1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik begin ook met 0,2 ml Lucrin en na ongeveer 10 dagen komt daar dan 150 IE Puregon.
    De Pregnyl is trouwens besteld Panter. De apothekersassistente zei dat het eind Juni zeker binnen zou zijn. Ze bellen me sowieso wanneer het weer voorradig is.

Wat merk je van de DHEA Kiekske?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mooi, zie je wel dat het handig was alvast naar apotheek te gaan?!
    Gelukkig maar, want bij ovitrelle ( pregnylvervanger) moet je 45 euro bijbetalen...

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ben je gewoon vroeg wakker of alweer aan het werk Panter?

Ik ben op weg naar de Makro. Vier vandaag m'n verjaardag, dus moeten ff inkopen doen! Ik hoopte een beetje op mooi weer, omdat we helemaal de tuin in orde hebben gemaakt voor vandaag (sinds vorig jaar mei in een nieuwbouwwoning) Nou ja, binnenfeestje dan maar!

Ja de apothekersassistente liet idd ook wat vallen over Ovitrelle en bijbetalen, maar ze was bijna zeker dat het op tijd zou zijn. We wachten het maar af!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb lekker uitgeslapen voor mijn doen! Kwart over 9 uit bedje...nu met kop thee wakker worden.
    Moet werken van 14.30-23.15...morgen ook....en dan maandag weer om 7 uur...kort nachtje van zondag op maandag dus.

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wat slim dat jullie alles al besteld hebben! Ik hoop dat de pregnyl op tijd is. Bij mij werd er iedere keer een datum genoemd, maar uiteindelijk heb ik het nooit ontvangen. Daardoor heb ik ook extra lang op mijn menstruatie moeten wachten. Maar ach, die paar weekjes maken nu ook niet echt meer uit.

Wat ik merk van de DHEA? Niks eigenlijk. Schijnt even tijd nodig te hebben.

Roodje: heel veel plezier vandaag!!! Idd jammer dat je niet lekker naar buiten kunt. Hier regent het iig...

Panter: werkze vandaag...

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    roodje, van harte met je verjaardag!!! Hier plenst het...daar ook?

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Thanks meiden! Ik heb een gezellig feestje gehad, maar wel binnen!
    Het heeft niet geregend 's avonds, maar het was te koud om echt buiten te zitten. Vorig jaar was ik jarig op goede vrijdag en was het 25 graden. Toen liep ik in de Apenheul op slippertjes!
    Ach ja het was evengoed gezellig. In Augustus is m'n vriend jarig. Hopelijk kunnen we dan een tuinfeestje geven!

@Kiekske, fijn dat je geen bijwerkingen hebt tot nu toe. Hopen dat het allemaal mee valt. Wat lekker dat je bijna op vakantie gaat! Ga je de zon opzoeken?
    Ik heb trouwens ook genoeg afleiding tot eind Juni. In Mei elke week minimaal 1 en max. 2 verjaardagen per week! In Juni 3 trouwfeesten en dan is het al zo ver!

@Panter, Vind je het nooit vervelend in het weekend te werken?
    Bij wat voor zorginstelling werk je eigenlijk?

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, fijn dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad!

Kiekske, hoe ist?

Ik werk in de psychiatrie/psycho-geriatrie. Hebben van beide groepen afdelingen en ik werk eigenlijk op alle afdelingen wel.

Hier geen nieuws, helemaal uitgekakt na 4 dagen werken, morgen vrij en dan weer 3 dagen vol in het spier!

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje: jammer van het weer, maar gelukkig was het toch nog geslaagd!!

Panter: klinkt als een pittige job! Snap dat 4 dagen achter elkaar slopend is. Geniet lekker van je vrije dag morgen!!

Hier verder alles ok, op een flinke hoofdpijn na. Maar dat overleven we ook wel weer.
    Ik ga idd de zon op zoeken. Hoop ik... 8 Mei vertrekken we voor 16 dagen naar Andalusië. Auto gehuurd, 4 hotels geboekt en toeren maar. Op twee plekken heerlijk strand, heb er nu al zin in :) Allemaal voor het goede doel hè, vit D is nu eenmaal erg belangrijk ;)

10. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Da's een heftige baan Panter. Mijn vriend werkt ook in de psychiatrie. Soms levert dat wel interessante gespreksstof op thuis!
    Ga je morgen iets leuks doen of gewoon lekker chillen?

Kiekske wat heerlijk dat je lekker de zon op gaat zoeken! 8 Mei is al bijna! Lekker uitrusten zodat je er straks vol goede moed weer tegenaan kan! :cool:
    Nog een kort vraagje, ik weet dat je dit keer niet aan acupunctuur gaat doen, maar ik wil het wel gaan doen. Ik vraag me alleen af wanneer ik moet beginnen!
    Moet ik pas beginnen wanneer ik met de hormonen begin? Tot wanneer ga je er mee door?

