@ Panter: thanks, jij morgen je 1e echo hopelijk veel follikels Pfhoeh mijn buik is killing me..krampen en drukkend gevoel na die pregnyl...
Pinda: spannend! Op naar een goede punctie met een mooi resultaat! Panter: ik zag je geopende topic. Ik denk dat jij veel follikels hebt als ik het zo hoor... Ik hoop het iig. Als het er maar niet te veel zijn. Hoe laat moet je morgen? Diva: ik zou het vanaf hier weer gewoon oppakken, komt goed. Anders vertellen we iets wel weer opnieuw. All: volgens mij breekt mijn menstruatie vandaag echt door. Kan ik eindelijk met Gent gaan bellen om een afspraak te maken. Komt nu ook wel weer snel dichterbij. 23 Maart, toen de poging werd afgebroken, leek het allemaal weer zo ver weg. Maat de tijd vliegt voorbij, dat ervaar ik wel steeds meer. Maar goed, kom maar op!! Wij gaan er weer voor!!
@ All... nou ik heb gister avond even bijgeslapen. Begint mij echt een beetje te slopen allemaal. Ben telkens zoo moe. @ Mona Maaruuuuh bij ons staat het ook wat op een laag pitje, je moet indd even die switsh maken dat je het niet meer hoeft te doen voor een kindje maar gewoon voor de fun. En ik ben nu ook kurkdroog daar hahaha. gelukkig zijn daar wel weer dingen voor. Maar ja aangezien ik de punctie ongeveer over 11 dagen heb moeten we toch proberen om de dag of om de 2 dagen wel even sex te hebben. Kwalitiet van het zaad moet wel goed zijn hahaha. Oh ja mijn vriend weet dat ik hier schrijf, hij heeft wel eens gevraagd of hij eens mag kijken. Heb ik gezegd neeeeuh is iets voor mezelf. Zegt ie ja maar praat je ook over mij dan??? Ik zo nou jullie mannen komen wel eens te spraken maar maak je niet druk hoor echt geen rare dingen. En het is indd toch wel anoniem. @Pinda. Oh meid vind het heel spannend voor je! Ik hoop dat het allemaal mee valt. je moet het toch maar over je heen laten komen! @ panter ik ben heeeeel benieuwd hoeveel jij er hebt liggen Hoelaat heb je de echo?
Ohh panter ik heb je topic ook even gelezen. Wat vervelend zo allemaal. Hoelaat heb je vandaag de echo dan? Ik ga voor je duimen dat je heen overstimulatie hebt hoor!
@ Pindakoek, spannend meid, dat de pregnyl er nu in zit!! Nu gaat het dan echt gebeuren! Ik duim voor je meid morgen! @ Panter, ook f je topic gelezen... Spannend hoor, hoop dat alles gewoon goed is en je geen overstimulatie hebt! Duim voor je! @ All, fijn om te horen dat ik niet de enige ben die geen zin heeft in seks... Misschien moet ik het toch gewoon f de tijd geven, vind het moeilijk de knop om te zetten dat het nu gewoon voor het plezier kan... Maar moet goed komen! X
@Mona: bedankt! En qua seks..komt wel goed..straks misschien 9mnd geen zin..of juist wel @Lin: vervelend dat je moe bent ik had daar weinig last van alleen in het begin van het spuiten. @Kiekse: raar eigenlijk hé..eerst hoop en bid je niet ongesteld te worden en nu hoop je er eigenlijk op @Panter: hoop dat je een goede echo hebt gehad en geen overstimulatie!!
@ pinda, misschien dat jij dit weet. ik spuit gonal f heb heb nu 4 keer gespoten, maar begin het nu echt wel te voelen hoor. Vooral mijn rechterkant. Had jij ook al zo snel last? Of nou ja last is zoon groot woord. Maar voel het vooral trekken en een beetje ongemakkelijk. Ohh en daarnaast heb ik als ik er aan denk wat er allemaal gebeurd in mijn lichaam nu telkens zon misselijk gevoel. Zo van ieeeeelll straks groeien er ineens 20 eieren!!!
