1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    He meiden, ben niet heel actief heweest de laatste dagen maar voelde me dan ook heel beroerd. Keiharde opgezette buik die je niet aan kon raken. Ben ook veel te moe voor alles. Zkh zei rustig aan...

Ik zal als ik me beter voel de berichtn lezen hoe ver iedereen is.. Sorry ff weer slapen

2. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vandaag een beetje ontgoochelende echo gehad. Vandaar dat ik het eerst allemaal een beetje moest laten bezinken, ben ff in mijn bed teruggekropen en heb de traantjes nog maar eens de vrije loop gelaten. Links waren nog steeds 4 eitjes te zien, maar rechts was er maar eentje meer. Dus 5 in totaal. Rechts zaten nog wel een paar kleintjes maar die zullen normaal gezien niet meer meegroeien. De andere zijn rond de 14mm. Dus had gedacht dat ze al iets groter gingen zijn. Er was maar één iets positief, dat is dat mijn baarmoederslijmvlies nu op 6mm stond, dit is het maximum wat ik ooit haalde en aangezien ze nog moeten groeien de eitjes, zou het wel eens kunnen dat ik deze keer meer dan 6mm haal. ik was echt ontgoocheld dat er één eitje niet meer meedoet en dat ze zo weinig gegroeid waren. Moest ik daarvoor een extra ampoule bijspuiten? Maandag moet ik terug op controle en dan zal de datum van punctie waarschijnlijk vastgelegd worden. Zal woesdag, donderdag of vrijdag worden.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pinda, hoeveel heb je gespoten? 10000 eh doet er 14 dagen over om uit je lijf te gaan. 5000 10 dagen.

Me wat naar dat je zo'n teleurstelling hebt. Jammer dat je eitjes niet willen groeien deze ronde. Zet je de poging door? Of breek je hem af? Mss werkt het voor jou wel om met gonal-f én menopur te stimuleren???

4. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Panter,

Van afbreken is er geen sprake hoor, 't is alleen jammer dat er niet meer zijn.

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @roodje nee helaas merk er nog niks van... blijf ook nog steeds moe...

@jenka doe maar rustig aan..

@me oh balen zeg... ben er zelf ook wel bang voor...

hier merk ik nog niks... wanneer merkte jullie iets van de puregon..?!
    die klote bijwerkingen blijven gewoon... hoe kan dat toch...
    ik vraag me wel eens af het miaschien komt omdat ik eigenlijk te licht ben voor mijn lengte... of heeft het daar niks mee te maken...

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat vreemd Suusje...
    Je bent nu toch al 5 of 6 dagen aan het stimuleren toch?
    Wat vervelend dat je zo'n last hebt van bijwerkingen.
    Wanneer heb je weer een echo?

Ik heb net voor het eerst de Puregon erbij gespoten. Vond de vloeistof wel een beetje branden. M'n buik voelt wel een beetje beurs nu.
    Qua bijwerkingen valt het me echt mee. Ik ben heel af en toe wat misselijk (voornamelijk 's avonds) en van tijd tot tijd opvliegers, maar vind het goed te doen allemaal.

@ Me kan me voorstellen dat het een teleurstelling voor je is. Laten we hopen dat 1 van deze 5 eitjes het begin is van jullie kindje. :)

Jenka wat vervelend dat je je zo beroerd voelt meid. Rust goed uit.
    Over 2 dagen mag je testen! Ben benieuwd en blijf voor je duimen!

Pantertje alles ok?! :D

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Suusje, wat vervelend dat je zulke bijwerkingen hebt zeg. hopelijk groeit er wel wat en word je niet teleurgesteld bij de echo.

Roodje, Yes! de eerste spuit zit erin!!

Hier alles oké, afgezien van het feit dat ik mezelf helemaal gek maak!
    Maar goed...nog een dikke week afwachten zowieso. Brr spannend hoor!!

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Gister lekker een dagje weg geweest... Verder alles goed hier, buikpijn valt op het moment wel mee, ben benieuwd maandag of alle 8 goed groeien...

@suus, ik kreeg na een dag of 3 last v buikpijn... Moeheid en hoofdpijn heb ik nog steeds..

@jenka, wat vervelend dat je je zo rot voelt.. Rust goed uit.. Morgen mag jij testen toch?

@me, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar 5 eitjes is best mooi toch? Onze gyn zei, wil niet zeggen dat veel eitjes altijd goed is, ze hebben liever 5-10 eitjes dan meer omdat de kwaliteit v de eitjes dan minder kunnen zijn...

