Me, wat lullig van je schoonfamilie. Kies maar voor jezelf meid, en kruip even lekker in je coconnetje., ga alleen maar om met mensen waar je blij van word. De rest van de wereld draait wel door. Jenka, fijn dat je je wat beter voelt. Tis nog veel te vroeg om wat te voelen volgens mij...dus ik duim nog even door hoor! Hier beginnen de zenuwen te komen...brrrr!
Me: wat ongelooflijk klote, het hele gebeuren met je schoonfamilie. Kies nu voor jezelf en voor je rust, dat heb je nodig. Als mensen zo'n onbegrip tonen en zelfs tegen je gaan keren, dan zou ik het ook wel weten. Jenka: ik duim ook nog door! Het is nog vroeg. Misschien heb je de innesteling zo heftig gevoeld, misschien je darmen, wie weet. Afwachten... Panter: heeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!!!! Kom op meid, laat maar eens 13 mooie eitjes weghalen!
Hallo allemaal, Ik ben deze avond volledig ineengestort. Mijn man was thuisgekomen en ik vroeg hem of je het al goed kon zien bij mijn schoonzus. Hij zei van ja en ik ben beginnen wenen en niet meer gestopt. Ik was compleet over mijn toeren, ik kreeg geen adem meer, ben beginnen hyperventileren, ik zat te beven, mijn handen en voeten kregen geen bloed meer en mijn handen begonnen te trillen. Wat mijn man ook probeerde, niet hielp. Ik kon niet kalmeren, ik was de controle kwijt over mijn lichaam. Hij begon een beetje te panikeren en gelukkig is op die moment mijn thuisverpleegster gekomen. Ik ken haar en ik had haar gisteren alles verteld. Zij is bij mij komen zitten en heeft gezegd wat ik moest doen. ze hebben mij dan ff buitengezet om zuurstof te krijgen. Ik ben na een tijdje gekalmeerd, maar ben wel geschrokken dat ik zo heftig reageerde en er niets kon aandoen om het te verhelpen. Mijn thuisverpleegster heeft ook mijn bloeddruk genomen en die stond heel laag. Ze heeft mij aangeraden om een dafalgan te nemen om een beetje bij te komen. Ik hoop wel dat ik zo geen aanval krijg na een eventuele terugplaatsing, want dat is niet goed...
@Me: jeetje wat een verhaal!! Snap dat je boos bent meid, mensen die 'normaal' zwanger kunnen worden kunnen soms niet snappen in wat voor traject je terecht komt en wat een emotionele stress het met zich meebrengt!! Sterkte, doe rustig aan en met jou komt het vast en zeker goed @Jenka: obstipatie kan ook een zwangerschapssymptoom zijn duim nog steeds dat het wondertje in je buik zich lekker gaat nestelen de komende 9 maanden @Panter: heeel veeel succes morgen meid! het is zo gebeurd en voor een goed doel moet je maar denken! @DutchDiva: hopelijk mogen jullie ook snel aan het traject beginnen na woensdag! @Roodje: hoe gaat het met jou? @all: ben zenuwachtig voor morgen!! ik moet morgenochtend tussen 8.30 en 9.00 uur bellen of er bevruchting heeft plaatsgevonden en of er een TP is Gelukkig geen pijn meer van de punctie. Had gisterenavond wel een uitstralende pijn van mijn zijkant naar mijn been..2 paracetamol ingenomen en gelukkig hielp dat een beetje. Hebben jullie voetbal gekeken waardeloos niet hahahah
@ me, heftig hoor. snap dat je geschrokken bent. maar jou beurt komt echt wel meid. @ panter heeeeeeeeeeeeel veeeeeeel succes!!! @pinda jij ook succes! hoop dat je mooie bevruchtingen hebt!
@Panter: succes meid ! @Lin: hopelijk een goede echo vandaag! Whaah...heb me vergist in de tijd..mag tussen 9 en 9.30 uur bellen...ben zenuwachtig..
Pinda!!! JOEPIE!!!!!!!! Weet je ook hoeveel??? Vanmiddag heb je gewoon een ieniemieniefrummeltje in je buik
Dank je wel pinda Wat goed!!!!! oohh ben zo blij voor je. Succes vanmiddag! Ben benieuwd hoeveel je er hebt!
