Hej meiden, De echo was weer goed, rechts heb ik nog steeds 3 follikels nu tussen de 13-15mm, en 2 kleintjes (die groeien waarschijnlijk niet meer door) en links had ik nu 5 grote (12-15mm) en nog een paar kleinere.. Dus in totaal nu 8 grote follikels, waarvan de arts dacht dat ze allemaal mee zullen gaan doen voor de punctie... Maandagmiddag moet ik weer terug komen en voor 90% is woensdag de punctie, maar dat ligt aan de echo van maandag. Baarmoederslijmvlies was nu ook weer goed gegroeit denk dat het nu 9mm zal zijn geweest... @ Utro, ik heb het al in huis, bij mij stond het gewoon bij de rest op recept... X
Mona, top hoor!! je eitjes bijna klaar voor punctie. dames die al TP hebben gehad, is het normaal dat ik steeds menstruatiekrampjes heb? Werd er vannacht wakker van, toen ik opstond voor toiletbezoek en daarna weer ging liggen deed het echt heel erg pijn. Nu bij vlagen nog van die krampjes.
Jenka -ICSI 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo 01-06: vervolg echo 03-06: vervolg echo 05-06: vervolg echo 08-06: punctie 11-06: terugplaatsing? 25-06: zwangerschapstest Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: 11 juni, 12 follikels, 7 eicellen gevonden! TP: 14 juni ? Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: 21 juni hysteroscopie + 28 juni pipelle Cyclus juli: vermoedelijk 6 juli start decapeptyl Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil 16/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo = goed 06-06: Start 150E puregon 13-06: Controle echo (5 grote follikels 12-13mm / 8 kleine van 8-9mm) 15-06: Controle echo ( 8 folikels 12-15mm en een paar kleine) 18-06: Controle echo 20-06: Punctie? Punctie: Waarschijnlijk 19 of 20 juni Me083 - 1ste IVF/ICSI voor 1ste kindje 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 06: laatste pil 06 06: eerste spuit 13 06: echo 1: 6 kleine follikels 16 06: echo 2 om 9u30 week van 18 juni: punctie + terugplaatsing __________________ 04-10: wens eerste kindje 09-10: MK 9 weken --> curr 10-10: MK was partiele mola --> opnieuw curr 01-11: hystro: diagnose Asherman 03-11: hystro: behandeling Asherman 06-11: hystro: groen licht 09-11: VMK 11-11: BBZ --> laparo rechtereileider weg 02-12: 3 x IUI 06-12: IVF/ICSI
Mona: Super resultaat! Groei lekker door eitjes!! Panter: uhm... dat kunnen ook nog nakrampen van de punctie zijn. Ik had het ook wel moet ik zeggen. Ook na de TP. Je voelt zoveel, zoveel meer dan anders ook. Dat maakt het wachten ook zo erg...
@Panter: heel soms heb ik een beetje krampjes maar niet van menstruatie...toch weer anders..soms ook steken in mn onderbuik en is voller. @Mona: spannend!! hopelijk kunnen alle 8(of meer ) meedoen en heb je zeer binnenkort de punctie @Lin: fijn dat het zo goed gaat!! @Me: veel plezier bij de bioscoop! Is wel een goed idee trouwens mmmm @Roodje: ik kreeg Utro ook meteen mee! Hoe gaat het verder met je? @Weekend: morgen naar mijn ouders in West-Friesland, mannetje gaat werken bij het bedrijf van zn oom, had mensen tekort. Lekker even met mijn moeder winkelen is ook leuk Verder zal het een rustig weekend worden...denk lekker in bad...is nu toch wel weer toegestaan? ga altijd woensdags in bad..en nu kon dat niet! Verder gaat het wel weer goed, boobs lijken nu wel minder gevoelig te worden! Ben zo bang dat jullie allemaal straks zwanger zijn en ik met lege handen achterblijf Vertrouw ook mijn eigen lichaam niet meer....
