1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ suus, hoe was jouw uitgangsecho vandaag? Mag je starten met de puregon?

X

2. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mona: Als ik van mijn spuiten tel, is het ook dag 8. Ik ben eerst vorige week woensdag begonnen met gonalpeptyl en dan is er vorige vrijdag menopur bijgekomen. Ik moet om 9u15 echo krijgen. en jij?

@vvdd: Ik zou tegenwoordig alles volgen op tv wat ik maar kan, ook al is er momenteel weinig te zien. Ben beginnen kijken naar desperate housewifes, ben ingevallen in seizoen 4. Vorige week ook al eens naar grace anatomy gekeken. Alles wat maar een beetje afleiding kan geven, is welkom.

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Jaaaa dames daar ben ik weer! Heb een 8 delige topper teruggekregen, alles ging goed en geen pijn bij de terugplaatsing :) van de 7 eitjes waren er 3 bevrucht, waaronder deze. De andere 2 waren ze nog niet uitermate tevreden over, hadden zich te weinig gedeeld..ze wachten nu ng 24 uur af en als ze nog niet beter gedeeld zijn gooien ze ze weg :(
    Dus mocht het niet lukken dan beginnen we weer van voren af aan..moet er nog niet aan denken..hoop en bid dat deze emy gewoon bij me blijft!

4. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    vvdd zal ik zelf ook even antwoord geven
    Ik was ook die hard fan van atwt!!!! echt jammer dat het is afgelopen.
    gtst elke avond!

@ me desperate housewifes is echt heeeeel leuk. Heb alles gezien..echt een aanrader hoor of even vanaf het begin te kijken.
    Ik heb de eerste 4 seizoenen toen gedownload en ik zat gewone hele weekenden desperate housewifes te kijken:D

@ pinda wat een goede zeg 8 delig!!! nou inderdaad hopen op een plakkertje aangezien je misschien geen cryo's heb.
    Spannend hoor!! ik ga heeel hard voor je duimen!

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hoi meiden even snel een berichtje van mij...

@Me he bah wat een ellende maak je mee... Ik zou zeggen lekker alles naast je neer leggen en lekker genieten van je mannetje en de leuke dingen in het leven...

@Panter spannend zeg... Hopelijk zijn ze allemaal mooi bevrucht...

@Pinda wat een mooi eitje hebben ze terug kunnen zetten... Ga heel hard voor je duimen dat ze die andere wel nog kunnen invriezen... Maar we gaan er van uit dat dat niet nodig is natuurlijk...

De rest ben ik weer vergeten sorry...

Heb zelf vandaag de start echo gehad en alles zag er goed uit... Dus mag woensdag beginnen met de puregon... Op 75e... Want er lagen te veel eiblaasjes klaar om te groeien...
    Verder heb ik heel veel hoofdpijn de laatste dagen maar heb ook weer te veel gedaan...
    Ze adviseerde me om 4x per dag 2 paracetamols te pakken ipv er 1 als de hoofdpijn komt opzetten...

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    VVDD: Greys anatomy is echt mijn favoriet... Voor de rest kijk ik veel voetbal en series...

7. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Pinda, wat fijn meid!!! Nu lekker broeden!

Atwt was mijn favo...jammer dat het er niet meer is :(
    Nu staat gtst weer op 1,

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere

Trouwens, VVD: the bold and the beautiful, volg het al vanaf mn 9e ongeveer hihi :)

9. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hi Meiden,

Even ego:
    Vandaag te horen gekregen dat ik (waarschijnlijk per 1 aug. al) geen baan meer heb. Wij zijn een dochteronderneming van een bedrijf in China en die blijken te hebben besloten dat wij in zwaar afgeslankte vorm verder moeten, dus de helft van het personeel is ontslagen. Ik behoor helaas tot de unfortunate people die in ronde 1 al het veld moeten ruimen.
    Omdat wij een financieel gezond bedrijf zijn dat alle seizoenen nog winst heeft gemaakt, kwam dit voor iedereen als een grote verrassing.
    Ik heb vandaag aardig wat tranen gelaten en hoewel ik eerst behoorlijk in paniek was heb ik besloten om me vooral de komende tijd te concentreren op het krijgen van een kindje en pas op de tweede plaats op het vinden van een nieuwe baan.
    Het is een griezelig idee geen baan te hebben, helemaal omdat ik vanaf mijn 18de altijd heb gewerkt.
    Kan het soms nog steeds niet bevatten. :(

Pantertje en Pinda, ben blij dat het voor jullie is meegevallen!
    Ik duim dat je acht-cellige beebie blijft plakken Pinda!
    Panter hopelijk vindt er bevruchting plaats en delen ze mooi door!

10. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    He pinda gaat wel goed... Denk nog steeds dat het weg is maar we gaan gewoon afwachten... Dat je the bold leuk vind... Vanaf dag 1 draait het om 2 fam die continue scheiden trouwen scheiden trouwen ga zo maar door... Hahaha

Maar soms kijk ik het wel hoor, tijdverdrijf....