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje: je moet zsm beginnen. Volgens mij is het meest optimaal 2 maanden van te voren. Maar let er goed op dat diegene wel ervaring heeft met deze situatie. Sommigen 'willen het wel proberen'.
    Maar ik zou zsm bellen...!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ga een piamadag houden morgen :D

( hond zal zich doodschamen als ik haar in piama uitlaat haha)

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Dat zijn de fijnste dagen Panter! En de hond is al lang blij als je gaat wandelen ;) Dat zijn ze hier iig ook altijd...

Geniet ervan!!!

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Nou, mijn eerste acupunctuur behandeling staat gepland voor a.s. Vrijdag 18u! Geweldig dat ik zo snel terecht kan!
    Die mevrouw zei meteen dat als m'n vriend er voor open staat ze hem ook evt. zou kunnen helpen met de verbetering van z'n zaadkwaliteit.
    Kweetniet hoe hij daar tegenover zou staan eerlijk gezegd, maar ga het hem vanavond vragen!
    Spannend!

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Spannend roodje! Wat fijn dat je zo snel terecht kon!

Hier toch geen piamadag...was vergeten dat ik straks naar een cursus moet, en ga nu ff thee drinken bij vriendinnetje.
    Nog 5 of 6 dagen en dan word ik ongesteld....dan start de pil....en gaat het circus beginnen.
    Merk wel dat ik er veel vertrouwen in heb...dit moet gewoon gaan lukken!

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Super dat je zo snel terecht kan Roodje! Ik zou ook naaldjes ter ontspanning vragen, heerlijk!!! Ben benieuwd of je mannetje mee gaat...

Panter: dus geen pyamadag, jammer... Maar wel gezellig theeleuten met een vriendin!
    Bijna de start van de pil en dan zit je officieel in het traject. Spannend. En als jij je er goed bij voelt, dan ga je er al veel meer ontspannen in. Dit gaat gewoon lukken...!!

Ik heb nu al 1,5 week heel waterig, vreemd bloedverlies. Denk dat ik Gent toch maar eens ga bellen, want dit heb ik nog nooit gehad ;)

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik ben al net zo benieuwd of m'n mannetje meegaat als jij@Kiekske!
    Naaldjes ter ontspanning...ik ga proberen eraan te denken. Meestal als ik naalden zie dan is ontspannen het allerlaatse wat lukt! Bij de laatste keer bloedprikken zei die dame: wel doorademen alsjeblieft anders moet ik je zo van de vloer opvegen! :-S

Ik zou ook dit weekend ongesteld moeten worden. Afwachten maar. Ik moet dan de eerste dag van m'n menstruatie doorbellen. Dat is denk ik bij helderrood bloedverlies en niet bij het eerste druppeltje toch? Ga er dan maar vanuit dat de balie daar in het weekend ook bemand is! Dan krijg ik waarschijnlijk te horen dat ik met de pil mag beginnen. Dat neem ik aan tenminste.

18. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Kiek, ik zag bij het andere topic dat je nog wakker bent!
    Ik heb een (stomme) vraag!
    Ik kom net van yoga en zie dat ik bruinverlies heb. Had m'n menstruatie pas zondag verwacht eigenlijk. Moet ik nu morgen bellen met de fertiliteitspoli en pas starten met de pil wanneer zij dat zeggen of nu al Starten met de pil?
    I'm confused!

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje: volgens mij moet je bellen op je 1e dag van je menstruatie toch? Bruinverlies telt niet mee, je 1e dag is de dag dat het echt doorzet. Maar als je twijfelt, gewoon bellen. Heb je dit anders nooit? Bij mij begint het altijd zo en dan pas na een paar dagen echt.

Ik ben vandaag nog naar het zkh geweest ivm mijn vreemde bloedingen. Mijn ene ei uit poging 2 is nooit gesprongen en is nu een flinke cyste. Nu dat weer...

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Nee meestal begint het wel gelijk al met een beetje waterig rood. Bruinverlies heb ik meestal pas tegen het einde eigenlijk. Het zal morgen wel doorzetten en dan bel ik wel. Ik neem vanavond nog maar geen pil.

Een cyste? Nooit geweten dat een niet gesprongen ei een cyste kan worden! En nu? Hoe wordt dat behandeld? Kan je je traject wel blijven volgen of brengt dit het hele schema in de war?
    Goed dat je ermee naar het zh bent geweest! Doet het ook zeer of valt dat mee?

Deel Deze Pagina