@ Vlinder73 Naam veranderd? Zou toch zweren dat ik gisteren Natasja zag staan! Wij hebben het ook rond dezelfde tijd te horen gekregen. Was ff slikken destijds, maar nu zijn we blij dat we nog een kans hebben. Hoe gaat het er aan toe in DD? Valt de behandeling je mee tot nu toe?
@Suus, wat vervelend zeg dat je omgi zo pijnlijk is... Heb je daar altijd last van? Ik was dit keer korter ongi.. Normaal 7dg nu maar 5dg... Vandaag de 1ste spuit puregon gezet... Nou een makkie tegenover de deca... Tis echt maar een heel dun naaldje.. Heb er niks v gevoeld... Nieuwe VVDD, hoe oud zijn jullie, en hoelang al samen met vriend/man? Ik ben 28, 7jaar samen 1 jaar getrouwd... Xx
Heb je ook zo'n pen voor de Puregon Mona? Werkt dat makkelijk? VVDD: Ik ben 31, 6 jaar samen met mijn vriend waarvan 5 samenwonend
@Roodje: whhaaahh ja zit me al helemaal gek te maken heb gisterenavond filmpjes lopen kijken op youtube over de ervaringen van de ICSI punctie etc. achja, iedereen beleefd het op zn eigen manier zal ik maar zeggen ik heb helaas niet zo'n hoge pijngrens..vond de HSG behandeling al een drama... @Suus: hopelijk je laatste ongi @VVDD: ik ben 30 en ben 7 jaar samen met mijn vriend. We zijn nog niet getrouwd, kwam mede door een langlopende rechtszaak...nu eindelijk uitspraak geweest dus we kunnen weer verder met ons leven. Hopelijk vraagt hij me snel Al vindt hij dat ik hem moet vragen haha
hihi ja ik ben een cougar. heb ik later als ik oud en kreupel ben nog een jonge vent om mn rolstoel te duwen Als je ons ziet, ziet het er andersom uit...ik jong en hij ouder...toen ik hem tegenkwam vond ik het zo'n lekker ding. Kwam er pas later achter dat ie zo jong was...en toen was ik al verliefd. Had ik dat eerder geweten dat was ik hem denk ik voorbij gelopen haha. Goed dat ie zn mond hield dus! Anders had ik nu niet zo'n lieve vent gehad.
Hoi Meiden! Roodje: yes, back from Paris! Heerlijk lang weekend gehad en nu weer het dagelijkse ritme in... Pinda: 5 follikels. Ik snap je schrikreactie wel, je hoopt op meer. Nu komt even mijn vaste vraag weer: hebben ze vooraf jouw AMH bepaald? Maar minder follikels zorgt (vaak) wel voor betere eicellen! Vlinder: betaalt jouw verzekering het nederlandse tarief niet gewoon? Dat je de rest dan bij moet betalen? Jenka: broeden maar!!! Zorg voor afleiding meid, want die wachtweken, pfff... De 1e is goed te doen, de 2e is wat moeilijker. Vond ik althans... Suus: wat vervelend die heftige ongi. Lekker rustigaan doen! Mona: fijn dat deze spuit beter gaat! Deca is gewoon een rotnaaldje. Roodje: ik sta er ook iedere keer verbaasd van, van die verschillende trajecten. Snap er ook helemaal niks van. Het gaat bij mij zo anders dan bij jullie. Maar goed, dat zal wel het verschil tussen ned en belgië zijn. VVDD: Panter, jij een cougar, ik het jonge kippetje van mijn man Ik ben 30 jaar, manlief net 45. Wij zijn 3 jaar samen, waarvan bijna 1 jaar getrouwd. Man heeft 2 kinderen en ik geen. Samen dus nog een grote wens. En die gaan we waarmaken! Qua leeftijd zou je eigenlijk denken dat hij in de overgang moet zitten, niet ik
Hey @ Kiekske: Zo ervaar ik idd ook de wachtweken. De eerste is meestal te doen, maar die tweede ...grrrrr... Rond 6u deze avond gaat de eerste spuit erin. Vanaf vrijdag worden het dan twee spuiten per dag. Ongi is sinds gisterenavond goed doorgebroken. @VVDD: Wij zijn 29, zijn 12 jaar samen en zijn volgende maand 5 jaar getrouwd. (tja, de schoolromance is bij ons blijven duren!)
Krijg net op mijn donder van mijn vriend hij is nu nog 34, wordt in Augustus 35. Klein detail, maar ligt gevoelig! Haha Goed geregeld hoor@ Panter Haha Jenka wat is jouw beroep? Heb je vrij genomen nu na de TP of ben je gewoon aan het werk? Ik ben eigenlijk nog steeds van plan om vanaf de punctie tot een week na de TP vrij te nemen. Weet nog niet of we na de TP ook ertussenuit gaan (paar dagen Belgie of Zeeland) of dat we gewoon thuis blijven ch Is je ongi nu officieel doorgebroken @ Kiekske, weet je de officiele datum al van hysteroscopie, of was dat al bekend?! Ben 't ff kwijt! Me, wat romantisch! Pinda, Volgens mij zijn die filmpjes alleen maar negatief! Niet kijken hoor!