Knuf

11. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ roodje...oh wat is dat balen. Jemig hebb@ en ze dat zo ook uit het niets verteld. vind het echt heel sneu voor je. maar richt je maar lekker op de baby die zeker komen gaat! En er komt wel weer een leuke baan. maar je zal je nu wel flink rot voelen.

@ jenka..wel een beetje positief blijven he:D
    Waarom denk je dat het er niet meer zit?

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @roodje: jeetje dat is naar!! In ons team staat ook al vast dat er iemand volgend jaar moet vertrekken ivm bezuiniging gemeente..is nog niet bekend wie maar merk dat iedereen op zn tenen loopt..is ook niet leuk :(
    @panter: hoop en duim op veel goede bevruchtingen!
    @jenka: haha ja the bold, beetje onlogische verhaallijnen maarja..idd tijdverdrijf! Hoop dat het niets voelen juist een goed teken is!

Hier voel ik vanavond lichte steekjes lijkt het wel..voelde me zo trots toen ik het bevruchte eitje op het beeldscherm zag vanmiddag :D! Geen foto genomen terwijl ik daar hoorde dat het wel mocht....

13. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Pinda heb je geen echo foto-tje gekregen? Ik nl wel...

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nee helaas niet :(

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whieehoeee pinda, je hebt je emmie aan boord! Nu rustig aandoen en hopelijk goed nieuws straks!!

Dames, ik sluit hier weer even aan. heb 13 uren geslapen en heb alles terug gelezen maar kan me er niet toe zetten om er inhoudelijk op de reageren.

Hier gaat ie beter, nog wel erg gevoelige buik. Hoe lang zou dat blijven?

16. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @ Pinda, hier was bij ons helemaal niets van bekend. Zonder enige waarschuwing is gisteren de helft van het bedrijf ontslagen. Ook mensen die er al 15 of zelfs 20 jaar zaten. Mijn baas heeft orders gekregen vanuit China om dit te doen en hij zat het gisteren met tranen in zijn ogen te vertellen. Hij heeft aangegeven dat hij zelf niet op deze koers verder wil, dus hij heeft de mensen die deze eerste ontslagronde hebben overleefd ook aangeraden om op zoek te gaan naar wat anders. Als hij vertrekt zullen ze waarschijnlijk iemand vanuit China sturen om de boel te runnen. Dan wil niemand meer bljven. Het is ongelofelijk omdat we ook alle seizoenen nog winst hebben gedraaid! Zo onlogisch! Dit was niet alleen mijn financiele zekerheid, maar ook mijn droombaan
    :(

17. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ roodje, wat heftig meid zeg... Afschuwelijk! Sterkte...

@ pinda.. Yihoe je hebt een emmy in je buik! Deze gaat gewoon blijven plakken meid!

@ panter, rust goed uit!

@ suus, en de 1ste spuit puregon er al in? Valt mee toch ten opzichte v de decaen idd 4x 2 paracetamol is beter... Dan ben je de hoofdpijn voor.. Slik mu ook best veel paracetamols voor de buik/hoofd pijn....

Ik heb morgen om 10.30 de echo... Vind het zooo spannend

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje wat erg zeg...ze mogen je toch niet zomaar ontslaan? Ik zou dat eens gaan uitzoeken...advocaat zoeken iig!

19. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Thanks Mona

Ik heb trouwens gisteren het ZH gebeld om mijn menstruatie door te geven, maar ik moet Zaterdag pas beginnen met de Puregon volgens die troela die ik sprak. Op welke dag van de menstruatie moesten jullie beginnen met stimuleren?

Pinda al wat gehoor over de evt. Cryo's?!

Jenka zoals Pinda al zei kan het niets voelen ook iets poistiefs zijn! Meestal krijg je pas lichamelijke zwangerschapsverschijnselen na een paar weken. Ik blijf voor je duimen!

Panter doe rustig aan! Het is allemaal niet niks, ookal is het je gelukkig meegevallen. Eind vd week heb jij ook een emmy in de buik! Zo spannend allemaal!

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Thanks Panter
    Helaas mogen ze het wel. Mijn baas heeft het een advocaat laten uitzoeken en ik heb een vriendin die bij het UWV werkt dus heb het bij haar ook even nagevraagd, maar die Chinezen zijn de groootste aandeelhouders eN bepalen dus wat er gebeurd. Mijn baas heeft wel aandelen, maar dat is zo weinig dat hij totaal geen inspraak heeft. Hij wil nu ook zsm van zn aandelen af.
    Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik echt een leuke vacature zie dat ik ga reageren, maar vraag me af of ik mijn proeftijd doorkom als een bedrijf weet dat ik zwanger ben (en dat zie je echt wel binnen 3 maanden!) En als ik niks zie dan ga ik me op de behandeling/zwangerSchap concentreren. Dan moeten we maar gewoon wat zuiniger gaan leven.

Deel Deze Pagina