1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha *schaam* heb getest, wilde eens weten hoeveel hcg er in mn lijf zat...was zo mooi gezicht toen ik het 2e streepje zag...ik weet het stom stom stom van mij...achja...

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh meiden wat fijn dat het zo goed gaat met jullie eitjes...

Hier vandaag de eerste puregon gezet... De spuit zelf deed geen pijn maar ik vond de vloeistof wel even gevoelig...

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pinda, haha iik heb de dag na de pregnyl getest en kreeg ook een mooie positieve test. leuk om te zien he?

Suusje, de eerste stimulatiespuit zit erin!! nu hooguit nog 14 dagen en dan is je punctie! Spannend!!!

4. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Whahahaha nou helemaal geen schaam hoor! ik zat van de week namelijk ook al te denken dat ik na de pregnyl wel een test wou doen.
    Gewoon om een te kijken hoe zoon positieve test er nou uit ziet hahaha:p

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ben zo bang dat het allemaal niet groeit... Omdat ik zo laag moet beginnen... Een kennisje die moest ook zo laag beginnen en had maar 3 eitjes...

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    suusje, heeft die vriendin ook pcos? Want met pcos groeit het juist wel heel snel en veel onder invloed van hormonen. Vandaar ook de lage startdosering. Ze kunnen altijd na de eerste echo zeggen dat je meer moet spuiten, maar als het als teveel eitjes zijn moet de poging afgebroken worden.
    Vandaar dat ze langzaamaan starten. Komt vast goed meid!!!

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja zij heeft dat ook... Maar sloeg bij haar dus niet aan...

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Panter: whahaha :p dan ben ik dus niet de enige!!
    @Suusje: hoeveel moet je nu spuiten dan? ik moest eerst 150 en toen 200 spuiten, hopelijk maak je veel eitjes aan!
    @Lin: het streepje wat ik vanmiddag zag daar heb ik echt 2,5 jaar van gedroomd...maar laat ik maar denken dat 'de meeste dromen bedrog zijn' anders maak ik mezelf weer te blij...

9. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ pinda hihi ach ja je moet je ook niet gek maken..maar is wel even leuk to:pch

@ suus...iedereen is weer anders. En wat panter ook zegt over teveel. dat wil je ook niet hebben! Komt vast allemaal goed!!

@ panter...beginnen de zenuwen al wat te komen??? Spannende dag morgen

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ben stiknerveus! wat denken jullie: stel je voor dat er geen bevruchtingen zijn dan wisten ze dat gisteren al. Zouden ze dan niet eerder bellen?
    Ze laten me nml lang wachten, de meeste meiden weten de dag na punctie al of er bevruchtingen zijn.
    Ben zo bang voor teleurstelling...en dat maakt me stiknerveus.

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hi meiden,

Lin wat goed dat je een datum hebt! Vrijdag is supersnel! Whaaaaa!

Mona dat is een hele goede opbrengst!
    Me fijn dat je het toch positief kunt bekijken! Het gaat vast goedkomen! Wat grappig dat jullie misschien tegelijk de punctie hebben!

Blij dat je je weer wat beter voelt @ Panter. Spannend morgen idd. Ze hadden het je vast wel laten weten als er helemaal geen bevruchting was geweest.

@ Pinda denk dat ik het tegen die tijd ook niet kan laten om stiekem toch te testen! ;)

Jenka, dat zegt nog niks hoor. Ik had met mijn eerste zwangerschap op vrijdag een test gedaan en die was omo wit, maar de dinsdag erna zei de clearblue digital toch echt dat ik zwanger was! ;) geef het nog even de tijd!

Hier een gesprEk gehad met mn baas. Ik ben ziekgemeld en mag voorlopig thuisblijven in afwachting van alle juridische toestanden.
    Ben wel blij dat ik me ff op de behandeling kan concentreren nu!

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hahaha, pregnyltesters!!!!! Geweldig! Liever nu dan wat later, want nu weet je zeker dat het de pregnyl nog is en hoef je niet te twijfelen waar het vandaan komt...

Me: ook 300, heb ik ook. Voel jij soms niet net een verslaafde. Potjes voor je neus, verschillende naalden, optrekken, klaarmaken en uiteindelijk de spuit erin. Ik moet altijd wel lachen als ik het allemaal voor mijn neus heb staan. Als er toevallig iemand binnen kijkt, zal die ook wel denken ;)

Panter, ik snap dat je nerveus bent en ik vind het erg raar dat ze niet eerder bellen. Maar dat zal vast het protocol zijn en ik vermoed dat ze dan ook niet eerder bellen. Maaaaaarrrr: maak je geen zorgen!! Je hebt echt wel bevruchtingen. Hoe laat word je gebeld/ mag je bellen morgen?

Suus: ze kunnen beter iets te laag beginnen en het dan aanpassen dan dat je straks met overstimulatie zit en dat het afgebroken moet worden. Komt goed meid!

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, wat fijn dat je nu even thuis kunt blijven. Al blijft het wel een ontzettende rotsituatie waarin je je bevind.

ik word tussen 10-11 uur gebeld....whaaaa wat ontzettend spannend zeg!
    ik moet zeggen dat ik me er flink op verkeken heb, hoe spannend en zenuwslopend icsi is. Ik dacht net als met de IUI's: Joh dat doe ik wel even.
    Maar dat valt toch vies tegen, het doet meer met me dan de iui's...dit is toch echt wel even andere koek.

