1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kiekske: Hoeveel ampoules van menopur moet jij tegelijk inspuiten? Is dat bij jou dan ook in combinatie met gonapeptyl? Ik moet vanaf vrijdag 3 ampoules tegelijk laten inspuiten.

Ik heb een afspraak gemaakt vrijdag bij een acupuncturist. Nog nooit gedaan, maar ik redeneer, baadt het niet dan schaadt het niet. Mijn moeder gaat al een tijdje bij hem en is er tevreden over. Het proberen waard. Ook in het boek 'de ooievaarsclub' ging dat meisje naar een acupuncturist en ook zij was daarmee geholpen, vandaar...
    Manman, en zeggen dat ik naalden zo verafschuw, hoe een mens toch zijn grenzen verlegd he als het nodig is!

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @ Me, het is wel heel iets anders dan het injecteren he?
    Dat doe ik elke avond met frisse tegenzin, maar acupunctuur vind ik erg prettig!

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kiekse: oke AMH nooit van gehoord en weet niet of dat gecontroleerd is! Zal het iig onthouden en mocht het niet lukken deze ronde dan vraag ik het bij het evaluatie gesprek.
    @Roodje: jemig! wat erg voor je zusje! Ik heb in het begin (eigenlijk al bij de ontmoeting) gevraagd of hij wil trouwen/kinderen wil. Ben een echte romanticus dus wil echt wel gevraagd worden en kindjes hoor :D

Zo...nu een lang weekend..zou blij moeten zijn maar die akelige punctie komt dichterbij...:( Vanavond Pregnyl spuiten, twee ampullen..hopelijk niet al teveel bijwerkingen...

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Whaaaaa@ Pinda spannend ja!
    Die Pregnyl spuit moet je eerst zelf klaarmaken toch?
    Hoop idd dat je niet zoveel last krijgt van bijwerkingen.
    Je kunt het meis!

5. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pindakoek: 2 ampullen van 5000?

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pinda, die punctie duurt mss maar 15 minuten meid. dat ga je echt wel trekken!! Je kan het, stap er open in, denk niet teveel doemscenario's.
    Bevallen is pijnlijker, en duurt veel langer. je kan het!!!!!!

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Me: ik spuit 300. Dat is 2 ampullen vocht en 4 poeder.
    Op dag 3 van mijn menstruatie start ik met 7 dgn decapeptyl. Op dag 5 van de menstruatie komt daar menopur bij, tot het moment dat de pregnyl gezet moet worden.

Pinda: het is spannend, maar je kan het! Probeer te genieten van je lang weekend!

De pregnyl hoef je niet meer te mengen volgens mij, enkel optrekken. Als ik het me goed herinner...

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pregnyl is poeder in een ampul en een ampul solvens. Die 2 meng je met elkaar, het poeder los je op in het water/solvens en dat spuit je in.

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    #809 Monatoetje84, 6 jun 2012
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
    Haleluja, wat wordt hier veel geschreven zeg haha! Zitten jullie de hele dag achter de comuter??

@ Pinda, ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent meid, maar je kunt het!! Tis maar 10-15 min!! Even doorzetten, het is voor een HEEL goed doel! Maar moet jij 2 ampullen van 5000 zetten? Ik heb er wel 2 voorgeschreven gekregen maar ik geloof dat ik er maar 1 hoef te zetten en dat de andere als reserve is voor het geval er iets mis gaat... Ik moest de pregnyl altijd mengen met een vloeistof en dan opzuigen in een spuitje...

@ Roodje, wat ontzettend heftig zeg voor je zusje, Ik wist ook al heel vroeg dat we allebei kinderen zouden willen! Ik was anders echt bij hem weg gegaan... Ik wil echt heel graag moeder worden!
    Dus bij jou is de pregnyl binnen, raar he dat sommige het wel binnen krijgen en andere apotheken weer niet... Bij mij is nog steeds niks binnen en het ziet er naar uit dat dat ook voorlopig niet gebeurd dus ik zal waarschijnlijk Ovitrelle moeten gaan gebruiken, zal volgende week eens overleggen met gyn...

@ Kiekske, een wachttijd van 1 jaar????? pfff snap heel goed dat je naar het buitenland gegaan bent..... Ik vond deze paar maanden al zwaar, laat staan een jaar!

@ panter, hahaha, ik heb nu vakantie, maar op het werk kijk ik ook vaker hoor... Vind het wel gezellig dat er veel gekletst wordt...

@ Plan B, wij hebben daar nog niet echt over nagedacht, Weten wel dat we adoptie of pleegzorg allebei niet echt zien zitten, en over een zaaddoner hebben we het nog niet gehad, maar dat komt ook omdat de gyn in ons vorige ziekenhuis het zaad niet zo slecht vond..... Kwamen er bij de IUI pas achter dat het steeds erg laag was maar evengoed nog rond de 1 milj... moet genoeg zijn voor ICSI dacht ik zo....

Weten jullie mannen eigenlijk dat jullie hier schrijven? De mijne namelijk niet.... Hij is echt anti dit soort dingen... hij vind dat inbreuk op privacy.... Vooral Facebook en hyves.... Durf het hem ook niet echt te vertellen...........Maar ik vind het fijn om hier van me af te kunnen schrijven...

X

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    JAAAAAAA :D Nee maar spiek zo af en toe ff als ik langs loop. heb vrij...

11. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet niet werken op woensdag, vandaar dat ik goed kan controleren.

@mona: mijn man weet dat ik op het forum schrijf, hij heeft er nog niet echt iets over gezegd. Hij weet ook niet op welke site het is en zo, maar hij ziet me wel af en toe bezig. Hij weet dat het mij ergens helpt om alles te verwerken vandaar dat hij mij gewoon laat doen. Ik vind het niet echt inbreuk op de privacy, want uiteindelijk is alles nog steeds anoniem, dus heb er niet echt moeite mee...

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Mijn hubje weet het ook en vindt het ook wel interessant. Ik heb er ook al veel info afgehaald waar we heel veel aan hebben voor onze behandeling. Hij vindt het dus helemaal prima!

13. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook wel eens dat ik wat op een forum heb opgezocht of gevonden, maar niet dat ik daar zelf ook op schrijf..

Heb nog een "rare" vraag, hoe gaat het met jullie met vrijen? Ik merk echt dat ik sinds we in de MMM zitten weinig/tot geen zin heb... Alleen de gedachte al...... Nou probeer ik het wel hoor, en eenmaal bezig gaat het wel... Van de week nog gevreeen ook met het oog op de naderende punctie, weken lang geen zaadlosing lijkt me ook niet echt goed voor het zaad, maar ik merk dat ik niet echt kan ontspannen en dat het wat pijnlijk is, heb het idee dat door de hormonen het wat droger is van binnen... Manlief is wel heel lief hoor, en dringt ook niet aan ofzo... Hebben jullie tips ofzo om het wat fijner en leuker te maken...

X

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Mijn mannetje weet het ook... Vind ie ook niet erg... Hij vind het wel leuk...

@Mona kan je helaas geen advies geven omdat het bij ons net zo is... Echt erg... Toevallig vandaag nog met mannetje over gehad...
    Gelukkig ervaart hij het niet als erg... Hij vertrekt zaterdag voor een weekje naar polen dus een dezer dagen maar ff actie ondernemen...
    En wat betreft droogte dat kan door de hormonen komen...

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

#815 Kiekske, 6 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2012
    Hier nog 1 die geen zin heeft!! En ondertussen al eventjes niet. Mannetje snapt het wel, maar soms vindt hij het niet meer leuk. Snap ik.
    Toevallig dit weekend ook met vriendin besproken. Ik denk dat er bij mij weer een knopje omgezet moet worden. Sex is niet meer om een kindje te maken, maar voor het plezier. Daar moet ik weer naartoe... Moeilijk, dat 'even' switchen...

16. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het maar al te goed. Bij mij is het ook zo dat iedere keer ik vrijde, ik uiteindelijk in het ziekenhuis belandde. Het heeft bij mij dus echt wel een wrange nasmaak. Mijn man heeft er alle begrip voor en pusht ook niets. Ik vind het soms raar (en zeg hem dat dan ook) dat hij daar zo gemakkelijk mee omgaat. Hij zegt dat dat wel went op den duur. hihi. Langs de ene kant zoveel te beter, maar soms voel ik mij daar wel slecht bij. De zin is er niet, of als de zin er dan is, klap ik toe,...lastige toestanden allemaal. Wij hebben ook al veel periodes gehad dat we ook niet lang mochten vrijen na ingrepen enzo. Ik denk dat ik er ook nog eens ga aan denken ergens voor de punctie, want na de punctie wil ik het dan ook niet meer. Wil geen risico's nemen, ook al kan het waarschijnlijk geen kwaad, maar toch...
    @kiekske: ik moet die klik ook nog maken, nog niet gelukt.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wij lopen bij de sexuoloog omdat ik geen zin, zeg maar gerust afkeer, had van sex.
    Komt door de mmm, het op de klok sexen, de onderzoeken...en daarna de boodschap dat lief onvruchtbaar was.
    Toen was voor mij de lol er helemaal af, waarom sexen als je er toch nooit zwanger van word.
    Nu gaat het beter, vorig jaar maar 2x sex gehad...afgelopen 5 maanden alweer 4x...zit vooruitgang in.

Maar heel normaal hoor door mmm, bij ons was het iets extremer mss.
    Je hebt toch je geslachtsdelen ingeleverd bij de doktoren, het intieme is gewoon niet meer intiem door de mmm.

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Thanks meiden, ja ik kan het ook daar ben ik zeker van :D ;) ik moet straks om 21.40 uur 2 ampullen pregnyl spuiten. Moet maar 1 ampul met vloeistof (water) gebruiken, deze in een ampul pregnyl spuiten en weer opzuigen..dan weer in de andere ampul pregnyl mengen en weer opzuigen..en daarna inspuiten...

Vriend weet dat ik hier schrijf, vond wel in het verleden dat ik er teveel mee bezig was..maar het maakt hem nu niet meer uit. Maandagnacht voor het laatst seks gehad. Heb eigenlijk altijd wel zin in seks. Je kan het leuk maken door het op spannende plekken te doen of speeltjes te gebruiken...:):p:) arrrghhh nu krijg ik helemaal zin...komt ook een beetje door de hormonen en naderende eisprong...:p;)

19. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    aha pindakoek, leuk te horen dat er toch nog iemand zin heeft! hihi

20. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    He meiden,

hier waren jullie! Gevonden!!! Ik lig alleen wel 19 pagina's achter... kan ik het hier oppakken, of heb ik veel gemist?... :(

Deel Deze Pagina