Kiekske, is je ongi doorgebroken? dames, ik heb morgenvroeg 9 uur pas echo. En ben later op de dag pas online want we moeten 200 km rijden, en daarna de hond nog halen bij mijn ouders en daar koffie drinken... én langs de mc drive natuurlijk Voel me vandaag wel wat beter want heb de hond niet uit hoeven laten. vanmorgen heeft lief dat gedaan en is ze naar mijn ouders gebracht. Morgen halen we haar weer op. Rondom punctie gaat hondje ook naar mijn ouders, want ik kan haar daarna vast niet uitlaten. ( doldrieste amerikaanse bulldog van 40 kilo)
Ooh dan heb ik het vast verkeerd begrepen ik dacht dat je had gevraagd of je eerder terrecht kon. en dan je dus vandaag al ging. nou ben heel benieuwd voor morgen jij je echo en pinda haar punctie. @ jenka hoe is het met jou meid??
@Lin: ja ik had ook al vroeg last van een trekkerig gevoel. Geen misselijk gevoel maar dat kunnen ook de bijwerkingen zijn he Hopelijk zijn er veel eitjes in de maak! @Panter: ohhh dacht vandaag! Vervelend dat je zo'n last hebt! succes morgen! @All: heb morgen om 9.40 uur de punctie, we moeten al om 8.40 aanwezig zijn..dus dat wordt vroeg vertrekken want er zal wel weer file staan op de weg naar Amsterdam. De pijn in mijn buik wordt minder... zal toch niet zo zijn dat ik straks die punctie heb en de dokter zegt 'helaas mevrouw al uw eitjes zijn al gesprongen'.... pfff denk alleen maar in doem scenario's vandaag...
Pinda, je eitjes kunnen niet springen hoor, die springen pas 40 uur na de pregnylinjectie. Pregnyl daalt in je bloed, en daardoor word de eisprong getriggerd. Alleen pas als de waarde onder een bepaald punt is, en dat punt zijn ze voor met de punctie. geen zorgen, de pregnyl zorgt er wel voor dat de eicellen nog een laatste boost krijgen en nog wat groeien en uitrijpen. Maar springen zullen ze echt niet doen!
Lin, bij mij begon het op dag 5 van stimuleren echt vervelend te voelen maar op dag 4 voelde ik het ook al. kan dus prima!
Panter: Slim dat je je hond hebt weggebracht. Geeft jouw rust en het beestje beweging. En morgen lekker door de MC Drive, mmm!!! Hier nog geen doorgebroken ongi, hopen dat het morgen wel echt gaat gebeuren, want dat is mijn eigenlijke nod. Dan is mijn cyclus gewoon weer op orde. Op dat gerommel nu tussendoor dan. Maar daar ga ik niet meer van wakker liggen. Als er iets mis is, zullen ze het wel zien bij de hysteroscopie. Pinda: hoe staat het met je zenuwen?
Hej meiden, @ pinda, heeeeel veeel succes morgen! Ik denk aan je en duim voor je!!! Toi toi toi! @ Panter, ook jij heel veel succes met de echo morgen! Hopelijk kunnen ze je punctie plannen en ben je snel van het buikpijn gevoel af... Hier gaat het goed.. Wel nog steeds heeeel moe en last van opvliegers en hoofdpijn.. Dacht dat dat nu minder zou worden door de puregon, maar heb juist het idee dat het erger wordt.. Heb ook wel wat last van mijn buik, het idee dat er vanalles gebeurd, maar nog goed uit te houden! Ik ben nu een weekendje weg... Dus ik zal een paar daagjes niet kunnen kijken en reageren! Maar ik denk aan jullie!! X
@mona ik heb hetzelfde als jou. het is indd allemaal nog goed vol te houden. maar ik merk wel dat me lichaan heel druk is. Wat lekker een weekendje weg! Heel veel plezier! @ pinda heeeeeel veeeeel succes morgen U CAN DO IT!!!. @panter heel veel succes met de echo!! Ik ga slapen ben kapot
@pinda, succes morgen meid!!! Gaat goed komen... @ panter, jij ook veel succes!! @ linbabylin, tja wel goed. Al voel ik niets... Ja als ik teveel heb gedaan doen mijn eierstokken nog zeer... Weet ook niet of ik wat moet voelen en zo ja wat!? Ben heel bang dat het niet verder ontwikkeld...
Pinda: heeeeeeel veel succes morgen!!! Panter: jij ook veel succes! Ik hoop dat er een mooi aantal follikels klaarliggen!! Jenka: zo vlak na de tp voel je nog niks. Nog even geduld...