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

De zenuwen/ mijn gevoel rondom het icsi traject had ik ook zwaar onderschat. Het spuiten enzo gaat. Dan komt het wachten op de bevruchtingen. Gelukkig krijg ik het de volgende dag al te horen, maar wij moeten ze door laten groeien tot dag 5. Pfff... Denk dat ik helemaal gek word, net als jij panter. Je wil gewoon weten hoe en wat. Al dat wachten, bah. Ga vragen of ze me tussendoor wel op de hoogte kunnen houden. En dan de wachtweken. Ook verschrikkelijk vind ik. Alles wat je voelt roept vragen op, enz. Zenuwslopend.

Ik was de laatste tijd ontzettend rustig, maar ik merk dat nu het weer dichterbij komt, dat het me weer steeds meer bezig gaat houden en dat de zenuwen komen. Wat als dag 5 niet gehaald wordt? Is het dan echt al einde verhaal? Of gaan we nog naar dusseldorf? Ik vind het eng. Eng en confronterend. :(

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Panter komt goed schatje... ;)

@Pinda op 75 moet ik beginnen...

Het is allemaal een spannend iets... Iedere week komt er weer iets nieuws dat spannend is...
    Maar die 2 weken wachten zullen het ergste zijn...

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @panter: spannend, hoop dat je goed nieuws krijgt!! Het is normaal dat je pas een paa dagen daarna hoort of er bevruchtingen zijn! Het moet eerst delen allemaal!
    @kiekse: pff lastig al die zenuwen en niet weten waar je aan toe bent, snap het helemaal! Geen cryo's deze ronde waarschijnlijk dus als het mislukt dan meteen aan 2e poging beginnen :(
    @roodje: fijn dat je thuis mag blijven, ik had me waarschijnlijk ziek gemeld als ik moest blijven werken.

Net EK inkopen gedaan en heb me een beetje vertild...dacht gaat wel maar voelde beetje pijn in mijn buik...:( hopelijk winnen ze nu dat verzacht de pijn een beetje hihi

17. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ suusje, wat fijn dat de spuit is meegevallen, ik heb ook meestal dat de vloeistof iets prikt! En idd ze beginnen laag met dosering om te verkomen dat er teveel groeien, verpleegkundige zei vandaag dat ze streven naar 5-10 eicellen, ze zei dat het niet altijd goed is al er veel groeien omdat dan de kwaliteit van de eicellen minder kan zijn....

@ panter, komt goed meid!! Je krijgt morgen gewoon een mooie plak emmy!!! Toi toi toi!

@Roodje, wat goed dat je je hebt mogen ziek melden, kan me voorstellen dat het niet fijn is als je nu gewoon moet werken terwijl je weet dat je weg moet... Nu gewoon lekker op de behandeling concentreren! Dat is al zwaar genoeg!

Ik vind het wachten ook slopend!!! Maar het is voor het goede doel...

@ pregnyltesters, haha ik heb dat ook gedaan bij de iui, is toch leuk om te zien hoe het is om een positieve test in handen te hebben, maar dit keer ga ik dat niet doen! Als ik een positieve test in handen heb wil ik dat dat komt omdat ik gewoon ZWANGER ben... hopelijk komt dat heeel snel!

X

18. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kiekske: Als ik op mijn livingtafel kijk, naar de doos met allerlei verschillende naalden en spuiten, voel ik me idd soms wel een junk. Heb dat al verteld tegen mijn thuisverpleegsters. We lachen er dan wel eens mee, maar soms voel ik me ook echt wel zo.

Nu begin ik toch wel last te krijgen in mijn onderbuik. Het valt goed mee als ik neerzit, maar rechtstaan en rondlopen is blijkbaar iets minder. Ik denk dat ik morgen zoveel mogelijk ga proberen zitten op mijn werk. 't Zal een zittende leerkracht worden morgen voor hun laatste lessen.

btw, vind het wel grappig om jullie te horen vertellen over vaderdag. Bij ons was dit namelijk vorige week. Het klonk alsof er een verschillende tijdzone tussen ons zat. :)

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Me: jeetje, meid, wat een vreselijk verhaal... Ik weer gewoon niet wat ik moet zeggen, wat een elende op het moment dat je je rust zo hard nodig hebt! Sterkte ermee!!!

@Pindakoek: jaaaaa, een terugplaatsing!!! :D

@RooDje: wat erg van je baan! Zeker als je het niet aan ziet komen...

@Linbabylin: wow wat goed!!!

@Panter: Succes meid!

Hier vandaag een heel fijn gesprek gehad in het ziekenhuis. We hebben veel informatie gekregen en ook heb ik leren prikken. Viel me niet tegen van mezelf Nu wachten op mijn menstruatie en dan op dag 1 van de nieuwe cyclus starten met de pil (hoefde niet, mocht wel, om zo kans dat we aan de beurt zijn de komende cyclus te vergroten), zodat ik na drie tot vijf weken kan beginnen met spuiten... We wachten weer af, maar mijn hoop is gegroeid!

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Diva wat fijn, wie weet kun je dus eerder starten! Super!

Ik zit al een uur met samengeknepen billen in de kamer :D
    ben zooooo nerveus!

Deel Deze Pagina