@ panter Heeeeel spannend.... rond 11 uur zou je gebeld worden toch?? @ roodje wat fijn daqt je thuis mag zitten kun jij je richten op de behandeling! Anderzijds is het ook fijn om afleiding te hebben. Maar gaat vast helemaal goed komen! @ dutch diva wat gooed zeg, jemig schiet bij jou nu ook aardig op he! Ik begin toch wel zenuwachtig te worden voor de punctie morgen @ punctie dames Dames die al de p[unctie hebben gehad, wat dachten jullie bij de eerste prik? ooh dat valt mee of auuuuwuwwwww
Hahaha ah nog even geduld dus! Heb je uberhaupt wel geslapen vannacht?! Hoe voel je je verder? Lichamelijk?
Lin, de eerste prikjes zijn de verdovingsspuijes in je schede. Daar voel je niks van..kriebelt een beetje. vervolgens voel je wel de punctienaald door je vaginawand gaan maar dat doet ook geen pijn maar voelt meer als een doffe klap. het aanprikken van de follies doet wel even zeer, 1 seconde. daarna heb je wel een enorm hevige menstruatiekramp...tenminste dat had ik wel. Was trouwens binnen 10 minuten klaar. Je overleeft het wel meis! Roodje, ik heb lekker geslapen. Voel me elkle dag wat beter gelukkig!
Panter: spannend! Ik snap je zenuwen! Nog eventjes wachten. Zoek je wel nog even afleiding?? Diva: hopen dat je snel kan starten!! Spannend! Roodje: fijn dat het nu zo voor je geregeld is. Kan je jezelf volledig concentreren op de poging. Hoe voel je je erbij? Lin: ook jouw zenuwen snap ik! Het is ook spannend/ eng, de punctie. Het is nieuw, je zit met een hoop vragen en ineens is het heel dicht bij. Maar ook bij jou gaat het helemaal goedkomen. Op naar een aantal mooie eicellen!
Gelukkig dat je nog wel geslapen hebt en blij dat het elke dag beter gaat! Ik zit hier ook met m'n fingers crossed voor je meis! Kiekske, het gaat goed hoor. Ik ben blij dat ik gisteren met mijn baas heb kunnen praten en dat ik weet dat hij er hetzelfde over denkt als ik. Ik woon een kwartiertje van mijn werk vandaan, dus heb ook gezegd dat als het echt nodig is ik er meteen aan kom. En tegen de tijd dat de boel daar weggeruimd moet worden, dan kom ik natuurlijk helpen. Op zich heb ik genoeg afleiding, want we wonen net een jaar in dit huis en er is nog genoeg te doen, maar omdat we beide fulltime werkten kwamen we er niet aan toe de puntjes op de i te zetten. Nu dus wel. Plus ik heb een nieuwe naaimachine gekocht 2 weken geleden, dus ik ben op zolder een hoekje voor mezelf aan het inrichten, waar ik naar hartelust kan aanklooien! Verder wil ik weer gaan hardlopen, dat is er de afgelopen 2 weken een beetje bij ingeschoten. Heb ook nog een stapel boeken liggen, dus voorlopig kan ik me zelf wel bezig houden! Ach we zien wel... Hoe is het met jou. De hysteroscopie komt eraan... @ Lin, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, want het komt ineens erg dichtbij! Ik hoop voor je dat het meevalt zoals voor de dames die je voor zijn gegaan. Hoe laat moet je morgen? Diva fijn dat je de instructies hebt gehad en dat het je meeviel jezelf te prikken. In het begin is het een beetje eng, maar je krijgt er handigheid in. Tommyboy, al getest?
@ roodje ooh jij krijgt het zo nog heen druk! hardlopen zal denk ik wel niks worden. Bij mij is gewoon lopen al gevoelig. Ik moet morgen half 8 in het ziekenhuis zijn en 8 uur beginnen ze.
Spannend lin! Komt vast helemaal goed! Hier vol spanning....ik kijk steeds naar de telefoon. Utrecht: bel nou even zeg!!!
Oh Panter, ik vind die spanning echt zo niet leuk voor je!!! En als ze tissen 10 en 11 bellen, bellen ze altijd pas tegen 11. Is mijn ervaring iig altijd... Maar meid, er liggen een paar hele mooie embryo's op je te wachten!!!! Hoeveel laat je er eigenlijk terugplaatsen? 1 of 2? Of is dat nog geen keuze?
Omdat ik nog geen 36 ben plaatsen ze er 1 terug, of als het matige emmies zijn dan mogen we 2 terug laten plaatsen. Wat een spanning zeg....van mij mogen ze wel bellen hoor...heb al zolang moeten wachten!
ze zullen wel 1 minuut voor 11 bellen joh...das altijd zo. Maar de spanningen bouwen wel erg op zo...durf niet eens naar de wc
Ik ben ze telepathisch aan het berichten, maar weet niet hoe sterk mijn gave is... Ik heb net Gent gesproken en ik mag de 28e gelukkig ook meteen mijn uitgangsecho laten maken. Scheelt weer een rit. Is alleen onze eigen arts die dag afwezig, dus hoop dat die andere arts er wel achter staat. Anders moet ik 5 juli ofzo weer een keer die kant op. BELLEN UTRECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjeetje dat wachten is echt killing he? Kom op Utrecht! BEL! Fijn dat die echo meteen dezelfde dag kan Kiekske, scheelt idd weer een rit! Lin, nee zal wel niks worden met het hardlopen als ik eenmaal ga stimuleren, maar het is een goed voornemen!
Kiekske, kijk dat is goed nieuws! Scheelt weer een reisje! Hier nog steeds geen telefoon...ze vergeten me....
Panter, ze zijn je niet vergeten, ze zijn een zkh. Die bellen altijd te laat, want tsja...waarom zou jij in hemelsnaam ook maar enige spanning ervaren??? Wat dat betreft zijn ziekenhuizen niet leuk!!!!!! Ze bellen!!!!!! NU!
Nee zeker niet! @ Panter Wat Kiekske al zei, waarschijnlijk bellen ze net voor 11u! Het komt goed! *knuffel*
Whieeehoeeeee telefoon gehad! 6 emmies ontstaan!! krijg 1 topper terug geplaatst en de rest moet nog ff doordelen tot morgen en dan hoor ik of ze de vriezer ingaan. pffff opgelucht!