1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Me, spannend! Hoop dat je vandaag een datum krijgt.

Dutchdiva, hobbelen is niet erg hoor! Spring er gewoon weer ergens tussen als je ons niet bij kunt houden. Je bent niet verplicht elke dag te schrijven/lezen hoor. Straks als alles begonnen is dan zul je daar ook meer behoefte aan hebben denk ik

Mona, succes vandaag bij de echo! Hopelijk ook snel een datum.

Roodje, hoe ga jij meid?

Jenka, heb je nog getest?

Pinda, hoe voel jij je?

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zoooo hopelijk net de laatste spuit deca en puregon gezet... Ben heel benieuwd straks bij de echo. Als ze groot genoeg zijn hoef.ik alleen nog maar de pregnyl te zetten vanavond! Heerlijk 2w niet spuiten :)

X

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Lin: super en nu de ergste twee wachtweken van je leven uitzitten!!
    @Mona: spannend, veel succes bij de echo!
    @Panter: nog steeds veel kwaaltjes die bij een zw.schap horen. Afwachten dus...en jij?
    @Jenka: al getest meid??

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pinda, ik heb ook veel klachtjes maar dat kan ook van de utro komen. Ik kan echter nergens vinden op google of je ook grotere tepels krijgt van de utro. Want mn tepels zijn huge geworden...de tepelhof meer dan de tepel zelf.
    Vind het zo raar...heb ook enorm zere tieten trouwens maar dat kan wel van de utro komen, staat in de bijsluiter.

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Panter: dat kan ook van de utro komen. Ben wel met vlagen misselijk en ik droom mega veel echt raar! En...ja ik ben een muts maar voorheen al testverslaafd..ik had zaterdagmiddag getest..streepje heel licht en zondagochtend nog een keer en toen was het donkerder? kan dat met pregnyl?

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    pinda, het pregnylstreepje moet lichter worden..als ie donkerder word dan maak je zelf hcg aan volgens mij. positief teken!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    durf er niet op te hopen!!! ;)

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Mona: idd spannend!! Hoop dat je de pregnyl mag zetten vanavond!

@emmy aan boord: al die klachten zijn zo lastig! Je voelt zoveel en hebt geen idee waardoor. Hoop, twijfel, hoop, twijfel, enz... BAH!

Panter: ik begin idd wel wat zenuwachtig te worden. Het is onbekend, dus vind ik het spannend. Ik hoop dat ik er geen last van heb, want moet 's avonds nog naar een concert!!
    Als hier niks geks wordt gevonden en de 28e de uitgangsecho gemaakt kan worden en goed is, dan mag ik idd starten. Ik vermoed 6 juli de 1e spuit. Here we go again...

9. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ dutchdiva, het is indd ook geen verplichting. Je moet lekker komen schrijven wanneer jij dat wilt.
    Maar ik snap het wel, wij zijn allemaal net even iets verder.
    Je kan in iedergeval wel veel ervaringen lezen straks! En wat panter ook zegt je zal misschien straks wat meer behoefte krijgen om te schrijven dan gebeurd er zo veel in een korte tijd.

@ mona en me! heel spannend voor jullie.
    Ik wil jullie wel even geruststellen hoor voor de punctie. ik dacht vanochtend nog oohh die punctie lijkt alweer zo lang geleden. Echt ik zou het zo weer doen ook al is het alleen al voor de morfine hahaha. Alle zenuwen gingen er door weg. En de pijn bij punctie valt echt mee. Het enige wat bij mij zeer deed was de medi tampon. Door het prikken was alles we gevoelig geworden en ik bloede best wel erg dus er moest een stuk verband in. En dat deed ze niet heel voorzichtig hahah. Maar uik wist van te voren wel dat ik zou zeggen oooh is me echt meegevallen, maar je moet het eerst maar wel even doen. toi toi toi dames ook jullie komen hier goed doorheen hoor net als de rest van ons!

@ pinda hahaha ik moet wel lachen om jou hoor. Hoeveel testen heb je al gedaan????
    Mijn vriend heeft mij echt verboden om eerder een test te doen.

Ik heb verder eigenlijk nog helemaal geen klachten van utro

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Zeg Lin, wat duurt het bij jou nog lang voordat je een terugplaatsing krijgt... (zie banner) ;)

11. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ kieske, hahahahah ja vervelend he.
    zou hem net weg halen hahaha

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hahaha, bij jou wordt er gewoon een baby van 2 maanden terug geplaatst. Is ook wat zeg ;)

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik denk dat dat wél zeer doet:D

14. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ik ben nu echt helemaal in tranen, net met het lab in groningen gebeld en we hebben geen cryo's. Die 2 die in aanmerking kwamen zijn dus blijkbaar niet goed genoeg
    Ben nu helemaal niet meer positief. waarom zou die in mijn buik dan wel goed gaan:(

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh meis toch...
    Die wat je nu hebt gaat gewoon helemaal goed en dan heb je de cryos niet meer nodig...

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh meid, wat een klotenieuws!!!!! Dat is niet wat je wil horen, ik herken je gevoel helemaal. :(

Maar jouw minietje zit op het beste plekje waar hij maar kan zitten. Warm, veilig, precies wat hij nodig heeft. Geef de hoop niet op meis...

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, wat naar dat de emmies niet goed genoeg waren voor cryo.....:(
    Ze stellen echt mega hoge eisen aan cryo's he? En die emmie in je buikje was de beste, ze plaatsen altijd de beste terug. Geef de hoop niet op meid!!
    Dikke knuffel!!!

18. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ach ja.. we zullen het wel zien.
    En die kerel van mij reageerde ook al zo stom. Voel me echt kut nou.

Maar ja hopen dat deze dan blijft zitten

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

:( Ik snap helemaal hoe je je voelt... En wij kunnen zeggen wat we willen, maar dat verandert jouw gevoel niet. Je voelt je klote en dat mag. Maar zorg ondertussen wel goed voor je kleintje... Die heeft jouw positiviteit nodig, jouw hoop. Probeer het knopje om te zetten, hoe moeilijk het ook is. Succes...

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Natuurlijk voel je je kut meid...het is ook gewoon klotenieuws. bah!!
    En mannen....tja het blijven kerels he....die van mij kan ook zo lomp uit de hoek komen op de verkeerde momenten.
    sterkte meis!

Deel Deze Pagina