Diazepam krijg ik wel...de avond van tevoren en ik moet smorgens er eentje innemen..maar das een spierontspanner, daar word je niet waus van hoor Die geven ze meer omdat je dan niet verkrampt tijdens de punctie. Ja idd, eng en spannend! maar de positiviteit overheerst momenteel wel!
Ik heb het gevraagd aan de arts, maar hij vond het onzin. Ik kan er wel aan komen, maar twijfel enorm...
Maar zou je dat nemen zonder overleg met je arts? Ik vind het moeilijk. Ik wil ook niet dat het teveel opvalt dat ik iets heb ingenomen! Niet dat ik daar lig te spacen ofzo! Haha
Je kan toch gewoon bij de punctie zeggen dat je een oxazepam hebt genomen...daar hoef je niet over te liegen! Ik vreet er ook nog een op hoor, en benoem dat gewoon. Was zo nerveus, heb maar een oxazepammetje genomen.
Roodje: als je er aan kunt komen....doen! Gewoon lekker spacen! Geloof mij maar dat het zeker geen onzin is om dat te vragen... Wel fijn dat je vaginawand/ baarmoedermond ook bij jullie wordt verdoofd, scheelt veel denk ik. In Gent gebeurt de punctie ook niet op de ok, maar in een gewoon kamertje. Wel een kamertje dat enkel voor punctie is. De arts die de punctie doet, doet ook niks anders. Die is er 7 dagen per week om puncties te doen! Erg aardige man! Een lijstje is idd wel handig. Ik heb er alleen dit weekend geen tijd voor, want wij zijn van vanmiddag tot zondagmiddag weg... Roodje: hoe laat heb/ had jij de acupunctuur? Wel ff laten weten hoe het was hè! Panter: super dat de positiviteit overheerst. Dan ga je veel makkelijker de poging door!
bij ons zeiden ze heel uitdrukkelijk dat we alleen paracetamol mogen gebruik... dit ivm dat andere medicatie soms het bloem verdund... en dat was niet goed bij punctie ivm bloedingen... dus zou het gewoon ff vragen...
oxazepam is niet bloedverdunnend. Allen pijnstillers zoals ibuprofen, aleve etc wel...dat kan je idd beter niet nemen. Suusje, heb jij al prikinstructie gehad?
Ik moet om half 6 Kiekske. Ik ga zeker laten weten hoe het was en of ik inmiddels een vergietje ben! Ik ga nog eens goed nadenken over die medicijnen. Als het geen kwaad kan dan doe ik het waarschijnlijk gewoon. Vind het belachelijk dat je pijn moet lijden terwijl dat niet nodig is... Verdikkeme :x Spartaanse toestanden altijd! Zou jij liever een Oxazepam nemen dan Diazepam? @ Panter
Hello Ladies, Ik voel me helemaal zen hoor! De acupunctuur was erg ontspannend. Ik weet natuurlijk nog niet of het verder iets heeft gedaan, maar ter ontspanning was het erg goed. Toen ik binnenkwam zei ze als eerste dat ze verbaasd was dat ik zo jong was! De meeste dames die bij haar langskomen voor de begeleiding bij IVF/ICSI zijn over het algemeen wat ouder zei ze. Ze heeft eerst m'n tong bekeken en vond die een beetje bleek. Ze zei dat ik niet zo'n goede energiebalans had, maar dat het niet dramatisch was. No gelukkig maar! Verder had ze het over een groef over het midden van m'n tong die erop wees dat er te weinig water (energie) naar m'n organen ging en puntjes voorop die duidden op onrust en ze zei dat ik slecht slaap en dat ze dat weet omdat ik tandafdrukken in de zijkant van m'n tong heb staan. Ik knarsetand al jaren en heb idd tandafdrukken in mijn tong en binnenkant van mijn wangen. Als ze me daar ook nog eens vanaf kan helpen dan is ze sowieso mijn held! Ze heeft naaldjes in de bovenkant van m'n hoofd gestoken, een paar in mijn buik, de buitenkant van mijn kuiten vlakbij m'n knieen en in mijn enkels. Het deed geen zeer, maar een naaldje (rechtsonder mijn rechterknie) die voelde ik wel zitten! Alsof er een spiertje aan het zeuren was. Kleine electrische schokjes... Ik heb toen ff onder fleece dekentjes gelegen. Ze had het licht uitgedaan en er stond een ontspannen muziekje aan en volgens mij ben ik toen in slaap gevallen! Had wel ijskoude handen toen het klaar was. Al met al was het een positieve ervaring en ik heb een nieuwe afspraak over 2 weken. Volgens de acupuncturist zullen de bijwerkingen van de hormonen minimaal zijn wanneer ze mijn energie balans voor die tijd op orde kan krijgen. Ik hoop dat ze gelijk heeft! Morgenochtend vertrekken we naar Belgie. We blijven een nachtje bij vrienden slapen in de buurt van Brussel. Ik hoop dat het zen gevoel nog ff blijft hangen! Koninginnedag ga ik een beetje in m'n nieuwe tuin rommelen en vooral veel tukjes doen! Hebben jullie spannende plannen?