Ik ben momenteel in het boek 'de ooievaarsclub' aan het lezen. Had dit in pakket bij mijn dagboek bijgekocht. Dit leest echt gemakkelijk, zou mij niet verwonderen dat ik het vandaag in één ruk uitlees. Is ook allemaal zo herkenbaar. Ik begin er wel af en toe bij te wenen. Voel me echt maar ellendig de laatste dagen. De adrenaline van dit weekend is nu volledig uit mijn lijf blijkbaar en ik begin weer de 'oude' (verkeerde oude) te worden. Wie van jullie gaat er eigenlijk allemaal naar een accupuncturist? Me
Hahahah!! Mannen en leeftijd. Daar mag je idd niks over zeggen. En dan zeggen ze wat over vrouwen... @ vrij nemen na punctie/ tp: ik neem geen vrij. Misschien de dag na de punctie, maar ik had er de vorige keer helemaal geen last van. Na de TP doe ik wel rustig aan, niet teveel stress veroorzaken. Maar goed, bij rokers, drugsgebruikers, zuipers, slettebakken, stresskippen, enz nestelt het kindje zich ook gewoon in. Maar vrij zijn is wel altijd lekker natuurlijk Mijn eigenlijk ongidatum is as vrijdag, de 8e. Echter sinds afgelopen vrijdag al bruin-/ bloedverlies. Bruinverlies ben ik wel gewend, hoewel het nu wel ver van tevoren is. Bloedverlies is enkel bij de grote boodschap zeg maar Ik snap er niks van! Maar ja, de poging tot het begrijpen van mijn lichaam heb ik al lang geleden opgegeven. Pas als het echt doorgebroken is, kan ik gaan bellen met Gent en de datum voor de hysteroscopie plannen. Laat maar komen denk ik nu, want dan kan ik iig uitsluiten dat er iets mis is. Pinda: die filmpje heb ik idd ook gezien. Mijn ervaring was echter compleet anders! Pin je er dus niet op vast...
VVDD: Ik ben 29 en mijn vriendje 31... Zijn pas 3 jaar samen.. Wel al verloofd maar nog geen concrete trouw plannen... @Mona mijn ongi's zijn altijd vrij hevig en pijnlijk geweest... @Roodje wij hebben idd ook die pen... @Me ik heb het boek bijna uit...
@panter, goed geregeld hoor hihi mijne is 31 jaar Ik hoef in de week dat waarschijnlijk de punctie is maar 2 dagen te werken... Dus ik hoef geen vrij te vragen hopelijk... Begin hem nu wel te knijpen hoor, komt allemaal heel dicht bij nu, en ik ben zooo bang dat het niet lukt en het weer een teleustelling zal worden.... Wordt gek van mezelf... @ roodje, ja heb ook zo.n pen voor de puregon, ik vind het wel handig... Voelde er echt niks van... Eenmaal weer in bed brandde de plek een klein beetje, maar goed te doen... X
@ Me083 Leuk boek he Hebben jullie de dagboeken al gebruikt??? @vvdd Ik ben denk ik het broekje hier 25 en mijn vriend is 27. Wij zijn nu 6 jaar samen. Helaas niet getrouwd:x hihi oooh pinda ben heeeel benieuwd naar je punctie. Ik hoop voor je dat je het ook niet zo ervaart als op die filmpjes. @ panter jij hebt het goed voorelkaar @ roodje is bij jou je ongie al doorgebroken? of heb ik even niet goed opgelet @ kieske, wel spannend hoor! enig idee hoelnag dan de uitslag duurt van de hysteroscopie?
@ mona! ik begrijp je helemaal, wordt hier ook wel gek van mezelf. ik bengin me steeds meer te realiseren dat het ook niet kan lukken.... en dan....
Ja dat heb ik ook, wil zo graag dat ik nu we het laatste station bereikt hebben heel bang ben dat wij straks bij degene horen waar het niet bij gelukt is... Maar ik moet positief blijven..... Alleen is dat soms zo lastig... Droom er echt van om iedereen het goede nieuws te kunnen brengen, babykamer te mogen maken..... Hopelijk komt die droom snel uit.... X
@Mona: ja herken je gevoel heb dat ook, helemaal nu ook omdat ik maar 5 eitjes heb....grrrr...moet niet depri zijn misschien zijn ze allemaal wel van goede kwaliteit! @Kiekse: lekker hoor een weekendje parijs was het daar wel mooi weer? wat is AMH? iedere echo controle moest ik ook bloed prikken. @punctie: heb morgen en vrijdag vrij genomen van mijn werk. Lekker lang weekend, hopelijk is de TP dan zondag maar ga uit van maandag.