Pinda, ik zou niet in bad gaan....het is niet goed voor je emmie als je in een heet bad zit. Dan moet je in een lauw bad gaan, maar das niet lekker. Ik zou er ff mee wachten!!! wat betreft je angst, ik denk dat we die allemaal delen.
Ik denk idd dat,we die angst delen pinda, maar ik gun het jullie v harte allemaal, hopelijk zijn we gewoon snel allemaal zwanger... X
OOeeh mona spannnend hoor.. DUs waarschijnlijk woensdag de punctie. @ all ik denk dat iedereen wel die angst heeft om met lege handen achter te blijven. EN ja de kans is ook groot dat er een aantal van ons nu niet de eerste keer zwanger wordt. Maar gelukkig hebben we dan elkaar hier om elkaar weer op te peppen!
Jenka -ICSI 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo 01-06: vervolg echo 03-06: vervolg echo 05-06: vervolg echo 08-06: punctie 11-06: terugplaatsing? 25-06: zwangerschapstest Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: 11 juni, 12 follikels, 7 eicellen gevonden! TP: 14 juni ? Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: 21 juni hysteroscopie + 28 juni pipelle Cyclus juli: vermoedelijk 6 juli start decapeptyl Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil 16/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie 15/06 terugplaatsing 17/06 Testdatum 02/07 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo = goed 06-06: Start 150E puregon 13-06: Controle echo (5 grote follikels 12-13mm / 8 kleine van 8-9mm) 15-06: Controle echo ( 8 folikels 12-15mm en een paar kleine) 18-06: Controle echo 20-06: Punctie? Punctie: Waarschijnlijk 19 of 20 juni Me083 - 1ste IVF/ICSI voor 1ste kindje 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 06: laatste pil 06 06: eerste spuit 13 06: echo 1: 6 kleine follikels 16 06: echo 2 om 9u30 week van 18 juni: punctie + terugplaatsing __________________
@ jenka hoe is het met jou? Jij kan bijna testen? hoe voel jij je verder? @panter ja ik ook hoor hahahaha. Daar gaan we wel voor! Wat is het hier rustig vanavond!
@Linbabylin: Kop op meid, zeven is mooi, daar komen vast topemmy's uit! Fijn dat de punctie op zich meeviel, rust maar lekker uit! @Panter: Wauw, ook nog 3 cryo's! Super! @Kiekske: ik spreek natuurlijk nog niet uit ervaring, maar als de informatie van afgelopen woensdag klopt, dan duurt de punctie hier ongeveer een half uur en daarna verblijf ik nog ongeveer een uur in een 'bijkomkamer" (weet even geen ander woord...) In dat uurtje hoort mijn man of hij nogmaals zaad moet inleveren en horen we ook hoeveel eitjes er gevonden zijn. @Mona: spannend, spannend... Emoties... ja die zullen dicht bij elkaar liggen; hoop, vreugde, verdriet, angst om na hoeveel pogingen dan ook geen kindje te krijgen... Het is jullie allemaal gegund meiden, ik brand regelmatig een kaarsje voor ons en ik hoop echt heel erg dat ik ooit mama mag worden!
Hey Ladies, Morgen begin ik ook eindelijk met stimuleren. Had het idee er een beetje achteraan te hobbelen, maar nu mag ik dan ook de volgende stap gaan zetten. Ben benieuwd hoe dat zal gaan, 2x op een dag prikken. Mijn ongi is nu wel min of meer afgelopen, dus ik ben maar 4 dagen ongesteld geweest ipv de gewoonlijke 7 dagen ellende. Het bloedverlies was wel wat heftiger en roder dan normaal, maar ik heb minder last van krampen gehad. Apart allemaal. Hoop dat mijn eitjes allemaal goed groeien volgende week! Voor alle dames die naar de bios zijn geweest: welke film is het geworden?? Ik wil ook weer eens een filmpje pakken binnenkort!
Yeah roodje, je stimuleerd vanaf vadaag!!! You go girl! Spannend hoor!!! Lin, hoe voel je je vandaag? De bulldozer al tegengekomen? Hoe is het met de rest? Ik ben de afgelopen dagen steeds zo vroeg wakker. Vast bijwerking van die utro ofzo....ging om 23.30 naar bed en was om 6.45 alweer klaar wakker.
