1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Beetje teleurgesteld mijn vriend liet net weten dar er 7 eitjes waren want de 12 die zijn aageprikt. maar ach als die nou allemaal mooi bevrucht worden. hoor je mij niet klagen:D:(

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ lichamelijke klachten: al die bijwerkingen, zo oneerlijk. De pregnyl en utro geven je dezelfde klachten dan een zwangerschap. Je wordt tussen twijfels heen en weer geslingerd. Dat vind ik zo erg aan de wachtweken. Je voelt zoveel en dan continue dat ? boven je hoofd. Niet leuk.

Ik moet 3 keer per dag 2 bolletjes utro inbrengen. Heb de inlegkruisjes weer groots ingeslagen ;) Als deze poging lukt moet ik volgens mij tot de 12 weken doorgaan.

Lin: Ben benieuwd naar jouw eitjes!!!!! Jouw mannetje op pad met zo'n belangrijke vracht, pfoe... ook spannend voor hem!
    Rust lekker uit!

Roodje: lekker shoppen!!! Altijd leuk :D

Mona: benieuwd naar je echo, hoe laat moet je?

@allemaal: nog weekendplannen???

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lin: 7 is een mooi aantal meid!!!! Kop op!!!! Dit zijn 7 kanshebbers!

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Lin gaat helemaal goed komen met je 7 eitjes!
    Wanneer krijg je bericht van het ZH?

Hier niet echt weekendplannen. Zondagavond voetbal kijken bij vrienden, maar verder niks eigenlijk.
    Wat gaat de rest doen?!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, dezelfde score dan mij! Ik had ook 12 aangeprikte follies en 7 eitjes. Is normaal hoor, er vallen zowieso een aantal af omdat het lege follies waren.
    Ik hoop dat je snel opknapt en dat je net zo'n goede ontwikkeling doormaakt als ik heb gehad. Op naar een goede TP!

Mona, moet jij nu al utro gebruiken of begrijp ik je verkeerd en start je pas na punctie met utro?

Jenka, hoe is het met jou meid?

Utro: ik breng 2x daags 2 bollen in. Krijg infecties van inlegkruisjes, dus die trek ik er zo snel mogeolijk uit...na 2 uurtjes is de meeste utro wel weg en kan die surfplank uit mn broek.

Ik heb enorm zere boobs met grote blauwe aderen, had ik ook toen ik zwanger was maar komt nu van de utro.

Nog een paar dagen en dan komen de eerste zwangerschapstesten voorbij. whieehoee spannend!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    helemaal vergeten, we hebben 2 cryo's!

7. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lin, vind het toch een mooie score meid, duim dat ze allemaal bevrucht raken! Rust goed uit! Wel erg fijn te horen dat het je is meegevallen :)

@ Kiekske, ik moet ook 3x daags 2 bollen, en ook doorgaan tot de 1ste echo als ik zwanger zou zijn...

Nee ben nog niet bezig met de utrogestan, maar vroeg het me gewoon af, moet op de dag van punctie beginnen...

Heb vandaag om 13.20 de echo... ik laat van me horen straks!

X

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter: cryo's!!!!! JOEPIE!!!!!!!! Dat is echt superfijn!

Mona: spannend voor straks. Maar je zal vast een mooi beeld krijgen. Succes alvast!

@weekendplannen: vanavond met vriendin naar de film en daarna met nog 2 andere meiden even de kroeg in. Morgen niks bijzonders en zondagavond verjaardag van mijn broer. Niet echt bijzondere plannen dus, maar dat vind ik altijd erg fijn!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Weekend: lekker thuis, als het plotseling mooi weer word gaan we BBQ'en...

10. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yihoe panter! Wat een goed nieuws!!!
    X

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Weet je wat mij zo verbaast? Dat jullie allemaal zo snel het ziekenhuis weer mogen verlaten na de punctie. Ik had om half 8 de punctie en ging om 11.00 de kamer af. Lag aan een bloeddrukmeter en aan een infuus met pijnstilling. Is het bij jullie punctie, broek weer aan en weer op pad?

Nou had het misschien bij ons iets sneller gekund, want we hadden wat troubles en een moeilijke beslissing te nemen, maar toch verbaast het me. Moet zeggen dat ik na die rust ook eigenlijk geen pijn meer had, maar enkel liep alsof er een paard tussen mijn benen zat ;)

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, ik werd 8.15 uur binnen geroepen. Na alle voorbereidingen starte de punctie rond half 9. om 9 uur liepen we het ZH uit om de buisjes naar utrecht te brengen...om 12 uur waren we terug in arnhem....daarna in de auto naar huis. Om 15 uur waren we thuis en om 18 uur lag ik in mn bedje.
    Al met al idd punctie, broek aan en wegwezen. Ik had wel de mogelijkheid om bij te komen in een speciale kamer, maar ik wilde mijn eicellen z.s.m in utrecht hebben. Aangezien ik een controlfreak ben moest ik zelf mee met mijn eieren ;)

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Panter: super dat je 2 cryo's hebt! Hopelijk is er bij ons nog een cryo...maar daar krijgen we nog bericht over per post of het allemaal goed gedeeld is (van 2 emmys)

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Panter wat goed meid! 2 eskimo's! :D

Hebben jullie die Utro-meuk allemaal al in huis of krijg je dat mee na de punctie? Ik heb nog niks! Stond ook nog niet op m'n recept de vorige keer volgens mij... :(

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje: utro idd meteen met alle recepten voorgeschreven gekregen...

16. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hmmm kzal er eens naar vragen dan de volgende keer in het ZH want ik heb ze nog niet!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik kreeg de utro ook meteen...

18. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

@Panter: Goed dat je cryo's hebt!
    @Lin: 7 eitjes vind ik echt wel mooi. Bij mij zagen ze er woensdag zelfs maar 6.
    @Mona: Waarschijnlijk zal jij vandaag te weten komen wanneer de punctie zal zijn. Ik hoop dat ik dat morgen te weten kom.
    @utro: Ik heb dat nog niet meegekregen. Weet wel dat ik dat ook zal moeten nemen. Vind het wel raar dat iedereen zo verschillende dosissen krijgt.

Ik ben net terug van acupuncturist. Heeft mij hopelijk weer deugd gedaan. Heb hem verteld over mijn dom weekend en hij heeft mij ergens wel gelijk gegeven dat ik ff afstand neem van mijn schoonfamilie. Hij zegt dat ze een laag emotionele intelligentie hebben. (Vond het leuk om dat eens te horen over hen!)
    @weekend: Deze avond ga ik nog met 2collega/vriendinnen naar de cinema. Hoop dat ik er niet ga in slaap vallen! Ontzie het mij een klein beetje, maar ik weet dat het mij achteraf wel deugd zal doen. 1 film was zoiezo al uitgesloten: What you expect when you're expecting' of zoiets. Ik heb hen gezegd dat ze die niet mochten kiezen, want dat ze anders met een hysterische vrouw gingen opgescheept zitten! :) De rest van het weekend zal hopelijk rustig verlopen. (Erger dan vorige weekend kan zoiezo niet meer denk ik) Op naar mijn echo morgen.

19. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jenka -ICSI 1
    18 april eerste pil
    4 mei eerste dacapeptyl
    17 mei eerste gonal f
    31 mei pregnyul 22.30 uur
    2 juni 10.30 uur punctie
    4 juni bellen emy's en tp
    5 juni mogelijke terugplaatsing
    18 juni zwangerschapstest..........

Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje
    11-05: start decapeptyl
    16-05: ongi
    20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F
    26-05: vervolg echo
    29-05: vervolg echo
    01-06: vervolg echo
    03-06: vervolg echo
    05-06: vervolg echo
    08-06: punctie
    11-06: terugplaatsing?
    25-06: zwangerschapstest

Panter - ICSI1
    30 april eerste pil
    19 mei start lucrin
    22 mei laatste pil
    29 mei start gonal-f
    8 juni uitgangsecho
    punctiedatum: 11 juni, 12 follikels, 7 eicellen gevonden!
    TP: 14 juni ?

Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje
    April: start DHEA
    Cyclus juni: 21 juni hysteroscopie + 28 juni pipelle
    Cyclus juli: vermoedelijk 6 juli start decapeptyl
    Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur

SuusjeLove ICSI 1ste kindje
    12-03 start pil
    30-05 Eerste spuit decapeptyl
    03-06 Laatste pil
    11-06 Start echo
    11-06 Eerste spuit puregon
    Punctie +/- week 26

RooDje -ICSI 1ste kindje
    26/04 Eerste pil
    30/05 Eerste spuit Lucrin
    06/06 Laatste Pil
    16/06 Eerste spuit Puregon
    22/06 1ste uitgangsecho
    Punctie +/- 28/06

Linbabylin - ICSI 1ste kindje
    16/04 Eerste pil
    23/05 start decapeptyl
    04/06 start Gonal-F
    11/06 1ste uitgangs echo
    punctie +/- 18/06

Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje
    06-04: Eerste pil
    23-05: 1ste spuit decapeptyl
    26-05: Laatste pil
    04-06: Eerste echo = goed
    06-06: Start 150E puregon
    13-06: Controle echo (5 grote follikels 12-13mm / 8 kleine van 8-9mm)
    15-06: Controle echo
    Punctie: Waarschijnlijk 19 of 20 juni

Me083 - 1ste IVF/ICSI voor 1ste kindje
    13-05: eerste pil
    25-05: eerste echo: goede echo!
    01 06: laatste pil
    06 06: eerste spuit
    13 06: echo 1: 6 kleine follikels
    16 06: echo 2 om 9u30
    week van 18 juni: punctie + terugplaatsing

20. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Hoi dames... net even heerlijk geslapen..:D

gaat prima hier! heerlijk gedroomd over onze 7 eitjes hihi

Weet niet meer wie het zei maar ik mocht niet gelijk weg hoor!
    Ik moest eerst zelf naar de wc. Ik lag in leeuwarden en mijn vriend moest naar groningen met de eitjes. Toen hij terug kwam zijn we naar huis gegaan.
    Ik vond het heerlijk om even daar bij de komen. Mijn lieve mama was gekomen had van mij eigenlijk niet gehoeven, maar vond het heeel fijn dat ze toch was gekomen.

Grrr en nu wachten tot zondag, we worden gebeld tussen 9.00 en 10.00

@ panter wat goed zeg 2 cryo's!!

@ mona ik ben heeeel benieuwd! hoop dat jij ook een datum krijgt nu.

@ me bij jou schiet het ook al op voor dat je het weet lig jij in de stoel!.
    Whahahah kan me voorstellen dat het fijn is om dat van een ander te horen. als ik jou daar zo over hoor, denk ik dat mijn schoonfamilie dat ook wel wat heeft hahaha. Alleen heb ik verder niks te klagen hoor.

Veel bioscoopgangers deze week. Heel veel plezier! ik ga lekker rustig aan doen. Zal alleen even zien of ik morgen nog even een vaderdag cadeautje kan halen. Als ik me goed voel.

Deel Deze Pagina