1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, komt helemaal goed morgen!! Doe erna wel ff rustig aan hoor...de dag na de punctie voelde ik me alsof ik door een bulldozer was overreden haha.
    Punctie zelf viel me mee!

Veel sterkte meid en goed door je buik ademen tijdens het aanprikken!

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Lin heel veel succes morgen...

Panter wat een prachtige score zeg...

Hier heb ik een beetje bloedverlies bij het afvegen.. Hoe kan dat vraag ik me af...

Bij ons ook maar 1tje omdat te veel risico's zijn bij een meerling...

3. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Panter: gefeliciteerd, wat goed! Nu hopen en duimen dat jullie emmy het lekker vindt binnen!

@Linbabylin: heel heel heel veel succes morgen!!!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, over 12 minuten ben je aan de beurt!!! Spannend!!! Ik duim voor een mooie score!

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @ Panter je hebt je Topemmy in je buik! Whaaaaaaaaa! Wat een bizar idee he?! Ik blijf duimen voor een plakbeebje. Wanneer mag je testen? Het begint al aardig druk te worden op het wachtbankje!

Lin, heel veel succes meis. Ik hoop dat het meevalt en reken op een mooie oogst! ;)

6. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lin, heeeel veeel succes vandaag, denk aan je! Zet hem op, je kunt het!

Ik heb vandaag weer echo, ben heel benieuwd hoe ze gegroeid zijn en of de kleintjes ook mee aan het groeien zijn, hoop het zo....

@ suus, geen idee waar dat bloedverlies vandaan kan komen staat het niet als bijwerking v deca of puregon in bijsluiter? Meen me daar iets v te herinneren... Ik heb gelukkig na stoppen v pil geen last meer gehad. En anders gewoon f ziekenhuis bellen of het kwaad kan...

Xx

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Suusje, ik zou zh ff bellen als ik jou was, gewoon ter geruststelling.

Lin weet nu al hoeveel eitjes er zijn...spannend!! Ben benieuwd hoe ze het ervaren heeft.

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Lin: veeel succes meid, hoop dat je het mee vind vallen en dat er maar veel eitjes gevonden worden!!! :D
    @suus: volgens mij stond het in één van de bijsluiters dat er wel bloedverlies kon optreden, misschien nog even doorlezen? als je het niet vertrouwd zou ik gewoon je ziekenhuis bellen hoor!!
    @Jenka: hoe gaat het met jou? alweer getest / wat voel je?

@All: nog steeds pijnlijke boobies en onderbuik. Weet niet meer wat ik moet denken....zooo lang wachten nog :(

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pinda, die zere tieten komen van de utrogestan...mijn boobs stonden al voor de TP op knappen.
    das het lastige he van al die med's...alles wat je voelt kan van de med's komen.
    Spannende tijden zijn dit!! Vreugde en verdriet zullen zich de komende weken hier laten zien. Oh ik hoop dat het verdriet wegblijft en iedereen zwanger word meteen hoor!!!

10. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohhh lin, vind het zo spannend voor je! Hoop op een goede score

Hoelang duurt het eigelijk zo'n punctie, en hoelang moet je daarna in ziekenhuis blijven??

@Utrogestan, hoevaak moeten jullie die per dag gebruike? Ik 3x 2 tabl... Moet je blijven liggen bij/na het inbrengen, of worden ze snel opgenomen?

X

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Panter: pfff ja lijkt ook wel of mijn tepels iets groter zijn geworden...:$

12. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ pinda, wat vervelend he, die bewerkingen! Ik hoop gewoon dat ze komen doordat je gewoon zwanger bent!
    Dus door de utrogestan gaan je borsten groeien???

X

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Mona: punctie duurt 10/15 minuten. Er wordt geadviseerd om nog even te blijven liggen daarna...ook ivm de verdoving (duizelig, slaperig). Denk dat ik 10 minuten daarna ben blijven liggen..daarna zijn we op bezoek gegaan bij mn vriend zijn tante die ook in het ziekenhuis verblijft (acute leukemie :(). Naderhand kon ik beter langer blijven liggen want viel bijna flauw in het ziekenhuis, moest even gaan zitten tegen de muur :)
    Utrogestan bolletjes moet ik in de ochtend en in de avond inbrengen, 2 bolletjes. Ze zijn zo opgelost en er komt veel afscheiding terug in je onderbroek haha :p

14. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ok, dus het loopt er niet meteen weer allemaal uit?
    Ik moet ze 3x per dag inbrengen, bleh vind het zo vies..... Marja alles voor het goede doel..

X

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha nee dat lijkt me niet!

16. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm jammer, mag van mij hier wel een maatje meer worden haha...

X

17. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou dames punctie zit erop. ben no steeds een beetje stoned haha.
    Lig nu ook nog in het ziekenhuis. me vriend is naar umcg met mijn eitjes.
    Maar alles is goed gegaan en echt het viel reuze mee hoor.:D
    nu alleen nog wat steken.

Ga nu even slapen ben heeeeel moe namelijk. jullie horen vanmiddag nog even van mij

18. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Lin wat fijn dat het is meegevallen! Doe rustig aan de komende dagen zodat je goed voorbereid bent op de TP van jouw topper!
    Hoeveel eitjes waren het uiteindelijk?

@mona dat maatje meer komt vanzelf als je zwanger bent! Ik heb een grote B, kleine C cup maar ik leek wel Pamela Anderson tijdens die 3 maanden zwangerschap de vorige keer. Tot grote ergernis van mijn vriend die er niet eens naar mocht wijzen! Haha

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Lin: fijn dat het voorbij is, hopelijk een goede score!!
    @Roodje: nou hoop dat mn borsten zwaarder worden dan nog groter :( heb al cup D/E!!!

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    ZO! Da's flink@ Pinda
    Dan hoop ik ook voor je dat het meevalt!
    Ik had echt mega gevoelige borsten en mijn beha's waren dus binnen 3 maanden al te klein! Was echt enorm wennen!

Wat een snertweer he? Vergeleken bij gisteren!
    Ik heb volgende week vrijdag een bruiloft (en m'n eerste echo!) Dus ik ben een outfit aan het uitzoeken/shoppen...

Deel Deze Pagina