@ roodje spannend!!! Nou het gaat nu vast snel hoor!!! @panter. nou valt mee eigelijk. alleen toen ik net wakker werd met een volle blaas deed het wel even pijn. maar voor de rest gaat het prima. en hoe is het met jou? Met je mooie emmy in je buik??
Gelukkig valt het mee lin! Hier gaat het goed, heb alleen steeds menstruatiekrampen als ik opsta in de nacht/ochtend. En dat voelt niet echt lekker. Tussendoor heb ik ook steeds krampjes en last onder in de rug...een soort trekkende beweging. vervelend hoor, ben steeds bang ongesteld te worden maar das nog veel te vroeg. Ben aan de ene kant zo bang dat het mislukt is, en aan de andere kant ervan overtuigd dat het wel gelukt is. Raar gevoel iig!
@Roodje: jeeejj...hopelijk groeien je eitjes nu lekker snel!! enige leuke film die nu in Utopolis draait lijkt mij 'Prometheus' ...horror/thriller dat ze de oorsprong vd mens willen achterhalen..voor de rest is het bagger! @Panter: JA dat vroege wakker worden dat heb ik dus ook, gelukkig vandaag niet..maar woe, do en vrijdag wel...precies 5.15 uur was het pfff heb ook rare dromen...droomde dat mn vriend vreemdging dat ik niet snapte waarom hij dat deed omdat ik zwanger was, dat ik met zijn ouders in de auto zat en zijn vader de auto liet slippen (slipcursus achtig parcour) en we met zn 4en vielen in een groot gat..was bang voor mijn kind in mn buik...maar zat er nog....raar hoor haha..werd best wel bezweet wakker!! Vandaag even naar mn ouders...fijne dag vandaag meiden!
Hoi Meiden! @ Angst: ja, die is hier ook zeer aanwezig. Zeker omdat er 'al' 2 pogingen mislukt zijn. Maar ik heb er ook nog steeds vertrouwen in! En dat blijf ik hebben tot ze zeggen dat we moeten stoppen. Pinda: niet badderen meid!! Ik zou het echt niet doen. Ik ben ook een baddergek en heb na de TP ook smachtend naar mijn badje gekeken. Maar leeeg gelaten en voor de douche gekozen. Je lijf wordt te heet en dat is niet goed voor je mini-beebje. Veel plezier bij je ouders! Panter: dat slapen herken ik wel. Doe je overdag gewoon een beetje rustig Roodje: spuitje erbij vandaag!!! En je hobbelt er niet achteraan, ik ben de 'erachteraanhobbelaar'. Jullie zijn allemaal eerder klaar dan ik. Voel me toch weer een beetje illegaal... @ Film: ik was gisteren naar Snow white and the Huntsman. Ik vond hem wel mooi. Wil hem nog wel een keer zien. Fijne dag!
Nee Kiek, sterker nog, jij bent de voorloper! Jij weet precies hoe het allemaal werkt! Onze vraagbaak Je bent zeker niet illegaal! Die film wil ik zeker ook zien trouwens! Ik ben ook af en toe bang dat het niet gaat lukken. Denk dat het bij iedereen in het achterhoofd zit dat het ook wel eens niet zou kunnen lukken. Maar we moeten goede hoop houden. Jenka hoe is het met je meid? Pinda veel plezier in Friesland! Doe rustig aan! Suus hoe is het met jou? Merk je al wat van de Puregon? Went het al, 2x op een dag prikken? Panter wat vervelend dat je zo vroeg wakker bent. Kan je af en toe overdag een uurtje bij slapen?
@all: 2e testje gedaan en zie nog steeds een 2e streepje..wel iets minder duidelijk al maar hij staat er nog steeds...spannend...nog 4 dgn wachten en dan moet het pregnyl er toch uit zijn? heb 6 juni in de avond pregnyl gespoten...