@roodje, yeah ook jij begonnen, bij mij prikt de vloeistof ook altijd f... Naaldje v puregon vind ik wel fijner.....

X

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Jenka -ICSI 1
    18 april eerste pil
    4 mei eerste dacapeptyl
    17 mei eerste gonal f
    31 mei pregnyul 22.30 uur
    2 juni 10.30 uur punctie
    4 juni bellen emy's en tp
    5 juni mogelijke terugplaatsing
    18 juni zwangerschapstest..........

Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje
    11-05: start decapeptyl
    16-05: ongi
    20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F
    26-05: vervolg echo
    29-05: vervolg echo
    01-06: vervolg echo
    03-06: vervolg echo
    05-06: vervolg echo
    08-06: punctie
    11-06: terugplaatsing?
    25-06: zwangerschapstest

Panter - ICSI1
    30 april eerste pil
    19 mei start lucrin
    22 mei laatste pil
    29 mei start gonal-f
    8 juni uitgangsecho
    punctiedatum: 11 juni, 12 follikels, 7 eicellen gevonden!
    TP: 14 juni ?

Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje
    April: start DHEA
    Cyclus juni: 21 juni hysteroscopie + 28 juni pipelle
    Cyclus juli: vermoedelijk 6 juli start decapeptyl
    Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur

SuusjeLove ICSI 1ste kindje
    12-03 start pil
    30-05 Eerste spuit decapeptyl
    03-06 Laatste pil
    13-06 Eerste spuit puregon
    20-06 Controle echo
    Punctie +/- week 26

RooDje -ICSI 1ste kindje
    26/04 Eerste pil
    30/05 Eerste spuit Lucrin
    06/06 Laatste Pil
    16/06 Eerste spuit Puregon
    22/06 1ste uitgangsecho
    Punctie +/- 28/06

Linbabylin - ICSI 1ste kindje
    16/04 Eerste pil
    23/05 start decapeptyl
    04/06 start Gonal-F
    11/06 1ste uitgangs echo
    punctie 15/06
    terugplaatsing 17/06
    Testdatum 02/07

Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje
    06-04: Eerste pil
    23-05: 1ste spuit decapeptyl
    26-05: Laatste pil
    04-06: Eerste echo = goed
    06-06: Start 150E puregon
    13-06: Controle echo (5 grote follikels 12-13mm / 8 kleine van 8-9mm)
    15-06: Controle echo ( 8 folikels 12-15mm en een paar kleine)
    18-06: Controle echo
    20-06: Punctie?
    Punctie: Waarschijnlijk 19 of 20 juni

Me083 - 1ste IVF/ICSI voor 1ste kindje
    13-05: eerste pil
    25-05: eerste echo: goede echo!
    01 06: laatste pil
    06 06: eerste spuit
    13 06: echo 1: 6 kleine follikels
    16 06: echo 2 om 9u30
    week van 18 juni: punctie + terugplaatsing

Heb het lijste maar eens aangepast...

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Roodje moet dadelijk de 5de spuit gaan zetten...
    En ik vind de vloeistof ook wel een beetje pijnlijk... Heb nu ook veel meer last van pijnlijke plekken op mijn buik...

@Mona ik merk nog niks.. Kan misschien ook komen doordat ik nog steeds last van mijn darmen heb en daardoor de pijn niet eens merk... (hoop ik dan)

@Panter spannend... Hopelijk heb je genoeg afleiding..?!

IK heb wel heel erg last van zweten... Had gisteren een feestje en had het idee dat ik me zelf rook... Heb ik nog nooit gehad...

11. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Even een ego berichtje. vanochtend de terug plaatsing gehad van een topembryo! Ben heeeeeeeel blij. 6 van de 7 zijn bevrucht. maar er zijn 2 die kans maken voor het invriezen. mmaar daar kan ik morgen over bellen:D

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lin: super!!!! Toppertje aan boord!! Die is nu een lekker plekje aan het zoeken. Geniet ervan meid!

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, je bent eng ;) :D Het gaat bij jou precies zoals bij mij...12 follikels 7 eicellen gevonden, 6 bevrucht en 2 cryo's. Zijn we zonder het te weten tweelingzusters?
    Wat fijn meid, een topper aan boord!! Nu broeden en de ellendige wachtweken beginnen!!