Hello Ladies! Ik ben er weer! Zie dat ik veel gemist heb! Gefeliciteerd Pinda! Spannend vanmiddag! Panter succes vanochtend! Ik denk aan je! *knuffel* Lin succes met je echo! Ben benieuwd hoeveel eitjes er te zien zijn! Me Je bent op de goede weg met de psycholoog en de acupunctuur, maar het is begrijpelijk dat je nog moeite hebt afstand te nemen van deze stress situaties. Het zal allicht ook met de hormonen te maken hebben dat je je een beetje labiel voelt. Probeer afleiding te zoeken en dingen te doen waar jij je goed bij voelt. Pak je rust! Zoals jij zegt, je moet je nu op de IVF concentreren! Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar probeer het rustig aan te doen. Blijf met je lief communiceren en laat alle negatieve invloeden even links liggen... Het komt goed meis! *knuffel* Hier nog geen ongi... Zaterdag rommelde het wel een beetje in m'n buik en gisteren een mega hoofdpijn (meestal een overduidelijk teken dat mijn ongi in aantocht is) maar niks dus! Ik hoop dat het snel gebeurd want ik wil beginnen met stimuleren. Ik lag zo mooi op schema!
He dames! Ik heb net een echo gehad. Er zitten er 9!! Eerlijk gezegd was ik een beetje teleurgesteld. maar de arts zei dat het een heel mooi aantal is. Dus ben er nu ook wel heel blij mee. 1 was ook al 16 mm en de andere allemaal 14 mm. Heb woensdag nu weer een echo, maar ze zei dat er een grote kans was dat ik eind deze week de punctie al heb. Dus heeeeel spannend allemaal Ik ahd ook even na gevraagd over de mediactie tijdens de punctie. Ik krijg een morfine prik en een oxazepam. Ik zei dat ik het vreemd vond dat in elk ziekenhuis het zo verschillend was. Maar daar zei ze verder niks op. Ik ben oook heeeel benieuwd naar panter hoe het is gegaan allemaal.
Jenka -ICSI 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo 01-06: vervolg echo 03-06: vervolg echo 05-06: vervolg echo 08-06: punctie 11-06: terugplaatsing? 25-06: zwangerschapstest Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: 11 juni TP: 14 juni ( als er een TP komt...) Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: 21 juni hysteroscopie + 28 juni pipelle Cyclus juli: vermoedelijk 6 juli start decapeptyl Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil 16/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo = goed 06-06: Start 150E puregon 13-06: Controle echo +- week 25 punctie = week van 18juni Me083 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 06: laatste pil 06 06: eerste spuit week van 18 juni: punctie + terugplaatsing Ben inmiddels ongi! Dus nog op schema! Ben benieuwd hoe het met Pinda en Panter gaat! Jenka, alles goed? Hoe voel je je? DutchDiva, Fijn dat je eerder de instructies mag doen. Dan heb je iig het gevoel dat je "in beweging" bent!
Lin: dat is een mooi resultaat!! Nog even laten groeien en dan de punctie, spannend!! Panter: ben zo benieuwd hoe het met je gaat!!!
Ohhhw wat goed roodje dat je ongie is doorgebroken! Ja spannend he hahahah. Maar heb er ook wel heel veel zin in. Ik zei dan weten we ook eeder of de behandeling is gelukt! Kan niet wachten tot dat het woensdag is
Ik heb zelfs een foto mee gekregen van de echo! Ze vroeg wil je dat.. van mij had het eigenlijk niet gehoeven, maar het is toch wel heel leuk om te hebben hahaha misschien wordt 1 van die eitjes wel mijn kindje straks dus ja
@ Pinda, whaa wat een goed nieuws! Nog f en je hebt een klein pindaatje in je buik !! Succes! @ Lin, wat een goede score! 9 is heel netjes toch? En wie weet groeien er nog een paar mee door voor je de punctie hebt! Spannend! @ Roodje, Fijn dat je er weer bente en dat je ongi geworden bent! Mooi op schema!! @ Suus, hoe is je uitgangsecho gegaan meid? Mag je starten met Puregon? @ panter, hoe is het gegaan?? Ik denk aan je! Hier verder alles goed.. Nog wel altijd moe en nog een beetje buikpijn! Verder mag ik gelukkig niet klagen! Woensdag heb ik weer een echo, ben zooo nieuwsgierig hoe het binnen in mijn buik gaat! Hopelijk heb ik ook een mooi aantal grote follikels!! Liefs