Heb het nog even gecheckt, maar het schema klopt toch. Er zit wat ruimte in het schema wat door het ZH is ingecalculeerd, dit is omdat ik me aan hun schema aanpas i.p.v. dat zij zich aan mijn cyclus aanpassen. Alles is dus nog in orde! Zaterdag spuit ik voor het eerst de Puregon! Mijn ongi is trouwens behoorlijk hevig en het roodste rood dat ik ooit heb gezien... Heel vaag. Af en toe krampen, maar het valt mee. Wat raar@ Pinda dat je daar 2 weken op moet wachten! Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Wat betreft mijn ontslag krijg ik deze week een brief van de bedrijfsjurist waarin precies staat vanaf wanneer ik officieel uit dienst treedt en wat ze mij voor ontslagvergoeding willen meegeven, dus dat hoor ik nog. Ik heb mij vanochtend ziek gemeld en een afspraak gemaakt met mijn baas en de dame van PZ om na te gaan wat ze nu nog van mij verwachten aangezien ze hebben aangegeven dat lopende orders niet allemaal worden uitgeleverd en nieuwe orders niet worden aangenomen. Ik zie het niet zitten om hele dagen daar te zitten en niks te doen terwijl er zo'n grafstemming heerst. Mijn collega's hebben me aangeraden me ziek te melden en me op de behandeling te focussen, maar wil het daar dus nog even over hebben met mijn baas. Als hij echt wilt dat ik gewoon naar het werk kom dan doe ik dat. Ik word er nu immers nog voor betaald, maar hij zei gisteren al dat hij geen idee had wat hij me moest laten doen in de tijd die mij nog rest binnen het bedrijf. We zien het wel! Wel grappig, ik dacht als er iets is wat het hormonster in mij zou wakker maken nu het moment zou zijn, maar ik ben wonderbaarlijk kalm eigenlijk! Af en toe een beetje verdrietig, maar over het algemeen kan ik het redelijk goed relativeren. De behandeling is nu het allerbelangrijkst!
Roodje, goed dat je je ziek gemeld hebt. Je hebt rust nodig om je eitjes te broeden. Wel ontzettend balen zeg...ik zou woest geweest zijn denk ik...met of zonder hormonen.
@ roodje, ja snap ook wel heel goed dat je dat hebt gedaan. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Whahaha en gelukkig valt het mee met de hormonster hahaha... @ panter hoe is het verder met je? voel jij je al iets beter?
Ik voel me iets beter, heb 2 paracetamol genomen en stuiter nu wat door het huis. Wasjes gedraaid en gevouwen en tussendoor steeds even languit op de bank. Maar met paracetamol is het te handelen die buikpijn. Eigenlijk wil ik ook stofzuigen maar dat mag niet van lief, dat gaat hij morgen doen. Maar ik zie steeds die stofwolkjes op de grond van haartjes van de hond met rommeltjes...kan het niet aanzien dus ga ipv stofzuigen de swiffer er even overheen trekken. haha, ik geloof dat ik me iets beter voel... Vind het ook zo spannend...moet mezelf afleiden. Ik heb tegen mezelf gezegt dat als er geen bevruchtingen waren ze dat nu al weten en dan vast wel hadden gebeld al!
@roodje:Amai, dat nieuws van je werk komt ook wel niet op de juiste moment! (Allez, al is het nooit de juiste moment om dat je horen te krijgen, maar toch) Ik ben wel blij te lezen dat je volledig voor je behandelingen gaat en dat je het toch probeert om het een beetje naast je te leggen. Ik wou dat ik dat ook kon met mijn situatie... @pinda: Goed zeg! Een 8-delig! Da's alvast goed nieuws! @panter: hopelijk zijn we vlug donderdag he voor jou! Hou je wel goed rustig, zodat alles goed kan genezen. Morgen drukke dag blijkbaar! 3 echo's! Lin en Mona veel succes en hopelijk goed nieuws. Ik hoop echt dat ze bij mij toch al iets moois zien, zodat ik mij daar een beetje kan aan optrekken! Straks is het voor de laatste keer de 2 spuiten! Joepie!
Help..!! Ik wil inloggen op de site van de puregonpen maar daarvoor heb ik een code nodig. Maar hoe kom ik daar aan...
Nee heb volgens mij in het ziekenhuis een code gekregen maar heb gisteren een noodweer over me heen gekregen en het water stond in mijn tas... Waaronder het kaartje van het ziekenhuis met de code erop...
Haha nee hoor maar moesten eerst die site raadplegen werd in het ziekenhuis gezegd... Maar heb net de gebruiksaanwijzing gelezen en daar staat ook alles duidelijk in dus zal niet nodig zijn...
gelukkig maar!! Tis ook niet moeilijk...je kan zelfs op you tube filmpjes kijken van hoe je moet prikken etc.
