1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ roodje, ik moest op cyclusdag 3 starten... Welke dag zou zaterdag voor jouw zijn?
    Knap dat je het positief bekijkt, hopelijk snel zwanger en dan genieten!

X

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Euhm geteld vanaf de eerste dag van mijn menstruatie zou dat dag zes zijn! :(

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Das idd wel laat, zou gewoon nog eens bellen anders, miss krujg he iemand anders aan de lijn ;)

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, ik slikte 22 mei de laatste pil en starte 29 mei met stimuleren. Scheelt een week dus. Geen zorgen maken, ZH weet wel wat ie doet!

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ roodje, ik op dag 5, maar dat had net zo goed dag 3 of 4 kunnen zijn. Ik hoefde namelijk ook helemaal niet door te geven dat ik ongesteld werd. Had van te voren al echt vaste datums om te beginnen met stiumuleren.
    En wat vervelend van je werk. Ik snap dat het echt een klap is dan. Vooral als het echt je droombaan is. Er komt vast wel weer iets moois op je pad.

@ mona ik moet morgen ook om half 11:D toevallig

@ panter zo he 13 uren! nou ben je vast even lekker bij gekomen.

@ jenka nog een weekje meid dan weet je of het gelukt is!!! echt heel spannend.... is het een beetje te doen de wachtweken?

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Maar Panter dan begon jij met stimuleren precies een week na je laatste pil, maar mijn laatste pil was 6 juni en ik moet pas 16 juni beginnen met stimuleren. Ik ga denk ik toch even bellen zo met het ZH. Dan weet ik het zeker.

Thanks Lin. Als er maar een beebie op m'n pad komt! :)

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Mona woensdag moet ik pas beginnen..

@Roodje mijn laatste pil was 2 juni en ik begin morgen pas met stimuleren...
    Wij beginnen idd op dag 3 met stimuleren maar dat is gezien vanaf de start echo en heeft niks te maken met de menstruatie....

8. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Roodje wat deed je dan voor werk? Dit is echt balen... Veel sterkte lieverd

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje: wat ontzettend klote van je baan!!!!!! Jeetje zeg.... Gooien ze het op een reorganisatie? Dan mag je helaas wel 'zomaar' mensen eruit gooien... wel erg lief dat je baas zich er ook in verdiept heeft, heeft wel hart voor zijn mensen. Sterkte meis...

Je start wel heel laat met stimuleren. Ik zou ook gewoon nog eens bellen, doe ik zelf ook altijd bij twijfel, hahaha!! Kan je jouw arts niet via de mail bereiken?

Panter: 13 uur geslapen! Je zal het nodig gehad hebben! Het kan zijn dat je nog wat last hebt van je buik. Volgens mij moet je er goed op letten dat je geen koorts krijgt en dat de pijn niet te heftig wordt. Voor de rest is het normaal. Ze hebben toch een aantal gaatjes geprikt zeg maar...

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Roodje sorry helemaal vergeten te zeggen dat ik het klote vind van je baan...

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Bedankt meiden! Lief dat jullie zo met me meeleven.
    Ik zit/zat in de mode/sales. Het bedrijf waar ik werkte ontwierp en produceerde kleding voor grootwinkelbedrijven.
    Het was mijn droombaan en ook nog eens een kwartiertje van huis. Dat ga ik dus niet zo snel meer vinden.
    Morgen heb ik een gesprek met mijn baas en dan bespreken we wat hij nu van me verwacht. Of ze me tijdelijk ziek gaan melden of dat ze me niet ziek melden maar ik gewoon niet meer hoef te komen. Ik zie het wel.

Ik ga nu eerst maar even het ZH bellen!

12. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ roodje, ja het is echt balen. Maar echt het komt allemaal wel weer goed hoor!:D

Ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis:)

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje: wat had het zkh te melden??

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    bah dames, ik ben zo bang dat er geen bevruchtingen zijn en kan het niet los laten....:(

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter, hoe kom je daar bij??? Waarom bel je niet naar het zkh en spreek je je zorgen uit en dat het veel stress op levert. Ze weten het al lang.

16. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ja panter je kan altijd even bellen. Al heb je misschien nog niet heel veel aan het antwoord. Want er kan wel een bevruchting hebben plaatsgevonden, maar het hangt er echt nog van af hoe ze gaan delen komende 2 dagen.
    Maar zoals kieske ook zegt je kan altijd even bellen, dan weet je in iedergeval nu hoeveel er zijn.

Er is vast wel een bevruching hoor! Kan toch niet missen!

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Roodje: nee hoor pas over twee weken of er evt. cryo's zijn. Wat verrot zeg dat je niks kunt doen tegen het ontslag! :x kun je het ook niet aanvechten of iig een salaris voor een half jaar eisen?? je deed je werk toch goed, ik zou het er echt niet bij laten!!
    @Panter: rustig aan meid!! zo dacht ik ook maar toch nog 3 bevruchtingen van de 7, en een topper in mijn buik! is normaal dat je pijn in je buik kan hebben maar mocht het te erg zijn en hevig bloedverlies zou ik even je zh bellen!

Rustig werkdagje vandaag, althans probeer stress te vermijden ;) Soms een paar lichte steekjes en drukkend gevoel maar probeer nergens op te hopen...het is naar als je geen zekerheid hebt!

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn eicellen zijn niet in mijn eigen ZH, maar die zijn in utrecht. daar word het labgedeelte gedaan.
    Daar kennen ze me helemaal niet, dus kan ook niet gaan bellen. Moet wachten tot zij bellen donderdag morgen...pfff!

Heb last van mn buik hoor, die napijn is erger dan de punctie. Voel me ook ziek en moe. Kruip zo weer lekker mn bedje in.

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter: check je wel even of je koorts hebt? Want dat mag dus niet na de punctie. Ik zou willen dat ik je antwoord kon geven mbt de bevruchtingen, maar dat kan ik helaas niet :(
    Zorg goed voor jezelf meid, lekker slapen, even niks...

20. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ panter pas je wel goed opjezelf. En wel even tempen he.
    Hoop dat jij jezelf snel wat beter voelt!

@ pinda, over 2 weken pas? nou laten we hopen dat het niet meer nodig is he en dat je lekker de 1e keer al zwanger mag zijn.

Wat zeiden ze bij jullie allemaal in het ziekenhuis hoe groot je kans is per keer?
    Bij ons en dan kijkend naar onze omstandigheden 35% slagings kans per keer.
    Ben wel benieuwd wat ze in andere ziekenhuizen zeggen:D

Deel Deze Pagina