Ik neem ze beide Diazepam voor de spierspanning en de oxazepam voor de rust in mn koppie Apart die acu...
Joeeehoeee hoe is het met jullie meiden???? Hier ongesteld geworden, dus vandaag dag 1 van het circus. whieeehoeeeeee!!!!!
Yeah Panter!!! Klaar voor de start.... Slikken en spuiten maar!!! Roodje: nog lekker zennnnn?? Hier: nog steeds wachten... Heb nog nooit zo graag ongesteld willen worden... ik hoop maar dat dit niet alles door elkaar gooit. Begin me ondertussen wel een beetje zorgen te maken. Maar positief denken: komt goed! Bijna op vakantie! Nog maar 8 nachtjes slapen Nog wilde plannen voor vandaag?
Right on time Pantertje! Ben je altijd zo stipt?! Spannend dat het is begonnen! Was zaterdagavond alweer vergeten de pil te slikken Gelukkig kan het geen kwaad hehe. Zondagmorgen vroeg alsnog geslikt. Ben wel benieuwd hoe lang ik blijf vloeien... Het Zen is er wel weer af Kiekske! Viel me trouwens wel op dat ik zaterdag op de plek waar een naaldje naast mijn navel had gezeten een kleine blauwe plek had zitten. Is dat normaal? Verder is me niks opgevallen, maar dat viel eigenlijk meteen op. Hoe lang bleef dat gevoel bij jou? Ik was vroeg wakker en ben gaan hardlopen. Ik heb verder vandaag een beetje in de tuin aangemodderd. We hebben een picknicktafel en banken gekocht en een heleboel plantjes, dus het was een goede dag. Helemaal met dat prachtige weer! Jullie? Kiekske al aan het aftellen! haha! Heerlijk hoor!
haaai, roodje, ik kan de klok er altijd op gelijk zetten wat ongi betreft. mijn eisprong wisselt nog wel eens, maar word altijd op dag 12 in de avond of dag 13 vroeg ( in de nacht/ochtend) ongesteld. Suusje hoe is het met jou meid? Is het icsi verhaal al wat geland? Kan je het wat bevatten? Apart idd de pil slikken...ik bloed echt als een rund..zou dat van de pil komen? Moet elk half uur mn tampon verwisselen...bah! Word ergens eind mei wederom ongesteld...dan dan hopelijk 9 maanden niet meer
Klinkt bekend@Panter Dacht dat het minder zou zijn vanaf het moment dat ik de pil ging slikken, maar niks is minder waar! Veel helderrood bloed met af en toe (sorry!) Wat flinke stolsels erdoor. Heb ik normaal niet! Ik moet doorslikken tot 6 Juni. Dan hopelijk na een dag of 3 laatste keer en dan ook 9 maanden niet! Joehoeeeeeeee!
Hè bah, wat vervelend zo heftig ongesteld! Door de pil kan het idd wel heel anders zijn. Niet fijn!! Ik heb het gevoel vandaag dan eindelijk mijn eisprong te hebben! Rechts mijn normale eisprong pijn en vanmorgen links zeer heftige steken. Hoop dat die cyste nu ook weg is!!! Hoe kijken jullie verder naar het traject? Zenuwachtig, gespannen, er 'zin' in hebben?? Ik heb vandaag Gent weer even gemaild met mijn aanvraagformulier voor poging 2.1. Daarnaast moeten zij bevestigen dat mijn poging is afgebroken en in welke fase. Hopen dat Gent snel reageert, dan kan ik alles weer regelen. Nog maar 2 maanden en dan mag ook ik weer!!
Kiekske, hopelijk idd je cyste weg!! Hoe voel ik me....bang, heb er zin in, schijt bagger, leef ernaar uit, ben beroerd van of de pil/of foliumzuur, heb vertrouwen, en ben aan het piekeren. Roodje, jij ook al zo heftig ongesteld...."gelukkig" ben ik niet de enige...ging al aan mezelf twijfelen. Enige keer dat ik zo hevig bloedde was bij de miskraam....heb ook echt enorme krampen. net of mijn lijf alles even schoon maakt ofzo. hebben geen behandeling gehad afgelopen cyclus, dus een MK kan het niet zijn...maar voelt net zo!
Kiekske moet je binnenkort dan voor controle om te kijken of die cyste weg is? Je zei dat je denkt dat je vandaag je eisprong hebt, dan duurt het vast niet lang meer voordat je ongesteld gaat worden Ik help je hopen dat het allemaal volgens schema loopt! Panter, sinds vandaag is het wat minder, maar ik heb ook flinke krampen gehad de afgelopen dagen. Ik las op je blog dat je de "zwanger worden" vitamines niet mag gebruiken in het traject. Mij hebben ze niks verteld hierover! Ik slik ze niet, maar heb ze wel gekocht. Hoezo mag het niet? Ik slik tot nu toe eigenlijk ook alleen foliumzuur. Zijn er nog andere vitamines die je wel of juist niet mag slikken?