beetje vreemd. ik heb er vanochtend dus wel 1 genomen, maar ik laat het daar wel bij eerst.
Ja anders bel je de arts ff toch? Dan weet je het zeker. Maar staat me iets van bij dat het niet mocht tijdens behandelingen.
Ik heb de meest uitgebreide aanvullende verzekering van OHRA en die doen het dus niet. Die verschuilen zich achter de basisverzekering
Da's een domper @ Natasja Ik zie dat je in DD loopt. Dure grap dus?! Kon je niet van zorgverzekeraar wisselen eind vorig jaar of wist je nog niet dat je met deze behandeling zou gaan starten destijds?
Hej meiden, @ Pinda, hmm das minder... maar idd je hebt er maar 1 goede nodig!! Duim gewoon dat die er bij gaat zitten voor jou! @ Suus, wat fijn dat het spuiten je goed af gaat.. ik zet gewoon elke dag de wekker om 8u dus dan vergeet ik het ook niet... Morgen ga ik de 2de spuit erbij zetten.. Maar gelukkig is mijn blauwe plek bijna weg.. kan ik beide kanten weer gebruiken @ Lin, ik mag in deze periode alleen maar paracetamol gebruiken, de rest moet in overleg met de arts... Geen idee of teunisbloem mag, ik zou het zeker even overleggen, zeker als het de cyclus kan beinvloeden... X