@ Panter mijn baas zat zelf ook met tranen in zijn ogen. Alles wat hij de afgelopen jaren heeft opgebouwd wordt nu met de grond gelijk gemaakt en hij kan alleen lijdzaam toekijken. Ik zou niet weten op wie ik woest zou moeten zijn! Ik was meer verdrietig, ook voor mijn collega's. Ik ga me nu idd lekker focussen op m'n eitjes. Goed van je dat je je rustig houdt! Kan me voorstellen dat het moeilijk is om afleiding te vinden, maar laat het zware schoonmaakwerk idd maar ff aan je hubbie over! Nogmaals bedankt voor al het medeleven meiden! Doet me echt goed! @Suusje Puregon site? Code? Wat mis ik? Heb geen code gekregen volgens mij! Ben benieuwd wat er op alle echo's te zien is morgen!
Roodje... Hoop dat er nog ergens een soort van oplossing uitkomt...ook alis de kan klein. Succes in deze ladtige periode! Enne pantertje, doe je goed je mannetje al het werk laten doen deed die van mij ook! Nu doe ik ook beetje bij beetje weer wat! Luister goed naar je lichaam, ik was weer eigenwijs en had eigelijk wat meer rust moeten houden dan had het vast niet zooooo lang geduurd... Maar werd gek van het stilzitten... Maar echt meid, rust!!!!!!! @me, succes morgen gaat goed komen
Lin en Me, hoelaat.hebben jullie de echo? Ik om 10.30... Vind het zo spannend, hoop eigelijkbdat ze groot genoeg zijn en er een punctie afgesproken kan worden Begin nu echt best wel last van mijn buik te krijgen, eigenlijk is alles vervelend, zitten,.bukken, lopen en liggen... Kan ook niet goed naar de wc voor de stoelgang, druk zetten is ook best vervelend namelijk... Maarja nog f doorzetten... Succes vandaag meiden! X
Mona, als je zo'n last hebt kan vast de punctie worden afgesproken! spannend!!! Andere echo dames, veel succes!! ben zo benieuwd wat er in jullie buikjes gebeurd!
@ mona! ik heb hem ook om half 11 Maar ik heb ook last hoor met zitten en lopen en met de stoelgang. dus het zegt nog niet zoveel. Ik ben ook heeeel benieuwd of ze bij mij een afspraak kunnen maken voor de punctie.zit nu op dag 10 van stimuleren. @ Me hoelaat moet jij??? Hihi ik wordt nu gewoon zenuwachtig hoor... hoop dat zo ik een datum krijg van de punctie. maar ja zodra ik dat weet wordt ik daarvan wel weer zenuwachtig hahah..
@Mona: spannend!! en veel succes vandaag! hopen dat je snel de punctie mag doen @Me & Lin: ook succes met de echo!! @Panter: hoe gaat het met jou?? @Roodje: sneu dat je baas ook in tranen was heb zelf ooit ook meegemaakt dat een deel van een bedrijf werd opgeheven. Ik liep toen stage en de sfeer was echt niet leuk meer Fijn dat je een ontslagvergoeding krijgt, zou raar zijn als dat niet zo was Concentreer je inderdaad maar lekker op je eitjes! Heb een pijnlijke buik, zit ook heel erg vol...maar kan ook komen door de utrogestan bolletjes! rare vraag : vriend wil nou eindelijk wel eens seks begrijpelijk ben best wel bang dat ik iets kapot maak van binnen...
Mona, me & lin: succes vandaag! Panter: hoe voel jij je? Goed voor jezelf (laten) zorgen! Pinda: in Gent zeggen ze dat je tot 5 dagen na de punctie geen seks/klaarkomen mag hebben, daarna zou het gewoon kunnen. Maar ik snap je gevoel helemaal. Misschien gewoon niet all the way gaan...? Suusje: hoe gaat het? En jenka: met jou? Hoe voel je je nu? All: gisteren kreeg ik mail uit gent. Deze maand mogen we geen onbeschermde seks hebben vanwege de hysteroscopie. Uhm... Manlief heeft geen zaadjes. Maaarrrr....stel dat er nu wel een wonderzaadje tussendoor zwemt, net deze maand.... Toch aan de rubbertjes? Zo'n raar idee... We hebben gisteren ook even zitten rekenen ivm punctie en tp. Omdat ik hetzelfde stimuleer dan in januari, heb ik dat tempo aangehouden. Ik schrok! Ik was op 3 januari begonnen met spuiten decapeptyl. Op 5 met menopur en 14 januari had ik de punctie al!! Dat is 12 dagen na start geweest! Ben benieuwd of het nu weer in die sneltreinvaart zal gaan... Komt weer dichtbij nu...
@Kiekske: raar idee om nu aan de condooms te gaan! Maar zal toch dokters advies maar opvolgen! Dat is idd in een sneltreinvaart!! hoop voor je dat het deze ronde ook zo is! En ja niet all the way..heb het voorgesteld maar lijkt hem niks..als het ene gebeurd wil ik het andere ook hahah volgens het ziekenhuis zou ik morgen weer seks mogen hebben...denk dat ik toch tot het weekend wacht hoor!