Suusje, dat zweten herken ik wel. Ik had altijd geurloos zweet en nu door de hormonen ruikt het wel wat...

14. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ panter hahaha ja wat toevallig he!!! Als we nu dan ook nog allebei over 2 weken een positieve test hebben!!

Ooooooooh dus dat komt wel door de hormonen ik heb namelijk ineens stinkende zweetvoeten haha. ineens stinken al mijn schoenen namelijk. nooit eerder gehad

@kieske ja goed he!!!! Nu de wachtweken nog doorkomen haha.

@jenka. ik hoop dat jij je snel wat beter voelt. knuf voor jou.

@ roodje jij bent ook gaan stimuleren!!!! Echt spannend voordat je het weet heb jij ook een emmy in je buik.

@ me en mona hoe is het met jullie???

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Lin oh spannend jij hebt ook al een kleine ukkepuk in je...
    Komt helemaal goed met die cryo's...

Oh gelukkig dat ik niet de enige ben met stink problemen...

Zijn jullie ook zo nerveus voor het voetballen...?!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zweetvoeten..blegh! Heb ik ook last van met die hormonen! Of we ruiken beter dat kan natuurlijk ook he? dat we het anders niet ruiken?

Pinda, hoe ist?

Jenka, al getest weer?

Roodje, voor jou is het ook echt begonnen. Nog even en dan ben je ook in het bezit van een prachtige emmie!!

Kiekske, beginnen de zenuwen al te komen voor de hysteroscopie? Mag je, als alles goed is, gelijk door met je behandeling?? ja toch?

suusje, voetballen zegt me niks. ik hoop dat ze verliezen want dan kan ik eindelijk mijn vent overtuigen om al die afschuwelijk irritante oranje vlaggetjes van de gevel te halen. :D

Ik heb allemaal kwalen maar dat komt vast van de utro. Ben moe, moe en nog eens moe, maar wel om 7 uur wakker elke ochtend ook al lig ik er pas 1 uur in.
    Heb zere boobs met blauwe aderen en vergrote tepelhoven...
    Allemaal bijwerkingen van de utro en misschien het laatste staartje pregnyl van vorige week zaterdag. Want 3 dagenna TP is gewoon veel te vroeg om al iets te kunnen voelen lijkt mij! Kortom, ik heb besloten om alles wat ik voel onder de noemer bijwerking te schuiven en er verder niet meer aan te denken.

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lin, wat een super nieuws meid! Heerlijk een toppertje aan boord!! Ben jaloers!! Hoop zo dat het bij ons dadelijk ook allemaal goed gaat... Daar ben ik nerveuzer voor dan voor de punctie... Vind het zoo spannend!

@ Suus, ik heb ook best veel last van darmen... Soms weet ik ook niet wat het is dat ik voel mijn darmen of toch de eierstokken...
    Van zweten heb ik gelukkig geen last...

Mag zowiezo niet echt klagen de afgelopen dagen... Buikpijn valt reuze mee nu, gisteren zelfs geen last van gehad, vind het zelf een beetje eng als ik niks voel, bang dat het toch niet meer goed groeit ofzo daar binnen.. maar nu begin ik wel weer last te krijgen, vooral met zitten en lopen....

@ Panter, vervelend zeg die kwaaltjes... Maar hopelijk zet dat door en zijn het dadelijk gewoon kwaaltjes omdat je zwanger bent...

@ Jenka, morgen is het zover! De testdag!! Ik duim voor je! Stiekem niet al getest?

X

18. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin ook wel serieus nerveus te komen voor de punctie! Velen onder ons zijn er al vanaf. Ik moet morgenochtend bellen voor een afspraak morgennamiddag. Ben dat natuurlijk vergeten zaterdag. Was zodanig ontgoochelend dat ik enkel mijn ampoules gevraagd heb. Hopelijk morgen een punctiedatum en hopelijk bijna gedaan met die domme spuiten!!

@lin: super dat er een terugplaatsing is! Ook op het wachtbankje! Veel succes.

@Mona: jij morgen ook echo he!

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Linbabylin: wat goed! Nu hopen dat hij zich lekker nestelt en de komende tijd blijft zitten...

Erachteraan hobbelen... Heb toch het gevoeld dat ik dat ben...
    Niet alleen in de behandeling, maar ook hier, kan het niet bijbenen hoor meiden ;)

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja heb morgenmiddag echo, hopelijk zijn ze goed gegroeit en heb ik woensdag de punctie....

X

Deel Deze Pagina