Trouwens Pinda, ik las net op een ander topic over een dame die 6 eicellen had bij de punctie waarvan 4 x B kwaliteit en die is nu toch mooi zwanger! Don't give up!
Dames, ik had 6 emy's die goed waren... De mooiste, 8 cellig, hebben ze net terug gepaatst... Nu weer wachten, hopen, duimen, bidden....
Wow Jenka wat goed! De andere 5 dus in de vriezer? Hoe voel je je nu? Heb je nu van die vaginale zetpillen meegekregen? Pff nu de 2 lange wachtweken. Lekker broeden meis, hopelijk ben je straks de eerste die roze kleurt op de lijst!
@ pinda, dat is echt vervelend als ze zeggen 14.00 uur en ze bellen niet dan. Ik hoop dat je ondertussen al iets weet. @jenka ooh wat goed zeg! 8 delig nog wel dat is wel goed toch???
@jenka: wat goed! En spannende weken hoor, hoop zo voor je dat het raak is!! @roodje: ja het kan goed zijn maar ook weer niet, ach we wachten het af Jeejj ik heb vrijdag om 9.40 uur de punctie, vandaag voor het laatst deca en gonal-f spuiten verlies op t moment mega veel afscheiding..ondergoed is helemaal nat..bah bah!!
Pinda, wat vervelend dat je maar 5 follikels hebt, maar als er in alle follikels eicellen zitten dan heb je 5 eitjes! En dat willen ze graag, tussen de 5 en 10 eicellen. dat schijnt normaal te zijn. Maar kan me je teleurstelling wel voorstellen hoor, zou dat zelf ook hebben. Misschien worden het wel 5 topembryo's meid! Weet je al wanneer de punctie is? Jenka, wat goed je hebt een topper terug gekregen!!! Zijn de andere emmies geschikt als cryo? Of hoor je dat later? Nu uitbroeden! Hier alles goed, heb echt last van mn eierstokken....zit in de weg en is lastig met lopen en door hobbels fietsen. Ben benieuwd wat mijn stokkies doen.
Jenka -ICSI 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo = goed 06-06: Start 150E puregon 13-06: Controle echo +- week 25 punctie = week van 18juni Me083 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 06: laatste pil 06 06: eerste spuit week van 18 juni: punctie + terugplaatsing Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo 01-06: vervolg echo 03-06: vervolg echo 05-06: vervolg echo 08-06: punctie 11-06: terugplaatsing? Zo lijstje weer aangepast!
@ roodje, ja utrogestan... Die moest ik al gebruiken de dag van de punctie... Hoe voel jij je? @linbabylin, Dat was heeeeeel erg goed @ pinda, jeeeeeeeeee nu hopen dat het je net zo makkelijk vergaat als bij mij... Ik duim, hoop, bid voor goede emy's!!!!!! @panter, schriftelijk binnen 2 weken krijgen we te horen hoeveel cryo's... En jij nog ff volhouden, ben ook benieuwd hoop veel follikels met eitjes
Goh@ Pinda, je zal maar overmorgen je punctie hebben! Ben je nerveus of valt het mee? Hier nog steeds snotteren, niezen, waterige oogjes, warm & koud enz. maar geen koorts dus we gaan gewoon door! Vanaaf weer acupunctuur. Misschien heeft kan ze wat naaldjes plaatsen ter beterschap?! Vanaaf ook laatste pil! Joehooeeeee! *Doet een dansje* Kiekske weer terug uit Parijs? Al ongi? Zou Dutchdiva ons zijn kwijtgeraakt trouwens?!
@Pinda spannend zeg... @Roodje bah balen zeg hopelijk zet het griepje niet door.... Hier is mijn ongi vannacht goed door gebroken... Ik heb wel een flinke ongi en had best veel krampen vannacht... Kan natuurlijk ook komen omdat mijn volle darmen er tegen aan duwen...
Pinda, wat spannend!! Al zenuwen? Ben zo benieuwd hoe jij het beleefd, Jenka haar punctieverhaal gaf me rust dus hoop dat jij hetzelfde ervaart. Dutchdiva kan ons best kwijt zijn....moeten we haar ff PB sturen? Wie neemt dat op zich? Suusje, balen dat je ongi zo pijnlijk is. Hopelijk trekt alles straks weer rceht als je gaat stimuleren. Roodje, balen van je zieke gevoel....gelukkig geen koorts. Jenka, hoe voel je je? Voelt het ook speciaal om een emmie in je bui te hebben? Hier gaat alles goed, erg last van mn eierstokken en tel de dagen af naar de eerste echo.
@ Suusje Als je nu ongi bent, moet je dan niet eerder beginnen met de Puregon? Ik moet bellen als ik ongi ben (waarschijnlijk vh weekend) en dan moet ik volgens mij meteen beginnen met stimuleren?! Vervelend dat je zulke zware krampen hebt. Kruikje ertegenaan?
roodje, ik stopte 22 mei met de pil en moest 29 mei pas starten met stimuleren. dat verschilt dus ook weer per ZH. Ik was nog ongesteld toen ik starte met stimuleren...was pas op zaterdag ongesteld geworden terwijl ik op disndag de laatste pil had geslikt.
Het verschilt allemaal per ziekenhuis... IK heb precies het zelfde als Monatoetje omdat we samen in het azm lopen... IK hoef niet te bellen... Ik moet op 11 juni komen voor een echo... Dan kijken ze of de cyclus volledige is plat gelegd en daarna mag ik beginnen met stimuleren... Wij moeten dus bijna 14 dagen de decapeptyl spuiten voordat we gaan stimuleren... Denk ook dat de ongi wel pijnlijk is omdat ik al vanaf half maart de pil moest doorslikken...
Ik moest ook ff naar haar zoeken, maar ik heb haar een PB gestuurd @ Panter. Spannend! Vrijdag eerste echo!
Blijft me verbazen hoeveel verschillende behandelplannen er zijn@ Suusje & Panter Nou ja ik zie het wel. Ik ben dit weekend in Belgie, dus ik neem de hele medicijnkast maar mee dan, just in case.